Jupiler Pro League 2021-2022

Eindelijk zeg, EINDELIJK. Erop en erover zeggen ze. Als we als vandaag blijven spelen, dan blijf ik hoop hebben. Vaca en Caicedo beginnen elke week meer en meer hun stempel te drukken, en je ziet wel dat ze een meerwaarde bieden. Vooraan blijft het toch iets te onregelmatig, Noubissi is de ene week fantastisch om dan 2-3 weken te zuigen, Suzuki en Shankland werken altijd hard maar spelen weinig klaar.

Goed, volgende week Kortrijk. Hopelijk kunnen we de lijn doortrekken.

Trok toch op niet veel vond ik. Eerste kwartier was heel goed maar dan maken we weeral die 2e goal niet, ondanks genoeg kansen (en pech, 2x paal) Maar bon, blij dat Dost zijn kans gekregen en gegrepen heeft. De matchen waarin die slecht is, is het 9/10 keer omdat hij geen voorzetten krijgt. Als je daar goede voorzetten naar pompt gaat die altijd zijn goals maken.

Vandaag puntenverlies en er zullen zich stilletjes aan donkere wolken beginnen vormen boven de Bosuil. in min inziens absoluut terecht...
Hebben op standard na nog geen deftige match gezien er zit nog steeds geen idee, iets van systeem of looplijnen in. Dan moet je stilletjes aan conclusies trekken.

Vandaag puntenverlies en er zullen zich stilletjes aan donkere wolken beginnen vormen boven de Bosuil. in min inziens absoluut terecht...
Hebben op standard na nog geen deftige match gezien er zit nog steeds geen idee, iets van systeem of looplijnen in. Dan moet je stilletjes aan conclusies trekken.

Vandaag moogt ge winnen. Zolang ge op 4 December maar heel zwak voor de dag komt.

Tis tegen cercle zou me niet teveel zorgen maken :wink:

Terug
Bovenaan