Muscleduck
Well-known member
Ze is de tegenpartij aan het afleiden terwijl die 2 een goal gaan maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1m55?Positieve wtf maar toch wtf: naar huis gewandeld met de oudste en tot de ontdekking gekomen dat hij eigenlijk al zo groot is als mama. Niet dat mama zo een lang eind is, maar hij is 11. Binnen twee maanden 12. Twaalf. Ik ben efkes niet ok.
Haha, zo herkenbaar.Positieve wtf maar toch wtf: naar huis gewandeld met de oudste en tot de ontdekking gekomen dat hij eigenlijk al zo groot is als mama. Niet dat mama zo een lang eind is, maar hij is 11. Binnen twee maanden 12. Twaalf. Ik ben efkes niet ok.
1m68 aub dankuwel1m55?

Ik snap het probleem precies zo niet als het om een echt goede vriendin gaat...
Als een goede vriendin van mij met problemen zit staat de deur hier altijd open. En als ze kan op het moment waarop mijn vriend net CL wil kijken gaan we wel ergens iets drinken of zo.
En als het echt niet past is mijn vriendin vriendin genoeg om dat ook te snappen.
3x raden waar het momenteel miserie is ?Ja, je zal wel gelijk hebben, maar gewoon dat vastzetten ‘ik kom dan’ is zo vrij typisch voor iemand die enkel eigen issues ziet en die kan je láng aan je vingers hebben, want enkel hun issues zijn van belang.
Je kan ook babbelen tijdens het sporten én het is een uitstekende manier om negatieve energie uit je lijf te krijgen.3x raden waar het momenteel miserie is ?
Afgelopen week is ze dan hier geweest en uiteraard heel veel "ik vind" "ik denk" "hij moet", IK heb me er niet teveel mee gemoeid (wat moeilijk was, geef ik toe)
Mijn vriendin zei dan "komende maandag moeten we wel absoluut terug gaan sporten of ik ga mijn beurten niet opkrijgen tegen het eind van het jaar en dan ben ik ze kwijt" (ze gaan met 4 vriendinnen sporten wekelijks)
Gisterenavond, wie stuurt er in de whatsapp ? "Dames, ik heb pijn aan mijn hiel. Is het niet mogelijk dat we iets gaan drinken ipv sporten"
Toen toch de aanzet gegeven dat mijn vriendin moest terugsturen dat er gewoon zou gesport worden en dat ze gerust een andere avond iets konden gaan drinken (aahja ze had hier gezegd dat ze een ganse week vrij heeft)
En dan krijgt ze nog terug "Jammer om te horen. Ik kon wel een babbel en afleiding gebruiken in mijn situatie. Mijn ex is ook de komende dagen nog thuis dus het is ongemakkelijk thuis. Hij gaat wel op citytrip eind van de week en dan zou ik graag wat mijn rust nemen vandaar mijn verlof"
Crazy bitch. Zou die jong eens moeten sturen of bellen voor zijn kant van het verhaal want ik heb gevoel dat we niet alle info hebben.
Dat is de reden waarom ze in de 1e plaats zijn begonnen met sporten. Nie voor het sporten, maar voor wat te babbelen en te zeveren tussendoor.Je kan ook babbelen tijdens het sporten én het is een uitstekende manier om negatieve energie uit je lijf te krijgen.
Het is absoluut niet makkelijk als een relatie voorbij is, niemand gaat die vrouw ontzeggen dat ze boos is en verdriet heeft, maar er is ook maar zoveel dat je erover kan zeggen. Ze is er niet mee geholpen met dat een avond per week (hopelijk maar eentje) opnieuw en opnieuw te gaan overlopen. Het kan dan wel deugd doen voor haar dat er daar drie aan een tafel zitten om haar groot gelijk te geven (want ze wil uiteindelijk gewoon haar eigen mening horen maar in stereo), geholpen is ze er niet mee. Zo blijft ze in die draaikolk van boosheid. Wat de vriendinnen zouden moeten zeggen - collectief - is ‘als je klaar bent om verder te gaan, dan zijn wij er voor je’. Maar dat gezegd krijgen is uiteraard bijna onmogelijk nu zij nog in die fase zit dat ze gewoon zal uitvliegen met een ‘awel als het zo zit, hoeft het voor mij niet’. Ik voel mee me uw vriendin, een gekwetste vogel overtuigen dat je wil helpen is moeilijk.
Het klinkt trouwens gewoon alsof zij de ‘gedumpte’ partij is en dat het mogelijks geen gezamenlijke beslissing tot breuk geweest is.
Dat is idd zo een moeilijke. ‘Je wist dat ik geen kinderen wou/niet wou trouwen’ maar iedereen kent wel een koppel dat ‘magisch’ van gedacht veranderde en dan denkt van ‘maar wij zijn zó goed samen, dat zal ook wel lukken’. Heel pijnlijk voor haar dat ze het echt meende en dat het nu zo loopt. Kans bestaat dat hij over tien jaar die vrouw en kindjes heeft en dan tot de conclusie komt ‘goh, ik was toch gelukkiger met x’ Maar voor hetzelfde geld… Het is zijn goed recht wel een gezin te willen net als zij er geen wil. ‘Klassiek’ gezin bedoel ik, er bestaan veel soorten. Het is dan misschien best voor haar dat hij nu die keuze maakt in plaats van over twintig jaar met verwijten te beginnen. Of erger, haar over die streep te sleuren in iets wat zij niet wil. Maar het moet voor haar idd een zware dobber zijn.Dat is de reden waarom ze in de 1e plaats zijn begonnen met sporten. Nie voor het sporten, maar voor wat te babbelen en te zeveren tussendoor.
