Jupiler Pro League 2021-2022

5m voor een 28jarige die pas een jaar uitblinkt op het hoogste niveau? Nee danku.

Heb het hier al eens gezegd, maar tzal niet de eerste zijn die na zo'n boerenjaar niet kan bevestigen.
 
Langs de andere kant zit je wel ondertussen in een tijd waar 5M eigenlijk een habbekrats is voor een speler die direct een meerwaarde zou zijn. Maar ik begrijp dat er twijfels zijn over die exacte meerwaarde.
 
Ik geloof maar weinig van het verhaal dat Gent 5 miljoen + bonussen zou neerleggen voor een positie waar we Kums en De Sart hebben lopen
Lijkt me een doorzichtig spelletje van Bayat. Zegt op zich al genoeg dat hij blijkbaar exclusief is aangesteld om de transfer te regelen
 
Ik geloof maar weinig van het verhaal dat Gent 5 miljoen + bonussen zou neerleggen voor een positie waar we Kums en De Sart hebben lopen
Lijkt me een doorzichtig spelletje van Bayat. Zegt op zich al genoeg dat hij blijkbaar exclusief is aangesteld om de transfer te regelen

Best mogelijk, maar het bevestigt dan wel dat 5M voldoende zal zijn (en misschien nog een extra half miljoen na 50 wedstrijden als basisspeler).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan