Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Daarstraks toen ik op mijn beurt wachtte aan de bankautomaat:
Een man aan de bushalte met twee rollen keukenpapier (één in zijn binnenzak en één in zijn gewone jaszak) waarvan hij met enige regelmaat een vel afscheurde om zijn neus mee te snuiten.
Zachter voor de huid dan papieren zakdoekjes misschien?:unsure:

Daarstraks toen ik op mijn beurt wachtte aan de bankautomaat:
Een man aan de bushalte met twee rollen keukenpapier (één in zijn binnenzak en één in zijn gewone jaszak) waarvan hij met enige regelmaat een vel afscheurde om zijn neus mee te snuiten.
Zachter voor de huid dan papieren zakdoekjes misschien?:unsure:
Als je het vloeibare snot hebt (hooikoorts bvb) ipv het groene snot (verkoudheid) dan zit je snel door de gewone papieren zakdoekjes omdat die het vocht niet kunnen absorberen. Een keukenrol is veel steviger waardoor je, als je snuit, tenminste droge handen kan behouden.🙈

Zopas tijdens de windhozen, een stuk van de boerderij naast ons werk zien weg waaien worden...
Dus niet alleen afdak, maar ook stukken gemetselde stenen .

Toch de wind getrotseerd om eens polshoogte te nemen, die boeren zitten daar in hun huisje te wachten tot het overwaait , maar alles binnen siddert en beeft, de spiegels daveren tegen de muur, het porcelijn beweegt...

Ik snap niet dat die mensen daar durven in blijven... Een huisje die nog van WO1 stamt wellicht.
En vorig jaar is er ook al een stuk van hun huis ingewaaid.

In glazen wachtruimte op perron van treinstation rond 16:00. Meisje, Congolees/Rwandees type van rond de 20 met elke vorm van filler, botox, valse wimpers die je kan bedenken en zilveren fluo mouwloos Millet-achtige gilet met rits open zit te scrollen. 2 gasten stoten mekaar aan en praten gniffelend over haar, ze legt plots gsm aan de kant en trekt haar bloes omhoog voor 2 seconden volledige naaktheid. Totaal ongeloof vult de ruimte, niemand lacht of praat, bijna alsof het niet echt is gebeurd en staat op voor de treinen, pas in de wagons gesprekjes van 'hebde da gezien'. Bizar.

Zopas dit op de stoep aan de bakker zien liggen...
Iemand idee welk type wapen afkomstig?

En moet ik dit nu melden aan politie?

Lijkt me nergens te zijn afgevuurd...
Zeg dat je een vermoeden hebt dat het van de Bende komt, dan gaan ze er al zeker niet achterlopen.

Eigen ergernis: uw pakket komt op donderdag! Goed nieuws, uw pakket komt vandaag! Uw pakket is binnenkort bij ons voor verwerking, leveringsdatum af te wachten! Welk is het nu, BPost??

Zopas dit op de stoep aan de bakker zien liggen...
Iemand idee welk type wapen afkomstig?

En moet ik dit nu melden aan politie?

Lijkt me nergens te zijn afgevuurd...
Da’s een losse flodder.
Knalt alleen maar bij afvuren, zonder kogel.
Je kan zien of die afgevuurd is aan de onderkant; dan is er in’t midden een klein putje waar de slagpin ingeslagen heeft.
Op jouw foto moeilijker te zien via de zijkant, maar lijkt me wel dat die afgevuurd is. Als het recent is, ruik je nog heel sterk de kruitgeur.

Tenzij je je handen afgedroogd hebt met de verkeerde handdoek van je vrouw :unsure:

Da’s een losse flodder.
Knalt alleen maar bij afvuren, zonder kogel.
Je kan zien of die afgevuurd is aan de onderkant; dan is er in’t midden een klein putje waar de slagpin ingeslagen heeft.
Op jouw foto moeilijker te zien via de zijkant, maar lijkt me wel dat die afgevuurd is. Als het recent is, ruik je nog heel sterk de kruitgeur.

Tenzij je je handen afgedroogd hebt met de verkeerde handdoek van je vrouw :unsure:
Klopt, achteraan zit een klein putje in het midden,
en FN 65 lees ik er op.

Ok zal het binnen gooien bij de politie. maar wellicht het werk van een flauwe grappenmaker zeker, als het een losse flodder is.
(geen kruitgeur aanwezig, heeft hele ochtend geregend hé :) )

Iemand er ooit bij stilgestaan dat dit in feite een gekookte kreeft was? Afgaande van zijn kleur, de Kleine Zeemeermin is een zombiefilm.

8E10F71B-ADA0-4DC1-B078-DBB16FEED8CA.jpeg

Nee want het is Sebastiaan de krab :)
En mijn moeder maar een jaar aan een stuk het verhaal vertellen met ‘the little lobster’! Ze vertelde ook wel over Little Goldfish, dat klopte precies ook niet, die vis was geel en blauw Nu, toen ze de zeemeermin beu was, na vierhonderd keer of zo, vertelde ze mij de originele versie en de liefde was direct over.

het verhaal van de zeemeermin is toch gewoon "tais-toi et sois belle"? daar komt het toch op neer?

of zoek ik nu te veel achter heel dat "stem afgeven in ruil voor benen" gedoe?

Terug
Bovenaan