Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Decennia terug eens naar de film Copycat gaan zien met een meisje uit mijn klas, vierde of vijfde middelbaar. Ik kon toen al vooraf van elke copycat zeggen welke moordenaar ze imiteerden, aantal slachtoffers, techniek, etc etc. Mijn dada, soit. Daarna zijn we nooit nog naar een film geweest.
Nu zie ik toevallig dat zij tegenwoordig ergens in Oost-Vlaanderen op de N-VA lijst staat. Nooit gedacht van ons beiden dat zij de grotere psycho zou worden.

Leuk, mensen met een bepaalde politieke mening die u niet aanstaat omschrijven als psychopaten.

kvraag mij nu af wat em denkt over VBers :unsure:

TIL: De helft van de vlamingen zijn psychopaten.

Decennia terug eens naar de film Copycat gaan zien met een meisje uit mijn klas, vierde of vijfde middelbaar. Ik kon toen al vooraf van elke copycat zeggen welke moordenaar ze imiteerden, aantal slachtoffers, techniek, etc etc. Mijn dada, soit. Daarna zijn we nooit nog naar een film geweest.
Nu zie ik toevallig dat zij tegenwoordig ergens in Oost-Vlaanderen op de N-VA lijst staat. Nooit gedacht van ons beiden dat zij de grotere psycho zou worden.

Leuk, mensen met een bepaalde politieke mening die u niet aanstaat omschrijven als psychopaten.
Ze bedoelt toch gewoon dat haar vriendin psychopaat is omdat ze politieker is geworden.
Jammer dat jij er politieke meningen bij moet halen :confused2:.

Iedereen weet dat politiekers psychopaten zijn, W-E-E-S W-A-K-K-E-R!!!

Daarnet maakt mijn slimme deurbel melding van een persoon op mijn oprit.
Ik verschiet me een bult, denkende "wie loopt op dit uur op mijn oprit?!?" En terwijl ik naar de voordeur spurt, denk ik:"Neeeeeeee, niet doen, Mulan, je weet maar nooit! Eerst de beelden checken!"

Blijkt er een spin een web te weven in volle zicht van de camera. 🤣

😁
42072521-1604-4488-8952-A254-FEEBB5-F4.jpg

Ik verschiet me een bult, denkende "wie loopt op dit uur op mijn oprit?!?" En terwijl ik naar de voordeur spurt, denk ik:"Neeeeeeee, niet doen, Mulan, je weet maar nooit! Eerst de beelden checken!"

Shelob?

d70d700571c8b7ebccb607d7d1689697017c4de7_00.jpg

En wat verkocht hij?

Eigen schuld door het ‘ken uw kind’-principe: als zoon zegt ‘maak welke letter je maar wil’ voor zijn Halloween-masker op school (hij is helemaal gek op Alphabet Lore van YT) dan wil hij zeggen ‘begin met welke je wil maar maak ze wel alle 26 kthxbye’

Umm nee. Dichtsbijzijnde dat ik gevonden heb is op 4 uur rijden.
Mijn pa moest ook 1 specifieke pijnstiller hebben die toen niet te verkrijgen was, die hebben meer dan 10 Apotheken opgebeld en 1 2dorpen verder had nog 2 dozen staan... Soms heb je geluk! Maar je moet ze dus opbellen, niet enkel kijken wie online producten verkoopt.

Mijn pa moest ook 1 specifieke pijnstiller hebben die toen niet te verkrijgen was, die hebben meer dan 10 Apotheken opgebeld en 1 2dorpen verder had nog 2 dozen staan... Soms heb je geluk! Maar je moet ze dus opbellen, niet enkel kijken wie online producten verkoopt.
Misschien woont @The Magical Taz iets meer afgelegen van een ander dorp in Noorwegen, als het 4h rijden is.

Terug
Bovenaan