Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Teveel geflirt buiten zwam om..

Is dat een reden om iemand te bannen..
Nee, maar te veel strafpunten verzamelen wel. 😉
Efkes verduidelijken dat geen enkele mod mij heeft "gebannen" omwille van 1 dingetje. Het was puur een grens van strafpunten die werd overschreden en als ik hier (of via pb) geen "onrecht" schreeuw, moet een ander dat ook niet doen hoor. Ik heb nog maar 1x strafpunten onterecht gevonden en dat was niet deze keer. De mods leveren wel degelijk goed werk, ook al ben ik het er soms niet helemaal mee eens. 😉

Een keer stevig doorgezakt en met de fiets naar huis. Stevig ten val gekomen blijkbaar want een vieze schaafwond ter hoogte van de kin. Fietsstoeltje was ook ineens weg.

Dag erna post gaan vatten bij de fiets en geen schrammetje te zien.. De adapter van de fietsstoel onaangeroerd en fietsen doet is ook nog zonder problemen.

Het is me dus een raadsel wat er gebeurd is en of de stoel nu gestolen is of zichzelf heeft losgeklikt en gaan wandelen is.

What the fuck in mijn hoofd.

Laatst bewerkt:
Nee, maar te veel strafpunten verzamelen wel. 😉
Efkes verduidelijken dat geen enkele mod mij heeft "gebannen" omwille van 1 dingetje. Het was puur een grens van strafpunten die werd overschreden en als ik hier (of via pb) geen "onrecht" schreeuw, moet een ander dat ook niet doen hoor. Ik heb nog maar 1x strafpunten onterecht gevonden en dat was niet deze keer. De mods leveren wel degelijk goed werk, ook al ben ik het er soms niet helemaal mee eens. 😉
Ma waarom verzamel jij die dan ook...ale nu...:unsure:

Laat ons zeggen dat ik niet bepaald de persoon ben die je aan zijn woning moet gaan bedreigen. Better back that shit up.

Hier "in de buurt" nieuwe pot rokende fils a papa Nederlander die stoned overal fars gaat doen dat hij rijk en een hitman kan huren.

Dacht wss dat hij in Nederland nog was. Hier hebben paar man na een bedreiging hem vast gebonden en met een tang al zijn vingers gebroken en heb op zijn schedel geslaan. 2 vingers kwijt en 46 stitches op zijn hoofd.

Die zal het ook wel ff geleerd zijn om fars tw doen tg paar Zimbabwen. Zijn boedel staat na 4maand terug al te koop 😄😄

Hier "in de buurt" nieuwe pot rokende fils a papa Nederlander die stoned overal fars gaat doen dat hij rijk en een hitman kan huren.

Dacht wss dat hij in Nederland nog was. Hier hebben paar man na een bedreiging hem vast gebonden en met een tang al zijn vingers gebroken en heb op zijn schedel geslaan. 2 vingers kwijt en 46 stitches op zijn hoofd.

Die zal het ook wel ff geleerd zijn om fars tw doen tg paar Zimbabwen. Zijn boedel staat na 4maand terug al te koop 😄😄
Dus met wat pech mag meneer Anderson nog m bezoek verwachten?

Niet per se van vandaag, maar al de hele voorbije koude periode. Die arbeiders van de werf tegenover mijn deur blijven gewoon werken. Elke dag van 7 tot 19u bij temperaturen onder 0. Absurd. Ik dacht eigenlijk dat werven standaard sloten onder 0 en boven 30°C.

Niet per se van vandaag, maar al de hele voorbije koude periode. Die arbeiders van de werf tegenover mijn deur blijven gewoon werken. Elke dag van 7 tot 19u bij temperaturen onder 0. Absurd. Ik dacht eigenlijk dat werven standaard sloten onder 0 en boven 30°C.
ge zult er bitter weinig vinden die stilleggen wegens temperatuur. Enkel dakwerkers zult ge naar huis zien gaan als er een vrieslaag op de pannen ligt

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik weet worden werven enkel stilgelegd als de grondstoffen niet meer verwerkt kunnen worden door de temperatuur, daarom zijn er bv geen asfaltwerken als het vriest.

Twee dagen geleden ging ons witte ruis toestelletje niet meer aan of uit, lampjes van opladen bleven ook gewoon branden zelfs al was hij niet meer aangesloten. Ach ja, snel vervangen door oude telefoon met witte ruis van Youtube en we laten dat ding gewoon leeglopen over een paar dagen, no biggie.

Gisterenavond zit ik de horror film Smile te kijken, nogal intens en continue gevoel van 'dread'. Hoor je plots een vies soort gezoem, dus ik zet mij al schrap wat er gaat gebeuren in de film aangezien er al paar keer iets met geluid was. Begint dat luider en luider te gaan en heb ik door dat het niet uit de tv komt... Begon dat witte ruis ding gewoon plots uit het niets dat geluid te maken en was niet uit te zetten tot ik het heb opengevezen en kabels losgedaan.

Precies of ik in een soort van horror experience zat, creepy shit :(

Leuke buurt.

Ik heb echt een action hero beeld van u in m'n hoofd. Zo een beetje zoals Rambo die teruggetrokken leeft in Afrika met z'n gezin. Op patrouilles gaat met z'n ranger en geladen geweer. Vriendelijke gast, maar een verdoken killer.

