The Magical Taz
Well-known member
Is een beetje een logistiek probleem aangezien het koel bewaard moet worden.Is er niemand die het in België kan kopen en opsturen? Dat kan relatief sneller gaan?
Anyhow vandaag een 8 uur roadtripje gedaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een beetje een logistiek probleem aangezien het koel bewaard moet worden.Is er niemand die het in België kan kopen en opsturen? Dat kan relatief sneller gaan?
Oh, ok, gotchu!Is een beetje een logistiek probleem aangezien het koel bewaard moet worden.
Anyhow vandaag een 8 uur roadtripje gedaan.

Sommige van die sponsors slaan echt nergens meer op. Ik kijk graag naar Karl Jobst. Begint die ineens te leuteren over skin care. Da interesseert NIEMAND in uw demografie kerel, zwijg en doe voort met uw video.Ik was enkele dagen geleden een filmpje aan het kijken op Youtube over horloges toen de kerel naadloos overschakelde naar de 'paid sponsor ad'...
"Do you hate it when your balls are on fire?"
Plots reclame over een soort deo/talkpoeder om er voor te zorgen dat uw ballen niet kleven![]()
"A lot of people ask me in the comments about my skincare routine"Sommige van die sponsors slaan echt nergens meer op. Ik kijk graag naar Karl Jobst. Begint die ineens te leuteren over skin care. Da interesseert NIEMAND in uw demografie kerel, zwijg en doe voort met uw video.
Sponsorblock installeren. Ben je af van alle intro/outro/engagement/sponsors/....Sommige van die sponsors slaan echt nergens meer op. Ik kijk graag naar Karl Jobst. Begint die ineens te leuteren over skin care. Da interesseert NIEMAND in uw demografie kerel, zwijg en doe voort met uw video.
Ik heb dat gehad op mijn telefoon bij Youtube Vanced, maar irriteerde me meer daaraan dan aan de sponsored segemnts.Sponsorblock installeren. Ben je af van alle intro/outro/engagement/sponsors/....
Dus de dochter heeft de flikken en slotenmaker hun ding gedaan?Vind het straf dat er net 2 flikken en een slotenmaker even bij de overburen binnen gaan, om dan vervolgens de dochter hun ding te laten doen (spullen pakken), en dan te vertrekken.
Als ze daar wèl nog gedomicilieerd is maar de ouders de sloten reeds hebben veranderd, is dat helaas de enige correcte manier wanneer er geen "onderling compromis" meer kan zijn over het oppikken van spullen.Dus de dochter heeft de flikken en slotenmaker hun ding gedaan?

Liever dat dan de nootjes he...Er staat hier in de kleedkamer van de fitness iemand zijn hoofd te scheren.![]()
Chinezen kunnen toch alles namaken he.Net een discussie gehad op de parking van de Albert Heijn. Wagen blokkeert mij zodat ik niet weg kan rijden. Ik stap uit om vriendelijk te vragen om even aan de kant te gaan.
Krijg ik ineens van de bestuurder te horen "bol af kut chinees"... Euhm ik ben helemaal niet van Aziatische afkomst
Soit, ik terug naar mijn wagen, politiebadge gepakt en gevraagd of hij zijn praatjes nog eens wou herhalen.
"sorry meneer kga me nu verzetten".
Dus ge had drugs genomen of ge waard allesinds onder invloed? Want hoe verklaar je anders die oogjes?Net een discussie gehad op de parking van de Albert Heijn. Wagen blokkeert mij zodat ik niet weg kan rijden. Ik stap uit om vriendelijk te vragen om even aan de kant te gaan.
Krijg ik ineens van de bestuurder te horen "bol af kut chinees"... Euhm ik ben helemaal niet van Aziatische afkomst
Soit, ik terug naar mijn wagen, politiebadge gepakt en gevraagd of hij zijn praatjes nog eens wou herhalen.
"sorry meneer kga me nu verzetten".

Er is niets mis met mijn ogenDus ge had drugs genomen of ge waard allesinds onder invloed? Want hoe verklaar je anders die oogjes?![]()