Jupiler Pro League 2021-2022

Zou die al spijt hebben van zijn neus opgehaald te hebben voor Club?

Denk dat ze na de farce met Thorup wel 2 keer gaan nadenken voor ze een trainer buiten gooien.
Alhoewel, met Badmuts en De Witte weet ge nooit :unsure:

Mboyo is gewoon een typische Bayat transfer. Kan daarna gaan uitbollen bij Nantes :p
Heb het hier al paar keer neer gepend: de club is rot tot op het bot. Werkelijk NIETS loopt goed (jawel, de foundation levert goed werk)
Maar alles wordt in de schoenen van de supporters geschoven; de open brief bracht schade toe, er komt te weinig volk kijken (hoe zou dat komen?) en het volk dat komt is veel te stil.

Heb het hier al paar keer neer gepend: de club is rot tot op het bot. Werkelijk NIETS loopt goed (jawel, de foundation levert goed werk)
Maar alles wordt in de schoenen van de supporters geschoven; de open brief bracht schade toe, er komt te weinig volk kijken (hoe zou dat komen?) en het volk dat komt is veel te stil.
Terwijl de deur om écht een topclub te worden na de titel echt wagenwijd open stond he.
Kampioen geworden, mooie Europese campagne, topspelers verkocht voor mooi geld, nieuw stadion.

Terwijl de deur om écht een topclub te worden na de titel echt wagenwijd open stond he.
Kampioen geworden, mooie Europese campagne, topspelers verkocht voor mooi geld, nieuw stadion.
breek me de bek niet open. Iedereen ziet het, maar toch is er geen greintje schuldbesef.
Nee, liever meteen zwaar uithalen naar de fans na een miraculeuze monsterzege tegen de grote rivaal+

edit: intussen op 2dehands.be
zV8nYGB.jpg

Laatst bewerkt:
Kan er mij eens iemand uitleggen waarom er gisteren een schamele 6 minuten is bijgeteld in de match Standard - Anderlecht?

- Zes gele, 2 rode kaarten.
- 1 VAR-tussenkomst
- spel stilgelegen door projectielen op het plein.
- 10 vervangingen.
- paar spelers die verzorgd moesten worden, waaronder Bodart.

Toch echt weer reclame voor een stilliggende klok, als je ziet hoe onze refs het vandaag aanpakken. Laforge trouwens weer vaak de pedalkes kwijt langs beide kanten. Consequentie was weer ver te zoeken. Maar de scheidsrechtersbazen waren heeeeel tevreden … :laugh:

Kan er mij eens iemand uitleggen waarom er gisteren een schamele 6 minuten is bijgeteld in de match Standard - Anderlecht?

- Zes gele, 2 rode kaarten.
- 1 VAR-tussenkomst
- spel stilgelegen door projectielen op het plein.
- 10 vervangingen.
- paar spelers die verzorgd moesten worden, waaronder Bodart.

Toch echt weer reclame voor een stilliggende klok, als je ziet hoe onze refs het vandaag aanpakken. Laforge trouwens weer vaak de pedalkes kwijt langs beide kanten. Consequentie was weer ver te zoeken. Maar de scheidsrechtersbazen waren heeeeel tevreden … :laugh:
Dat laatste vond ik ook echt flagrant. Harwood-Bellis gooit de bal weg, geen geel. Zirkzee geeft later tikje op de bal en meteen geel.
Hetzelfde met een bepaalde fase waar iemand van Anderlecht foutief afgestopt wordt, geen fout. 5 seconden later gaat Raskin duiken en meteen fout :sop:

Dat laatste vond ik ook echt flagrant. Harwood-Bellis gooit de bal weg, geen geel. Zirkzee geeft later tikje op de bal en meteen geel.
Hetzelfde met een bepaalde fase waar iemand van Anderlecht foutief afgestopt wordt, geen fout. 5 seconden later gaat Raskin duiken en meteen fout :sop:
Die fout van Fai vond hij ook maar geel waard. Tot hij de beelden zag en zich nog moest verontschuldigen dat hij echt rood moest geven. Op de tv beelden zag je al van ver dat dit rood was.

Die fout van Fai vond hij ook maar geel waard. Tot hij de beelden zag en zich nog moest verontschuldigen dat hij echt rood moest geven. Op de tv beelden zag je al van ver dat dit rood was.
True, wij riepen ook meteen rood naar de tv ^^
Achja, Belgische refs.

