Dat zijn nu wel niet echt basisproducten. Goede patisserie is altijd wel vrij duur geweest.Overlaatst met m’n verjaardag 3 taarten gehaald, 1 grote en 2 kleinere modellen. Flan, smurfen en flan-chocomouse.
Meer dan 50€ betaald
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn nu wel niet echt basisproducten. Goede patisserie is altijd wel vrij duur geweest.Overlaatst met m’n verjaardag 3 taarten gehaald, 1 grote en 2 kleinere modellen. Flan, smurfen en flan-chocomouse.
Meer dan 50€ betaald

Als je het vloeibare snot hebt (hooikoorts bvb) ipv het groene snot (verkoudheid) dan zit je snel door de gewone papieren zakdoekjes omdat die het vocht niet kunnen absorberen. Een keukenrol is veel steviger waardoor je, als je snuit, tenminste droge handen kan behouden.Daarstraks toen ik op mijn beurt wachtte aan de bankautomaat:
Een man aan de bushalte met twee rollen keukenpapier (één in zijn binnenzak en één in zijn gewone jaszak) waarvan hij met enige regelmaat een vel afscheurde om zijn neus mee te snuiten.
Zachter voor de huid dan papieren zakdoekjes misschien?![]()

Ik heb net een ventilator gekocht die op 500V werktVoor verjaardag Kid 2 zijn favoriete snoepjes via Amazon laten komen. Zakje van 250g. Gewicht van pakket … 220g.

typisch amazon, in de titel & foto 12V, specificaties 500VIk heb net een ventilator gekocht die op 500V werkt![]()
![]()
Zopas dit op de stoep aan de bakker zien liggen...
Iemand idee welk type wapen afkomstig?
En moet ik dit nu melden aan politie?
Lijkt me nergens te zijn afgevuurd...
Zeg dat je een vermoeden hebt dat het van de Bende komt, dan gaan ze er al zeker niet achterlopen.![]()
Da’s een losse flodder.![]()

Klopt, achteraan zit een klein putje in het midden,Da’s een losse flodder.
Knalt alleen maar bij afvuren, zonder kogel.
Je kan zien of die afgevuurd is aan de onderkant; dan is er in’t midden een klein putje waar de slagpin ingeslagen heeft.
Op jouw foto moeilijker te zien via de zijkant, maar lijkt me wel dat die afgevuurd is. Als het recent is, ruik je nog heel sterk de kruitgeur.
Tenzij je je handen afgedroogd hebt met de verkeerde handdoek van je vrouw![]()
)T is geen granaat é.Ok zal het binnen gooien bij de politie.
Ik dacht dat het in de nieuwe een krab is?Iemand er ooit bij stilgestaan dat dit in feite een gekookte kreeft was? Afgaande van zijn kleur, de Kleine Zeemeermin is een zombiefilm.
Bekijk bijlage 17903
Nee want het is Sebastiaan de krabIemand er ooit bij stilgestaan dat dit in feite een gekookte kreeft was? Afgaande van zijn kleur, de Kleine Zeemeermin is een zombiefilm.
Bekijk bijlage 17903

En mijn moeder maar een jaar aan een stuk het verhaal vertellen met ‘the little lobster’! Ze vertelde ook wel over Little Goldfish, dat klopte precies ook niet, die vis was geel en blauw Nu, toen ze de zeemeermin beu was, na vierhonderd keer of zo, vertelde ze mij de originele versie en de liefde was direct over.Nee want het is Sebastiaan de krab![]()