Jupiler Pro League 2021-2022

Maar het is Dom volledig gegund. Hij moest denken aan zijn carrière en hopelijk kan hij nog jarenlang op het Kiel voetballen. Een staande ovatie zal hij van mij altijd krijgen, hij staat vereeuwigd in de geschiedenis boeken als mede kampioenmaker.
Zo'n ander geval als Kevin Baert zal ik nooit vergeven. Eerst geld aftroggelen om dan den oversteek te maken.

Allez, Ricca krijgt geen terechte rode kaart en hier wordt weeral eens gedaan dat Club de arbitrage constant meekrijgt. Zucht. De niet gefloten zuivere penal + rode kaart op CDK tegen Cercle vergeten?

Vorig seizoen vergeten?
De Belgische arbitrage + Var zijn gewoon compleet incompetent, neen er zijn geen ploegen die de arbitrage constant mee hebben. Jezus.
Rood is rood he , vrij simpel .
Eerst zegde dat er altijd gekaagd word dat Brugge de arbitrage meeheeft en dan gade zelf wa voorbeelden geven :)

Rood is rood he , vrij simpel .
Eerst zegde dat er altijd gekaagd word dat Brugge de arbitrage meeheeft en dan gade zelf wa voorbeelden geven :)
Que?

1 voorbeeld geeft hij, 1. En elke Club-fan hier geeft ridderlijk toe dat het rood had moeten zijn, maar je moet toch nog eens komen neuten.

Joren Dom wint het internet vandaag.
Niet slecht, maar het stukje proza dat Radja zijn advocaat Meester Omar Souidi vandaag uit zijn kloten sloeg, kan volgens mij wedijveren

Ik citeer:
Afgelopen zaterdagavond was Radja zijn eerste volledige vrije avond sinds zijn terugkeer, en niks menselijks is hem vreemd. Hij heeft zich laten onderdompelen in een warm nostalgisch bad, laten omringen met vrienden van weleer en zo'n avond beleef je dan meer met je hart dan met de ratio.

Die fontein van nostalgie die hij heeft beleefd dat was éénmalig, dat was uitzonderlijk en dat zal zich niet herhalen.

Wa een heerlijk stukje proza. Dat is toch echt gewoon een dikke middenvinger naar alles en iedereen :laugh::laugh::laugh:

Echt als dees kan, moet alles kunnen, geef die flikken een blaam, en Radja de sleutels van 't stad.
Ma goed waar maak ik me druk om eigenlijk, wa een apenland, joenges toch :rofl:

@Cerv.Be: Je bent helderziende man

Laatst bewerkt:
Niet slecht, maar het stukje proza dat Radja zijn advocaat Meester Omar Souidi vandaag uit zijn kloten sloeg, kan volgens mij wedijveren

Ik citeer:

Wa een heerlijk stukje proza. Dat is toch echt gewoon een dikke middenvinger naar alles en iedereen :laugh::laugh::laugh:

Echt als dees kan, moet alles kunnen, geef die flikken een blaam, en Radja de sleutels van 't stad.
Ma goed waar maak ik me druk om eigenlijk, wa een apenland, joenges toch :rofl:

@Cerv.Be: Je bent helderziende man
Mjah die advocaat is zo mogelijk nog verder van de realiteit verwijderd dan Radja zelf. Die heeft dat bedacht en dacht echt dat hij iets geniaals en ontmantelend de wereld instuurde.

Die twee broers zijn omhooggevallen onnozelaren die vooral goed zijn in doen alsof ze goede advocaten zijn terwijl ze hun geld voornamelijk in het zwart binnenhalen dankzij malafide klanten die geld afzetten in sportzakken of deponeren op rekeningen in het buitenland. Echt walgelijke kwalletjes. Als ge daar klant zijt is dat vooral omdat ge die op een kutfeestje zijt tegengekomen en ge herkende die van op dat belachelijk kakprogramma en nu denkt ge dat ge een goede advocaat bij u hebt want die kwam op tv.

Die hebben vooral chance dat ze advocaten kweken als guppies in Antwerpen en Brussel om vervolgens onder te dompelen in breinloze slavenarbeid, dus het gemiddelde IQ onder advocaten is ongeveer 81. Dan valt het bijna op wanneer ge twee zinnen kunt zeggen zonder te zweten indien men u wat vraagt.

Maja de Radja is zo wel ene die er bij past, plus hij kan te voet van zijne kapper naar zijnen advocaat wandelen.

@puni welk jaar was dat weer dat OHL voor de titel ging gaan ? :)
Tijd genoeg, ik maak mij vooralsnog geen zorgen, behalve dan het feit dat we gewoon veel te gemakkelijk goals slikken. Tegen Eupen ook weer de betere ploeg in de beginfase maar elke kans die we tegen krijgen hangt erin. Bij 0-4 is zijn de xG's van beide ploegen 1.15 en 1.65... Het moet gewoon vroeg of laat ook eens gaan meezitten. Ook met de refs trouwens want die pino die de 0-4 scoort had er tien minuten eerder gewoon af gemoeten met zijn 2e gele kaart. En we hadden (mogelijk) nog een pingel moeten krijgen.

Ondertussen begint het wel op mijn heupen te werken hoe denigrerend ze maar blijven doen over die coach van Eupen, die het overigens gewoon uitstekend doet. Elke week fashion police, elke week uitgemaakt worden als het lelijke eendje, hooligan, speciaal....

Ik zou denken dat er stilletjes aan wel een grens overschreden is. OHL toch serieus verzwakt en nu zeker als Henry weg is. Denk samen met Beerschot en Seraing degradatie kandidaten voor dit seizoen.
Er zijn er nog wel een paar. STVV is serieus aan het kwakkelen bijvoorbeeld (en daar zit kwalitatief nog minder in dan bij ons), en Zulte en Cercle gaan ook mogen opletten. :)

Allen naar de Cegeka arena.
Luminus arena bekte toch wat beter. 't Zal gewenning zijn zeker.

Er zijn er nog wel een paar. STVV is serieus aan het kwakkelen bijvoorbeeld (en daar zit kwalitatief nog minder in dan bij ons), en Zulte en Cercle gaan ook mogen opletten. :)

Wishful thinking bruh, wij zijn de twee zwaksten tot dusver. Bij jullie is nog eens Henry weg en bij ons blijven ze maar talentjes uit het buitenland binnenhalen die er pas over 3-6 maanden gaan staan. Alsof ze niet doorhebben dat als we degraderen, die talentjes hun waarde ook keldert.

STVV zal kort erbij zijn dit jaar.

Genk nog maar eens nieuwe stadionnaam; het logo is al zo lang hetzelfde...gooi dat ook nog eens om he boys!

Terug
Bovenaan