Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge neemt een auto en ge volgt de tramsporen.
Of ge zet uw Google Maps op public transport.Ge neemt een auto en ge volgt de tramsporen.
Met een dosis vloeibare.

https://www.hln.be/buitenland/frans...aten-en-sterft-enkele-minuten-later~aab20cbf/
Dus ge vindt als agent een verdacht pakket met een vloeistof. En uw eerste reactie is, laten we ervan drinken?

Voor hetzelfde geld steekt ze volle tampons in zijn brooddoos die ze voor hem smeert. Happy Joy Joy. Als ze maar gelukkig zijn zeker.één van onze kraanmannen op mijn werk: "Voor 1 april heb ik mijn stink sokken in de kussensloop van mijn vrouw gestoken".
Ben ik nu de enige die dit niet grappig vind? Tenslotte slaap je toch naast je vrouw, en die kussensloop (mag ik hopen)?....
lekker, boterhammen met confituur.Voor hetzelfde geld steekt ze volle tampons in zijn brooddoos die ze voor hem smeert. Happy Joy Joy. Als ze maar gelukkig zijn zeker.
Ieder het zijne natuurlijk. Voor sommigen is moederkoek ook een delicatesse.lekker, boterhammen met confituur.
Voor hetzelfde geld steekt ze volle tampons in zijn brooddoos die ze voor hem smeert. Happy Joy Joy. Als ze maar gelukkig zijn zeker.
lekker, boterhammen met confituur.
Ieder het zijne natuurlijk. Voor sommigen is moederkoek ook een delicatesse.
Brrr heilige schrik!![]()
Fietstocht eindigt in horrorverhaal: man (48) verscheurd door bloeddorstige honden
Toen Mariusz K. (48) vorige zomer op een zonnige dag thuis vertrok voor een fietstocht, kon hij nooit vermoeden welk vreselijk lot hem te wachten stond. Een Poolse rechtbank buigt zich deze week over het bizarre horrorverhaal waarbij de man op gruwelijke wijze om het leven kwam.www.hln.be
Damn....
Mensen onderschatten vaak straathonden/verwilderde honden.
Toen ik 16 was, ook ooit eens achterna gezeten in Bulgarije door 2 honden die me wouden aanvallen/op eten.
Ik kan je verzekeren, dat is geen pretje. Gelukkig was ik met de fiets die dag, en had ik nog wat voorsprong. Maar de hele reis was ik niet meer op mijn gemak.
Ik weet het... Hier in België kunnen we ons dat moeilijk voorstellen natuurlijk.Brrr heilige schrik!
Vorig jaar was ik in Polen eens gaan lopen in een afgelegen gebied. Ik moest een boerderij voorbij maar heb rechtsomkeer moeten maken door loslopende honden die me nooit zouden doorgelaten hebben denk ik…
Ik ben nu op reis in Kreta en fietste hier vandaag ook rond door afgelegen plaatsen. Hoe vaak een loslopende hond niet komt aangelopen op straat en blaft en gromt.
Ik denk dat ik mij pepper spray ga aanschaffen…