Vrijdag raar momentje gehad.
Donderdag mijn auto binnen gebracht bij de bmw dealer voor een terugroepactie. Toen ik hem ophaalde was het donker dus niet echt kunnen controleren.
De dag erop (vrijdag dus) kom ik buiten en zie ik dat dat mijn motorkap langs 1 kant totaal niet meer aansluit. Ik doe ze open en het rubber ligt er volledig los in, batterijklep stond nog open, ik had al gemerkt dat al mijn instellingen ook weg waren,..
Eerst wat afgekoeld, want kon er niet echt mee lachen en dan een mailtje gestuurd met wat er allemaal niet in orde was en dat ik het niet echt kunnen vond dat ze een auto zo afleveren bij de klant. Vriendelijke reactie gekregen dat ze dit zeker gingen doorgeven aan de verantwoordelijke en dat ik nog mocht langs gaan indien ze er nog iets moesten aan doen, maar dat was niet nodig aangezien ik alles zelf al terug gedaan had.
Savonds sta ik aan te schuiven aan collect & go (waar ik normaal niet ga, want ik had een verkeerde plaats aangeduid waar ik het wou afhalen) en ik zeg mijn naam als ik binnen ga. Een andere klant die het hoorde zegt tegen mij. "Rij jij soms met een BMW 4 serie? " Ik "euh ja.. Waarom?" "Ik ben degene die aan je auto gewerkt heeft"
awkward momentje.. Wat zijn de kansen eigenlijk dat je zoiets tegen komt. Nuja hij heeft wel zijn excuses aangeboden, maar is toch in mijn top 10 van awkward silences.
Toen ik het vertelde tegen mijn vrouw was haar reactie al direct "omg heb je een mail gestuurd?" Omdat ik vroeger nogal de neiging had om direct in mijn pen te kruipen en dat zorgde vaak wel eens voor genante momentjes. Maar ik ben trots op mezelf dat ik "gegroeid" ben en eerst kan kalmeren. Maar ze heeft er zo te zien nog niet al te veel vertrouwen in.