Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rood is rood he , vrij simpel .Allez, Ricca krijgt geen terechte rode kaart en hier wordt weeral eens gedaan dat Club de arbitrage constant meekrijgt. Zucht. De niet gefloten zuivere penal + rode kaart op CDK tegen Cercle vergeten?
Vorig seizoen vergeten?
De Belgische arbitrage + Var zijn gewoon compleet incompetent, neen er zijn geen ploegen die de arbitrage constant mee hebben. Jezus.

Que?Rood is rood he , vrij simpel .
Eerst zegde dat er altijd gekaagd word dat Brugge de arbitrage meeheeft en dan gade zelf wa voorbeelden geven![]()
Niet slecht, maar het stukje proza dat Radja zijn advocaat Meester Omar Souidi vandaag uit zijn kloten sloeg, kan volgens mij wedijverenJoren Dom wint het internet vandaag.
Afgelopen zaterdagavond was Radja zijn eerste volledige vrije avond sinds zijn terugkeer, en niks menselijks is hem vreemd. Hij heeft zich laten onderdompelen in een warm nostalgisch bad, laten omringen met vrienden van weleer en zo'n avond beleef je dan meer met je hart dan met de ratio.
Die fontein van nostalgie die hij heeft beleefd dat was éénmalig, dat was uitzonderlijk en dat zal zich niet herhalen.

kheb het tegen Solleke ni tegen elke clubfan he , das ni neuten ,vriendQue?
1 voorbeeld geeft hij, 1. En elke Club-fan hier geeft ridderlijk toe dat het rood had moeten zijn, maar je moet toch nog eens komen neuten.
Mjah die advocaat is zo mogelijk nog verder van de realiteit verwijderd dan Radja zelf. Die heeft dat bedacht en dacht echt dat hij iets geniaals en ontmantelend de wereld instuurde.Niet slecht, maar het stukje proza dat Radja zijn advocaat Meester Omar Souidi vandaag uit zijn kloten sloeg, kan volgens mij wedijveren
Ik citeer:
Wa een heerlijk stukje proza. Dat is toch echt gewoon een dikke middenvinger naar alles en iedereen
Echt als dees kan, moet alles kunnen, geef die flikken een blaam, en Radja de sleutels van 't stad.
Ma goed waar maak ik me druk om eigenlijk, wa een apenland, joenges toch
@Cerv.Be: Je bent helderziende man
Moest ik nu voetballer zijn en ook 'de kleine generaal' als bijnaam hebben ik zou beginnen zweten want dat is al de 2e op korte tijd
Dick Advocaat nog zeker?Moest ik nu voetballer zijn en ook 'de kleine generaal' als bijnaam hebben ik zou beginnen zweten want dat is al de 2e op korte tijd
Een legende als Standard supporter.Dit was dan ook de enige echte, ben er niet goed van. Zo´n aimable mens.![]()
Tijd genoeg, ik maak mij vooralsnog geen zorgen, behalve dan het feit dat we gewoon veel te gemakkelijk goals slikken. Tegen Eupen ook weer de betere ploeg in de beginfase maar elke kans die we tegen krijgen hangt erin. Bij 0-4 is zijn de xG's van beide ploegen 1.15 en 1.65... Het moet gewoon vroeg of laat ook eens gaan meezitten. Ook met de refs trouwens want die pino die de 0-4 scoort had er tien minuten eerder gewoon af gemoeten met zijn 2e gele kaart. En we hadden (mogelijk) nog een pingel moeten krijgen.@puni welk jaar was dat weer dat OHL voor de titel ging gaan ?![]()
Er zijn er nog wel een paar. STVV is serieus aan het kwakkelen bijvoorbeeld (en daar zit kwalitatief nog minder in dan bij ons), en Zulte en Cercle gaan ook mogen opletten.Ondertussen begint het wel op mijn heupen te werken hoe denigrerend ze maar blijven doen over die coach van Eupen, die het overigens gewoon uitstekend doet. Elke week fashion police, elke week uitgemaakt worden als het lelijke eendje, hooligan, speciaal....
Ik zou denken dat er stilletjes aan wel een grens overschreden is. OHL toch serieus verzwakt en nu zeker als Henry weg is. Denk samen met Beerschot en Seraing degradatie kandidaten voor dit seizoen.

Fenixstadion joeng![]()
Racing Genk herdoopt zijn stadion tot Cegeka Arena: "Eerste 5G-stadion" | sporza
De Luminus Arena is niet meer, Racing Genk voetbalt voortaan in de Cegeka Arena. Die naamswijziging komt er door de 10-jarige samenwerking die de club aangaat met IT-bedrijf Cegeka. "Het eerste 5G-stadion van België is binnenkort een feit", zegt de club.sporza.be
Allen naar de Cegeka arena.
Luminus arena bekte toch wat beter. 't Zal gewenning zijn zeker.

Er zijn er nog wel een paar. STVV is serieus aan het kwakkelen bijvoorbeeld (en daar zit kwalitatief nog minder in dan bij ons), en Zulte en Cercle gaan ook mogen opletten.![]()