Babaluna
Well-known member
sorryRood!!
Allez, scoringsmachines Amuzu en Thelin gaan het open breken!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorryRood!!
Allez, scoringsmachines Amuzu en Thelin gaan het open breken!

Maar tegen Seraing, maar tegen Eupen maar tegen Union , we hebben het allemaal gezien de vorige matchenHet is ook maar tegen Seraign natuurlijk, niet iets om te euforisch over te gaan doen. Het is gewoon een logische uitslag tegen clubje dat te kort te komt in 1A.
Denk dat de ploeg op Sclessin dit seizoen zwalpend gaat zijn met een paar straffe resultaten maar ze even goed weken gaan hebben waar ze een pandoering krijgen aangesmeerd zoals vandaag. Wel een zeer sterk slot... Frey doet Mbokani in één week alweer vergeten, ik vind Fischer ook een mooie voetballer waar muziek in zit, Antwerp komt van ver maar is aan het groeien en denk dat we er dit jaar toch heel dicht gaan bij zijn.

Seraing valt op geen enkele manier met die twee andere clubs te vergelijken.Maar tegen Seraing, maar tegen Eupen maar tegen Union , we hebben het allemaal gezien de vorige matchen![]()
Allee danSeraing valt op geen enkele manier met die twee andere clubs te vergelijken.
Die zijn gewoon degradatie kandidaat nummer 1 echt zwakker dan de rest. Wij waren ook super slecht tg hun en wonnen makkelijk met 2-0.Allee dan
we zullen zien he , ik vond ons nu ni superslecht , 1 ste helft was zwak , maar tis ni echt gemakkelijk scoren als ze de bus parkeren als ze met 10 komen te staanDie zijn gewoon degradatie kandidaat nummer 1 echt zwakker dan de rest. Wij waren ook super slecht tg hun en wonnen makkelijk met 2-0.
Gezien ongeveer de hele top 5 van vorig seizoen een spits zoekt snap ik eigenlijk niet dat er nog niemand is komen polsen... Die kan toch nooit meer kosten dan wat Club aan zijn laatste spitsen heeft betaald? Lijkt me een vrij risicoloze transfer die precies weer niemand durft nemen omdat ze dan een andere ploeg binnen de eigen competitie sponsoren.Undav hou uw toch eens koest verdoriesebiet halen ze u nog weg voor eind augustus!

Niet verrassend hoor, vond inderdaad vanaf de jaarwisseling het al zeer triestig. Is er nog zicht op inkomende transfers?'t is genen Beker waar ge het thuisvoordeel kunt afkopen he. Jullie komen nog eens naar ons
En ja, Beerschot is heel slecht. Ik blijf me verbazen waarom dit zo verrassend is voor zoveel mensen. Wij zijn al heel slecht sinds Januari, maar misschien heeft de ultradefensieve speelstijl van Still dit wat verborgen.
Niet verrassend hoor, vond inderdaad vanaf de jaarwisseling het al zeer triestig. Is er nog zicht op inkomende transfers?
Ge moogt altijd Bakkali nog eens een seizoen hurenWe hebben net een 19-jarige rechtsback gehuurd van Sheffield United, en er zou een 18-jarige spits van hun ook gehuurd worden.
We hebben ook een 21-jarige linkshalf uit de Franse 3e klasse opgepikt.
Last but not least zijn we in vergevorderde gesprekken om een 25-jarige Schotse spits over te nemen van Dundee.
Er gaan geruchten dat we interesse hebben om Kagelmacher terug te halen uit Uruguay en dat we Lamkel Ze willen huren van Antwerp. Zieliger kan het niet.
Dus ja, transfers, maar niet het soort speler dat je nodig hebt. Teveel buitenlandse jonkies met de hoop om ze binnen 2-3 jaar door te kunnen verkopen voor 5 miljoen euro, en te weinig routiniers en mensen met ervaring in 1A. Wij hebben een creatieve aanvallende middenvelder of schaduwspits nodig, zoals Tarik Tissoudali vorig seizoen, als je door het midden wil spelen, of deftige wingers als je langs de flank wil spelen. Helaas hebben we geen van beiden tegenwoordig. Sanyang laat enkele flitsen zien maar toch te weinig om op te bouwen, en je hebt nog altijd een goeie tweede winger nodig naast hem.

Kums is zelfs geen basisspeler meer (en terecht). Hein is fan van een grijze speler zoals De Sart.Gewoon dom om Dorsch weg te doen en dan te blijven sukkelen met Kums