Jupiler Pro League 2021-2022

Mjah Gent heeft het heel lang ook énorm goed gedaan. Als je zo de top bereikt is het vaak moeilijk om de hand in eigen boezem te steken.

Ze zijn ook niet doodziek he, ze hebben gewoon geen toppertjes in de rangen momenteel. Tijd om de kern te evalueren en deadweight type Kums te verschepen en vervangen. het is ook oneerlijk om élk seizoen een nieuwe messias in de rangen te verwachten. Dat kan Gent momenteel niet.

Mjah Gent heeft het heel lang ook énorm goed gedaan. Als je zo de top bereikt is het vaak moeilijk om de hand in eigen boezem te steken.

Ze zijn ook niet doodziek he, ze hebben gewoon geen toppertjes in de rangen momenteel. Tijd om de kern te evalueren en deadweight type Kums te verschepen en vervangen. het is ook oneerlijk om élk seizoen een nieuwe messias in de rangen te verwachten. Dat kan Gent momenteel niet.
Er is wel een verschil tussen elk seizoen de nieuwe Lang, Doku, CDK, David te hebben lopen en voor de titel te spelen, of gewoon structureel goed werken he. Met de inkomsten die Gent heeft zou het toch beter moeten doen?

Allez bon, het seizoen is nog maar pas begonnen maar als je kijkt naar de transfers dan is het toch weer middelmaat?

Is het probleem niet net dat het bestuur daar gewoon te veel rekent op zo'n Messias te ontdekken in plaats van een "solide, goed op elkaar ingespeelde waar iedereen minstens van een bepaald niveau is" kern te hebben?

Beste @Pegasus, ik weet dat we beiden twee weken geleden foutief reageerden op basis van één wedstrijd, maar na nog een match of vier van Gent voor een deel te hebben meegepikt, vind ik dat ik hier publiekelijk mijn excuses moet aanbieden aan u. Bij deze: sorry.

Wat een zeikploeg.
I know, right 😳
Ze zijn ook niet doodziek he, ze hebben gewoon geen toppertjes in de rangen momenteel.
Oh jawel, dat zijn we zeker in zowat alle geledingen: sportief beleid, marketing, organisatie, relatie met supporters,....alles.
Vorig jaar poging gedaan, via SOS Ons Gantoise, om één en ander aan te kaarten, maar is op grote verontwaardiging en zelf dreigementen door de persoonlijke advocaat van De Witte gebotst.

De heren zijn achter de schermen bezig met overname en kunnen alle negatieve pers missen als kiespijn. Vandaar ook die belachelijke sneer naar de pers bij aanvang van het seizoen. Ze dachten met een propere lei te kunnen starten dit seizoen en rustig te kunnen werken maar de realiteit heeft ze ingehaald

We zijn door en door ziek en zondag zou het moeten stormen in de Ghelamco

Laatst bewerkt:
I know, right 😳

Oh jawel, dat zijn we zeker in zowat alle geledingen: sportief beleid, marketing, organisatie, relatie met supporters,....alles.
Vorig jaar poging gedaan, via SOS Ons Gantoise, om één en ander aan te kaarten, maar is op grote verontwaardiging en zelf dreigementen door de persoonlijke advocaat van De Witte gebotst.

De heren zijn achter de schermen bezig met overname en kunnen alle negatieve pers missen als kiespijn. Vandaar ook die belachelijke sneer naar de pers bij aanvang van het seizoen. Ze dachten met een propere lei te kunnen starten dit seizoen en rustig te kunnen werken maar de realiteit heeft ze ingehaald

We zijn door en door ziek en zondag zou het moeten stormen in de Ghelamco
Jullie fanshop is allesinds in goede handen nu:) daar liep naar het schijnt ook het een en ander mis de laatste jaren.

Probleem van het voetbal vandaag de dag ook wel, de belasting op voetballers hun lichaam wordt alsmaar groter (meer wedstrijden, hogere intensiteit, meer tempo)... Dat wreekt zich vroeg of laat.

