Jupiler Pro League 2021-2022

Eventjes bijtreden:

Gelieve de juiste clubnaam te gebruiken, dus géén Winterslag voor Genk, enz...
Ook gelieve koosnaampjes zoals Chelski, Clup Bruhhe, enz... achterwege te laten.

Niet dat we daarop gaan bestraffen, maar HLN-niveau kunnen we hier niet gebruiken.
Booooeeeee. Flauw.

Eventjes bijtreden:

Ook gelieve koosnaampjes zoals Chelski, Clup Bruhhe, enz... achterwege te laten.

Niet dat we daarop gaan bestraffen, maar HLN-niveau kunnen we hier niet gebruiken.
Ligt precies gevoelig bij supporters van fusieclubs 😋
Niet om het volledig in het belachelijke te trekken maar soms is het bij bepaalde clubs niet altijd duidelijk want nu de huidige juiste naam is. Zeker in periodes waarbij de naam bij de KBVB, de naam van de onderneming en hoe de supporters willen genoemd worden 3 verschillenden zijn.

Elke keer spelen we zo zwak tegen Anderlecht, en lijkt Kompany weer iets geniaal uit zijn hoed te toveren. Nu weer opeens El Hadj erin die zeker niet slecht was. Gelukkig hadden we het geluk aan onze kant gisteren.

Niet om het volledig in het belachelijke te trekken maar soms is het bij bepaalde clubs niet altijd duidelijk want nu de huidige juiste naam is. Zeker in periodes waarbij de naam bij de KBVB, de naam van de onderneming en hoe de supporters willen genoemd worden 3 verschillenden zijn.

Wij heten onder de supporters Beerschot, wij heten als onderneming Beerschot en en wij heten bij de KBVB Beerschot.

Stamnummer: 13 Licentienummer : 013/80/92391 BEERSCHOT V.A. UNIVERSITEITSPLEIN 5 2610 WILRIJK De Licentiecommissie heeft na beraadslaging op woensdag 14 APRIL 2021 aan BEERSCHOT V.A. op navolgende gronden de Europese licentie en de licentie profvoetbal 1A en 1 B verleend voor het seizoen 2021-2022.

Ik ga ervan uit dat men bij de licentie-toekenning de juiste naam gebruikt, maar misschien vergis ik me.

Eventjes bijtreden:

athletico madrid

Gisteren gnk-and via radio gevolgd en s' avonds samenvatting gezien rsca heeft toch best veel kanen gehad om twee a drie goals te maken.

Wij heten onder de supporters Beerschot, wij heten als onderneming Beerschot en en wij heten bij de KBVB Beerschot.

Stamnummer: 13 Licentienummer : 013/80/92391 BEERSCHOT V.A. UNIVERSITEITSPLEIN 5 2610 WILRIJK De Licentiecommissie heeft na beraadslaging op woensdag 14 APRIL 2021 aan BEERSCHOT V.A. op navolgende gronden de Europese licentie en de licentie profvoetbal 1A en 1 B verleend voor het seizoen 2021-2022.

Ik ga ervan uit dat men bij de licentie-toekenning de juiste naam gebruikt, maar misschien vergis ik me.
Ik had het niet over nu maar en zijn toch periodes geweest dat het allemaal niet zo duidelijk was voor de neutrale supporter?

Trouwens, uit het licentieverslag dat je zelf aanrijkt:

-NV FCO Beerschot-Wilrijk -Atletenstraat 80 te 2020 Antwerpen BE0698.992.391 -VZW FCO Beerschot-Wilrijk, Universiteitsplein 5 te 2610 Wilrijk -BE0407 .876.090

😋

Mwoah, duidelijk dat het nu wel Beerschot is, aangezien alles aan die club gewoon terug Beerschot is. Dat zal enkel zuivere WIlrijksupporters misschien tegensteken maar aangezien dat begonnen is als een Beerschot fanclub zal dat allemaal wel meevallen.

Ik had het niet over nu maar en zijn toch periodes geweest dat het allemaal niet zo duidelijk was voor de neutrale supporter?

Trouwens, uit het licentieverslag dat je zelf aanrijkt:

-NV FCO Beerschot-Wilrijk -Atletenstraat 80 te 2020 Antwerpen BE0698.992.391 -VZW FCO Beerschot-Wilrijk, Universiteitsplein 5 te 2610 Wilrijk -BE0407 .876.090

😋

Daarmee dat ik zei dat Beerschot-Wilrijk nog kan :D

Schorsingsvoorstel van 4 weken waarvan een voorwaardelijk voor Dewaest... Die had nochtans gewoon 2x geel gekregen, the fuck is dit zelfs?

Dewaest kreeg geel (voor de fout op Balikwisha) en meteen daarna rood (voor de kopstoot). Ik dacht dat hij daarvoor al geel had gekregen maar als dat niet het geval was, dan heeft hij bij die fase inderdaad direct rood gekregen en geen tweede geel. Hij ging hoofd aan hoofd staan met Balikwisha (die voor zover ik kon zien niets deed) en maakte dan de beweging. Het was geen Zidane-Materazzi kopstoot maar wel vrij absurde actie.

Terug
Bovenaan