Absoluut niet, ze mag boos zijn, verdrietig zijn, ze mag dat ook komen uiten en we zullen ook luisteren.
Maar meer dan luisteren kunnen we ook niet. Ik kan enkel advies geven over de praktische zaken zoals wat moet er nu met het huis gebeuren en hoe regelen dat te regelen.
De reden is: Jong samen en de toekomst is nog veraf.
Intussen huis gekocht en verbouwd en in de omgeving meerdere mensen die trouwen en kinderen krijgen en bij hem kriebelt het ook. Zij zegt resoluut "Neen" en "Dat wist hij voor hij eraan begon" en zo van kwaad naar erger.
@Myllana Ben je ondertussen al uit de auto of moeten we eten en propere kleding brengen?Mijn wtf moment van afgelopen weekend.
Kwam zaterdagnacht thuis van een bacheloretteparty van een vriendin en toen ik binnenkwam zag ik een grote spin van boven de voordeur richting woonkamer kruipen/rennen en met groot bedoel ik ook echt groot. Die poten waren zo groot als mijn hand en het lijfje leek op kikker.
Aniwee, mijn eerste gedachte was hoe in godsnaam is die binnengekomen?
Gewoon via de voordeur ofzo? Heeft hij een sleutel bijgemaakt of bepaalde codes gekraakt ofzo I don't get it.
Ben terug naar buiten gelopen en wou oprecht eerst de politie bellen maar met dat soort inbrekers gaan ze me niet serieus nemen dus dan maar mijn man wakker gebeld en gezegd dat ik in de auto blijf tot er een lijk geborgen is.
Fuckin' hell.
De kans bestaat ook dat iemand over de streep wordt getrokken en het zich achteraf geen seconde beklaagt… Die mogelijkheid stond niet in je reactie en vond ik wel ontbreken.Dat is idd zo een moeilijke. ‘Je wist dat ik geen kinderen wou/niet wou trouwen’ maar iedereen kent wel een koppel dat ‘magisch’ van gedacht veranderde en dan denkt van ‘maar wij zijn zó goed samen, dat zal ook wel lukken’. Heel pijnlijk voor haar dat ze het echt meende en dat het nu zo loopt. Kans bestaat dat hij over tien jaar die vrouw en kindjes heeft en dan tot de conclusie komt ‘goh, ik was toch gelukkiger met x’ Maar voor hetzelfde geld… Het is zijn goed recht wel een gezin te willen net als zij er geen wil. ‘Klassiek’ gezin bedoel ik, er bestaan veel soorten. Het is dan misschien best voor haar dat hij nu die keuze maakt in plaats van over twintig jaar met verwijten te beginnen. Of erger, haar over die streep te sleuren in iets wat zij niet wil. Maar het moet voor haar idd een zware dobber zijn.
@Myllana Ben je ondertussen al uit de auto of moeten we eten en propere kleding brengen?
Mijn man wou hem vangen en buiten gooien maar ik ben een scherpschutter als het moet dus na een uitstekende worp was het gelijk raak so RIP, id-loze indringer.
En gij denkt dat die daar maar alleen zat?Heb er toch nog een halfuur gezeten hoor. Mijn man wou terug gaan slapen omdat hij hem niet vond en ik dus gelijk oooh hell no. Ben mee gaan helpen zoeken.
Als 2 debielen liepen we hele tijd rondjes in de woonkamer, ik met een schoen in mijn hand en hij met een swiffer.
Uiteindelijk gevonden toen hij onderweg was naar de keuken en dood gemept.Mijn man wou hem vangen en buiten gooien maar ik ben een scherpschutter als het moet dus na een uitstekende worp was het gelijk raak so RIP, id-loze indringer.
Sorry, ik ben geen dierenmoordenaar maar ik kan niet leven in dat huis wetende dat die daar ook rustig zijn gangetje gaat.
Was zo groot.![]()

Iedereen weet toch dat die altijd een bende vormen.En gij denkt dat die daar maar alleen zat?![]()
Allez jong. Ik laat spinnen altijd zitten. Die eten de irritante beestjes op zoals vliegen en muggenHeb er toch nog een halfuur gezeten hoor. Mijn man wou terug gaan slapen omdat hij hem niet vond en ik dus gelijk oooh hell no. Ben mee gaan helpen zoeken.
Als 2 debielen liepen we hele tijd rondjes in de woonkamer, ik met een schoen in mijn hand en hij met een swiffer.
Uiteindelijk gevonden toen hij onderweg was naar de keuken en dood gemept.Mijn man wou hem vangen en buiten gooien maar ik ben een scherpschutter als het moet dus na een uitstekende worp was het gelijk raak so RIP, id-loze indringer.
Sorry, ik ben geen dierenmoordenaar maar ik kan niet leven in dat huis wetende dat die daar ook rustig zijn gangetje gaat.
Was zo groot.![]()
Mijn vrouw is ook gene fan maar ja. Zo lang ze ze niet ziet zitten zeg ik ook niks 
Iedereen weet toch dat die altijd een bende vormen.