Eeuwige zonde, idd een geweldige voetballer. Ik vraag me af of die hartproblemen komen door de intensiteit van het moderne profvoetbal of dat die er reeds waren?

Bestuur van Gent mag inderdaad ook wel eens in de spiegel kijken. Vorig jaar hebben ze geluk gehad dat er geen publiek toegelaten was, maar nu...

Ach, Louwagie en De Witte zijn een beetje doorgeslagen en volgens mij een beetje passé geworden. Hoor maar eens rond in het wereldje bij trainers & spelers en daar zal je uit afleiden niemand ze nog een beetje serieus nemen. Het is goed dat ze dit ook hebben ingezien en daar een paleis revolutie hebben gehouden met een paar pionnen te verschuiven. Ze hebben Gent fantastisch geleid maar ze zouden nog geld durven vragen aan de spiegel, om in de spiegel te kijken. Er zitten daar toch wel een paar geweldige anekdotes tussen ik ken bijvoorbeeld heel goed Chris Van Puyvelde, ten tijde toen nog bij AA Gent in de staff met Solied. Die koos later voor een Chinees avontuur. Toen die een paar van de medische staff weg kwam plukken; onderzocht Louwagie of er bijvoorbeeld geen transfersom kon gevraagd worden voor de masseur of de dokter :-D

Maar het moet gezegd worden het discour dat ze hebben afgereden en het stick to the plan gedeelte kan je enkel maar bewondering voor hebben. Maar nu er geen plan meer is, vind ik dat ze de ene na de andere stommiteit doen. Hopelijk brengt Hein, die echt wel de geknipte man is voor de Ghelamco Arena, er toch verandering in maar het zal een zijn van lange adem...

Erg droevig nieuws in betrekking met Berrier, toch een meer als prima voetballer voor de Belgische competitie. Sterkte aan sympathisanten, vrienden en familieleden.

Radja Naingolann richting Bosuil, ik weet niet of ik daar echt tevreden mee ben. Is nu toch ook niet meer van de jongste krijgt een serieus contract met enorm salarisgehalte. Ik snap niet dat we deze dan niet aan een verlengd verblijf konden geven bijvoorbeeld voor Mbokani, ok die liep er de laatste tijd niet meer zo fit bij maar blijft toch een garantie op een goal of 10. Het past ook compleet niet binnen de filosofie van de coach die enkel maar transfers wil op data? In hoeverre past data in dit plaatje?
We willen geen rotte appels in de kleedkamer en een rustige kleedkamer, denk dat Lamkel Ze ons strot nu al uitkomt ondertussen ga je een opvolger precies halen, want een kamer plantje is hij niet he...
Ik ben het niet eens met bovenstaande redenering dat D'onofrio gelijk stond aan contracten van één jaar Batubinsika, Buta, Rodriguez, Lamkel Ze, Junklerod, Ritchie en uiteindelijk Haroun. Ik blijf het nu ook nog steeds geen goede zet vinden om hem ooit aan de kant geschoven te hebben. Dat is een persoon die je liever in je kamp hebt dan integenstelling hij bij de concurrentie zit want de man weet wel wat een team bouwen is en deed dat binnen het budget met verve. Er werd nooit één euro teveel gespendeerd en deed het toch niet slecht met spelers naar de Bosuil te halen als Hoedt, Lukaku enz. Jammer dat er een paar transfervrij vertrokken zijn dat is wel op zijn conto. Als ik nu zie dat er met miljoenen gesmeten wordt en stel je maar eens voor we worden geen kampioen, dan houd ik mijn hart serieus vast of Gheyssens zijn hobby dan nog zo leuk vindt. Het is dan te hopen dat Ria, een enthousiaste fan blijft want anders zou het wel eens heel snel gedaan kunnen zijn. Rap stijgen maar ook rap vallen hé.

Trouwens weeral via Thibaut als makelaar. Dat is weeral goed gewerkt van Devroe & De Koster. Die sinds kort samengesmolten zijn met een aantal recruten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan