Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Nee...Okay.
Het was volgens mij zo een zondagsavond humoristisch achtig programma op één.
Ik woonde nog thuis. Is dus echt al lang lang geleden.
Maar de experimenten die je toont zijn in wezen wel hetzelfde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee...Okay.
Top, het antwoord waar ik op hoopte!Nee. Ben eens gaan kijken hoe het ging en als hij nog ademde en zo. Ben er bij gebleven tot de hulpverlening er was.

Hopelijk ben je ook je cadeau thuis vergeten.House warming aan t doen. Niks van pintjes ofzo voorzien niks van koekske en dan de vraag krijgen gelle hebt al gegeten?![]()

Ik heb een fles drank gegeven die ik op een quiz gewonnen heb en zelfs daar heb ik momenteel spijt van.Hopelijk ben je ook je cadeau thuis vergeten.![]()
Triestig.House warming aan t doen. Niks van pintjes ofzo voorzien niks van koekske en dan de vraag krijgen gelle hebt al gegeten?![]()
Ik koop vrij veel op Amazon, maar nooit voedingswaren...
Krijg ik net een "misschien bent u wel geïnteresseerd in..." - melding, klik ik het open... Blijkt de suggestie een worstenpakket te zijn.![]()
![]()
.WURSTBARON® Wurst Kabeltrommel, 3,5m Wurst nach Krakauer Art, hochwertige Qualität und rauchiges Aroma, lustiges Geschenk für sie und ihn, 240 g : Amazon.de: Lebensmittel & Getränke
Amazon.de: WURSTBARON® Wurst Kabeltrommel, 3,5m Wurst nach Krakauer Art, hochwertige Qualität und rauchiges Aroma, lustiges Geschenk für sie und ihn, 240 g - Jetzt bestellen! Große Auswahl & schneller Versand.www.amazon.de
Wat je soms toch tegenkomt.
Nee. Aanrader misschien?Toch niet deze.

Die AI gaat inderdaad ver. Nu legt het ook al de link tussen gelijksoortige vormen in je opzoek/aankoopgeschiedenis om suggesties te doen.Ik koop vrij veel op Amazon, maar nooit voedingswaren...
Krijg ik net een "misschien bent u wel geïnteresseerd in..." - melding, klik ik het open... Blijkt de suggestie een worstenpakket te zijn.![]()
![]()

Dat is nochtans hoe ik het in de pers (en ook op het forum) heb zien passeren.€300 stookolie? Eh…nee. Mail van Comfort: als u al de cheque van €225 had aangevraagd dan moet u niets meer doen, de regering stort de overgebleven €75 op uw rekening. What the Actual F? Zo hebben ze het toch ook niet zitten uitleggen in de pers. €75… wat een hulp!![]()
Wij hadden de navraag gedaan bij Comfort zelf, zij hadden eerst die info zo doorgegeven.Dat is nochtans hoe ik het in de pers (en ook op het forum) heb zien passeren.
Ook snuggere dan daar.Wij hadden de navraag gedaan bij Comfort zelf, zij hadden eerst die info zo doorgegeven.
En stalkers, me al meermaals uitgeschreven voor hun nieuwsbrief, maar ik heb die mail ook gekregen...Ook snuggere dan daar.

Dus we kunnen de brooddoos niet meer vullen en de schoolfactuur kunnen ze ook al niet meer betalen Eens de eindfacturen in de bus vallen, vallen er vast nog meer lijken uit de kast.En stalkers, me al meermaals uitgeschreven voor hun nieuwsbrief, maar ik heb die mail ook gekregen...
Ook nooit klant geweest bij Comfort Energy, maar wel bij een zusterfirma waar ze zogezegd helemaal niets mee te maken hebben.
Mijn WTF-moment: 25% van de schoolfacturen is onbetaald.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220917_92633338
Het moet nog crisis/recessie worden...![]()