Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Deze ochtend op de radio, ik was aan het scrollen door de zenders.

Kwam ik op radio Slam! uit, vraag aan een luisteraar: “op welke temperatuur kookt water”.

Antwoord van die kerel: “-10 graden celsius”.

Wtf.

Edit: typfout

Laatst bewerkt:
Die speler van Leuven die tegen lichtelijk verdreven snelheid ne sporthal is binnen gereden. Like wtf, hoeveel meter is die door de lucht gevlogen ?

900

825

Bijzonder jammer eigenlijk dat die geen lange (maar succesvolle uiteraard) revalidatie moet ondergaan nu die kerel, andere manier om hem geleerd te krijgen lijkt er mij niet te zijn, duidelijk het type dat zich verheven voelt boven alles en iedereen. Passeer daar toevallig als fietser aan dat rondpunt op t moment dat meneer af komt gestormd en je bent een vogel voor de kat dan is er van revalideren geen sprake meer maar van de kleur van de kist of pot kiezen door de nabestaanden.

Bijzonder jammer eigenlijk dat die geen lange (maar succesvolle uiteraard) revalidatie moet ondergaan nu die kerel, andere manier om hem geleerd te krijgen lijkt er mij niet te zijn, duidelijk het type dat zich verheven voelt boven alles en iedereen. Passeer daar toevallig als fietser aan dat rondpunt op t moment dat meneer af komt gestormd en je bent een vogel voor de kat dan is er van revalideren geen sprake meer maar van de kleur van de kist of pot kiezen door de nabestaanden.
Vooral een geluk dat de kinderen in de sporthal op dat moment niet meer in de zaal waren, of we hadden er weer een nationaal trauma bij.

En allicht gaat die na zijn revalidatie er van afkomen met een boete die hij als profvoetballer niet eens zal voelen, en gaat zijn club geen enkele scrupules hebben om iemand met dit soort crimineel gedrag meteen weer op te stellen. Dit soort gedrag wordt nog altijd veel te veel met de mantel der liefde bedekt, zowel in de media, als in de publieke opinie, als helaas ook voor de rechtbank. In de pers gaat het over een 'ongeluk'. Sorry jongens, maar met 200km/u op een baan van 90km/u rijden en uzelf wegkatapulteren omdat je op een rotonde probeert voorbij te steken, dat is geen ongeluk. Dat is een aanslag. Waarbij het een ongelofelijk geluk is dat hij niemand in de dood heeft gejaagd.

Ik weet dat de gevangenissen vol zitten, maar als je dit soort criminelen niet consequent gaat bestraffen met een jaar of 2 cel, gaan we dit soort taferelen blijven zien. Boetes, rijbewijzen afpakken, ... dat heeft allemaal geen zin. Ofwel kunnen ze de boetes niet betalen, ofwel voelen ze de boete niet. En je moet al serieus pech hebben om betrapt te worden om te rijden zonder rijbewijs.

Terug
Bovenaan