Houden zo.

Dus met wat pech mag meneer Anderson nog m bezoek verwachten?
Call an ambulance!

...but not for me.

Vrijdag raar momentje gehad.

Donderdag mijn auto binnen gebracht bij de bmw dealer voor een terugroepactie. Toen ik hem ophaalde was het donker dus niet echt kunnen controleren.
De dag erop (vrijdag dus) kom ik buiten en zie ik dat dat mijn motorkap langs 1 kant totaal niet meer aansluit. Ik doe ze open en het rubber ligt er volledig los in, batterijklep stond nog open, ik had al gemerkt dat al mijn instellingen ook weg waren,..

Eerst wat afgekoeld, want kon er niet echt mee lachen en dan een mailtje gestuurd met wat er allemaal niet in orde was en dat ik het niet echt kunnen vond dat ze een auto zo afleveren bij de klant. Vriendelijke reactie gekregen dat ze dit zeker gingen doorgeven aan de verantwoordelijke en dat ik nog mocht langs gaan indien ze er nog iets moesten aan doen, maar dat was niet nodig aangezien ik alles zelf al terug gedaan had.

Savonds sta ik aan te schuiven aan collect & go (waar ik normaal niet ga, want ik had een verkeerde plaats aangeduid waar ik het wou afhalen) en ik zeg mijn naam als ik binnen ga. Een andere klant die het hoorde zegt tegen mij. "Rij jij soms met een BMW 4 serie? " Ik "euh ja.. Waarom?" "Ik ben degene die aan je auto gewerkt heeft"

awkward momentje.. Wat zijn de kansen eigenlijk dat je zoiets tegen komt. Nuja hij heeft wel zijn excuses aangeboden, maar is toch in mijn top 10 van awkward silences.

Toen ik het vertelde tegen mijn vrouw was haar reactie al direct "omg heb je een mail gestuurd?" Omdat ik vroeger nogal de neiging had om direct in mijn pen te kruipen en dat zorgde vaak wel eens voor genante momentjes. Maar ik ben trots op mezelf dat ik "gegroeid" ben en eerst kan kalmeren. Maar ze heeft er zo te zien nog niet al te veel vertrouwen in.

Laatst bewerkt:
Vrijdag raar momentje gehad.

Donderdag mijn auto binnen gebracht bij de bmw dealer voor een terugroepactie. Toen ik hem ophaalde was het donker dus niet echt kunnen controleren.
De dag erop (vrijdag dus) kom ik buiten en zie ik dat dat mijn motorkap langs 1 kant totaal niet meer aansluit. Ik doe ze open en het rubber ligt er volledig los in, batterijklep stond nog open, ik had al gemerkt dat al mijn instellingen ook weg waren,..

Eerst wat afgekoeld, want kon er niet echt mee lachen en dan een mailtje gestuurd met wat er allemaal niet in orde was en dat ik het niet echt kunnen vond dat ze een auto zo afleveren bij de klant. Vriendelijke reactie gekregen dat ze dit zeker gingen doorgeven aan de verantwoordelijke en dat ik nog mocht langs gaan indien ze er nog iets moesten aan doen, maar dat was niet nodig aangezien ik alles zelf al terug gedaan had.

Savonds sta ik aan te schuiven aan collect & go (waar ik normaal niet ga, want ik had een verkeerde plaats aangeduid waar ik het wou afhalen) en ik zeg mijn naam als ik binnen ga. Een andere klant die het hoorde zegt tegen mij. "Rij jij soms met een BMW 4 serie? " Ik "euh ja.. Waarom?" "Ik ben degene die aan je auto gewerkt heeft"

awkward momentje.. Wat zijn de kansen eigenlijk dat je zoiets tegen komt. Nuja hij heeft wel zijn excuses aangeboden, maar is toch in mijn top 10 van awkward silences.

Toen ik het vertelde tegen mijn vrouw was haar reactie al direct "omg heb je een mail gestuurd?" Omdat ik vroeger nogal de neiging had om direct in mijn pen te kruipen en dat zorgde vaak wel eens voor genante momentjes. Maar ik ben trots op mezelf dat ik "gegroeid" ben en eerst kan kalmeren. Maar ze heeft er zo te zien nog niet al te veel vertrouwen in.
als agent moet je het goeie voorbeeld geven he

Ik doe de deur naar de gang open, staat er een wildvreemde vent half in de gang. Hoe die de voordeur heeft opengekregen: geen idee. Was niet op slot maar is niet met een klink aan de buitenkant. Misschien met een creditcard ofzo, geen idee. Ik begin te roepen gelijk ne zot en ik ga daar op af, ik werk die mens hardhandig terug naar buiten en ik smijt de deur toe. Ik doe alles op slot.
Ben je zeker dat het een inbreker was? Voor hetzelfde geld was dat het nieuwe liefje van de buurvrouw en dient hij nu klacht in wegens slagen en verwondingen he.

Ah neen wacht je woont in een huis en niet in een appartement zeker? Right. :unsure:

Damned, dan is dat toch even schrikken! :shutup:

Kerstmarktje gedaan @kay-gell ?
"... en dat bleef niet zonder gevoeg." Pareltje hoor.

respect-hats-off.gif

Terug
Bovenaan