Consequent fluiten is precies zo moeilijk. Maar pak nu onze match tegen Eupen waren die 11 minuten extra tijd echt niet overdreven.
Het probleem is gewoon dat dat amper gedaan wordt. Gisteren had het idd ook gerust 10 minuten mogen zijn.

Die zou naar Anderlecht komen als T2
Ja, die gaat naar jullie. Maar ons Bestuur had hem dus ook raadgepleegd.

Snap ik niet, sinds einde Augustus werd er al gesuggereerd dat de match tegen STVV de laatste kon zijn voor Maes. Dan stel je als Bestuur toch al een lijstje samen met mogelijke vervangers? We zijn nu al 3 weken na die datum en een volle week na het ontslag van Maes, en nog altijd zit je lukraak wat lijntjes uit te werpen.

Alsof de transferperiode niet voldoende was om het amateurisme van de sportieve staff en het Bestuur aan te tonen, doen ze er nu even een schepje bovenop.

Ja, die gaat naar jullie. Maar ons Bestuur had hem dus ook raadgepleegd.

Snap ik niet, sinds einde Augustus werd er al gesuggereerd dat de match tegen STVV de laatste kon zijn voor Maes. Dan stel je als Bestuur toch al een lijstje samen met mogelijke vervangers? We zijn nu al 3 weken na die datum en een volle week na het ontslag van Maes, en nog altijd zit je lukraak wat lijntjes uit te werpen.

Alsof de transferperiode niet voldoende was om het amateurisme van de sportieve staff en het Bestuur aan te tonen, doen ze er nu even een schepje bovenop.
Wie wil er daar nu zijn handen aan verbranden?

Wie wil er daar nu zijn handen aan verbranden?

naar het schijnt toch een aantal open sollicitaties ontvangen, van o.a. Boloni en Storck. Die laatste zou ik eerlijk gezegd wel graag zien komen. Misschien kan hij zijn huzarenstukje van bij Moeskroen bij ons overdoen. Uiteindelijk hebben we in de laatste 2 weken van Augustus wel wat kwaliteit binnen gehaald en is Sanusi over enkele weken ook weer fit. Dan heb je een kern om te concurreren voor PO2, al begin je wel met 12 punten achterstand :biglaugh:
Daarmee kan je een 17e plaats wel mee halen, zeker omdat we voorlopig al een vrij moeilijk parcours voor de kiezen hebben gehad. 5 van de 8 tegenstrevers die we reeds gehad hebben, staan in de top-9 van het klassement. Maar misschien is dat net omdat ze reeds tegen ons gespeeld hebben...

Ik denk dat wij (Genk) wel een goed voorbeeld zijn van hoe één zwaluw de lente nog niet maakt. In het verleden hadden we ook genoeg in huis om de stap richting top te zetten, maar dankzij falend beleid werden er altijd weer stappen terug gezet door grote fouten op sportief vlak, op extra-sportief vlak, qua voeling met de supporters, ... Het is pas de laatste jaren (en zeker na de laatste titel) dat er grote sprongen dp vele vlakken gezet werden binnen de club en dat ik stilaan durf zeggen dat we eindelijk die stap richting échte topclub aan het zetten zijn en dat ook consequent kunnen blijven.

Wat AA Gent nu meemaakt, zagen wij bij ons dus ook al meerdere keren gebeuren. Dat interview met Lowagie en De Witte van vorig jaar waarin ze stelden "dat ze, uitgezonderd Brugge, de rest nu toch wel voorbij zijn in België", blijft dan ook wel een lachertje.

Paul Onuachu verlengt tot 2024.

Ik ben vooral blij dat we eindelijk sterkhouders langer aan ons kunnen binden. Eerder was dit ook al het geval met Heynen en Lucumi.

Paul Onuachu verlengt tot 2024.

Ik ben vooral blij dat we eindelijk sterkhouders langer aan ons kunnen binden. Eerder was dit ook al het geval met Heynen en Lucumi.
Voor Heynen en Onuachu was er precies weinig/geen interesse, toch?
Raar dat geen enkele PL ploeg Onuachu komen halen is. Die competitie is hem op het lijf geschreven.

Terug
Bovenaan