Jupiler Pro League 2021-2022

Dat gaat pijn doen om Samatta in een ander Belgisch shirt te zien. Blijkbaar ook gewacht op Genk, maar Onuachu en Ugbo zijn nu eenmaal beter. Jammer.

We hebben nu een soort luxeprobleem op het middenveld (defensief):help:: Doumbia, Sissako (sterk bezig laatste tijd), Hubert en Boya

Wrs eentje in de verdediging zetten

Jonas, anders is het altijd van _insert quote over iets slecht bij Zulte_. Niet beginnen klagen over luxeproblemen hé 😅.

Jonas, anders is het altijd van _insert quote over iets slecht bij Zulte_. Niet beginnen klagen over luxeproblemen hé 😅.
Nee, tevreden eigenlijk. Eén van de betere transferperiodes in lange tijd

lRoFg7J.png

wel weer 3 huurspelers, mét aankoopoptie wel

STVV doet 2 basisspelers weg en haalt eentje voor de jeugd bij Oostende.
Hmmm.
Oh ja, en Suzuki niet weggeraakt, ik hoop dat vorig jaar een lucky season bleek en dat hij wegrot op de bank.
Ook al is dat slecht voor STVV.

ik ben vooral tevreden dat jullie Gano hebben binnengehaald :clap:
Ja dat lijkt een lange slummel, maar ben er best tevreden van. Weegt op een verdediging en doet Vossen scoren :niceone:
Moest zijn vizier nog beter staan (Gano), waren er sowieso al 2 bij

Lijkt mij ook logisch. Was nog een hoop versterkingen beloofd, maar in de plaats daarvan laten ze met Cauffriez en Mboyo twee spelers gaan (voor in totaal bijna 4M), verdienen ze nog eens goed op de transfer van Tomiyasu naar Arsenal, en krijgt hij letterlijk twee keer niks in de plaats. Dan zou ik het ook wel afbollen.

Das toch gewoon om woest van te worden?
16e veroordeling voor de politierechter... En de rechter die als verzachtende omstandigheid in acht neemt dat hij intussen wel zijn rijbewijs heeft gehaald. Dat heeft gvd niks ter zake... Meneer had een rijverbod en werd gsm'end achter het stuur betrapt... Komt er vanaf met een boete van 4000 euro... Wat als die een kind doodrijdt met z'n gsm in de hand en geen rijbewijs?

Kunnen de supporters van Gent geen petitie starten om dat stukske verkrachter niet buiten te sjotten? In Engeland is dat gelukt... En ik weet dat hier geen enkele Gent supporter (en die uit mijn vriendenkring) sowieso niks van Mboyo moeten weten...

Terug
Bovenaan