Jupiler Pro League 2021-2022

Efkes serieus blijven hè. Allesbehalve eigenlijk en je mag Mignolet bedanken dat Charleroi nog niet gescoord heeft.

0-1 mooi mooi :)

Goh, ik ben pas kunnen beginnen zien vanaf de 2e helft, en ik zag een Club dat probeerde maar niet door de betonnen muur van Charleroi raakte, en Charleroi dat telkens Club probeerde kapot te counteren.

Club mistte duidelijk wat frisheid, wat geen schande is. Charleroi speelde goed, maar ik noem het zeker geen wervelend aanvallend voetbal.

Laatst bewerkt:
Gent - Club 6-1
Gent - Charleroi 2-3
Charleroi - Club 0-1

b84d6f367d5ba5e7808da350e6a0f111.png

Goh, ik ben pas kunnen beginnen zien vanaf de 2e helft, en ik zag een Club dat probeerde maar niet door de betonnen muur van Charleroi raakte, en Charleroi dat telkens Club probeerde kapot te counteren.

Club mistte duidelijk wat frisheid, wat geen schande is. Charleroi speelde goed, maar ik noem het zeker geen wervelend aanvallend voetbal.
Dat Club frisheid miste heb je gelijk in, maar dat van een betonnen muur is echt niet waar. Charleroi toch grotendeels de beter ploeg met kansen.

Rare match van Genk. VDB start met 7 nieuwe spelers, resultaat: niet op elkaar ingepast. Dat ge rouleert snap ik, maar met een quasi B-ploeg ondermijnt ge uw automatismes. Chanceke dat Onuachu nog opgegooid werd, wat zouden we zonder die zijn...

Rare match van Genk. VDB start met 7 nieuwe spelers, resultaat: niet op elkaar ingepast. Dat ge rouleert snap ik, maar met een quasi B-ploeg ondermijnt ge uw automatismes. Chanceke dat Onuachu nog opgegooid werd, wat zouden we zonder die zijn...

Ik zou dat nu zelf ook niet doen, maar ge had kwaliteit genoeg om geen kind te hebben aan een zeer negatief voetballend STVV. Maar dan moet ge wel effectief op niveau spelen. Hrosovsky, Tresor, McKenzie en Ugbo echt niet op het niveau dat ze kunnen brengen.

Verdiende overwinning van Genk, maar komen erg goed weg dat Suzuki de onmisbare 2-0 liet liggen, want daar zag ik ze niet meer van terugkomen.

En ik open net even sporza, Antwerp achyer tegen Seraing... hoe zelfs...

Het was toch al beter dan tegen OHL en Eupen.

Nainggolan die na elke sprint naar adem moet happen...tja. Had al mijn bedenkingen bij weer zo'n prestigetransfer en zo'n prestaties stellen mij toch niet echt gerust. Hopelijk zijn Yusuf en Haroun rap terug.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan