Str8_6
Well-known member
BBC die de wake van de queen gaat livestreamen.
Dat zal spannende tv opleveren.
Ik las BBC dus op de manier waarop het niet de bedoeling was in je post..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBC die de wake van de queen gaat livestreamen.
Dat zal spannende tv opleveren.

Oef, ik had even niet door dat het om de zender ging.
![]()
Ik las BBC dus op de manier waarop het niet de bedoeling was in je post..![]()

Ik las BBC dus op de manier waarop het niet de bedoeling was in je post..![]()
Met live commentaar van Roger Simons.BBC aan de kist van de Queen tijdens de plechtigheid, het zou alleszins wel memorabele televisie opleveren.

Doe de trouwfeest er dan ook ineens bij!Ik stuur je gegevens door. Dan hebben we ook meteen een foto van dat poolhouse dat door de crisis niet afgeraakt.

Gisteren in de Starbucks gaat er opeens een man daal, valt out of the blue gewoon van zijn kruk en blijft liggen op de grond. Één werkneemster is even gaan kijken hoe het ging en is dan een ambulance gaan bellen.
Die kerel heeft daar zeker tien min in het midden van de Starbucks op de grond gelegen en iedereen bleef gewoon zijn koffie drinken en taartje eten alsof er niets aan de hand was...![]()
Als ik bepaalde threads lees zouden sommige BG'er ook netjes wegkijken wanneer er een vrouw lastig gevallen wordt op straat.Gisteren in de Starbucks gaat er opeens een man daal, valt out of the blue gewoon van zijn kruk en blijft liggen op de grond. Één werkneemster is even gaan kijken hoe het ging en is dan een ambulance gaan bellen.
Die kerel heeft daar zeker tien min in het midden van de Starbucks op de grond gelegen en iedereen bleef gewoon zijn koffie drinken en taartje eten alsof er niets aan de hand was...![]()
Is toch nog anders dan geen hulp bieden als er iemand ligt te spettelen op de grond.Als ik bepaalde threads lees zouden sommige BG'er ook netjes wegkijken wanneer er een vrouw lastig gevallen wordt op straat.
Want ja, waarom zou je zelf een risico nemen voor iemand die je niet kent.
Bende pussy's.

Al eens gezien en meegemaakt dat er ene een vrouw aan het slagen was.
Kwam iemand tussen en vrouw en die man begonnen zich tegen die te keren! Bleek een koppel te zijn.
S'anderendaags zaten die lekker in de tuin gezellig samen en de vrouw met een half blauw gezicht![]()
Da's normaal. Hoe groter de groep, hoe kleiner de kans dat er hulp wordt geboden. 1 of ander psychologisch effect. Het is trouwens wel een goed idee om iemand gewoon te laten liggen, zolang je ziet dat die kan ademen. Bewegen kan voor problemen zorgen.Gisteren in de Starbucks gaat er opeens een man daal, valt out of the blue gewoon van zijn kruk en blijft liggen op de grond. Één werkneemster is even gaan kijken hoe het ging en is dan een ambulance gaan bellen.
Here you goDa's normaal. Hoe groter de groep, hoe kleiner de kans dat er hulp wordt geboden. 1 of ander psychologisch effect. Het is trouwens wel een goed idee om iemand gewoon te laten liggen, zolang je ziet dat die kan ademen. Bewegen kan voor problemen zorgen.
Al zou ik nu niet gewoon mijne koffie zitten drinken. Als personeel zou ik tegen iedereen zeggen dat ze het moeten afbollen in zo een situatie.
Ik heb jaaaaren geleden eens op één of zo een programma gezien waar ze zo dingen uittestte.Here you go
![]()
Bystander Effect
The bystander effect occurs when the presence of others discourages an individual from intervening in an emergency situation, against a bully, or during an assault or other crime. The greater the number of bystanders, the less likely it is for any one of them to provide help to a person in...www.psychologytoday.com

Zijt gij ook blijven zittenGisteren in de Starbucks gaat er opeens een man daal, valt out of the blue gewoon van zijn kruk en blijft liggen op de grond. Één werkneemster is even gaan kijken hoe het ging en is dan een ambulance gaan bellen.
?Ik heb da ook gezien! Die mensen bleven toen zo lang zitten dat ze bij een echte brand al gestikt waren.Ik heb jaaaaren geleden eens op één of zo een programma gezien waar ze zo dingen uittestte.
Ze lieten dan iemand in een wachterszaal zitten met andere mensen en ze bliezen dan rook vanonder een deur.
De andere mensen zaten in het complot en moesten gewoon hun boekjes lezen en doen alsof ze niets merkten.
Bijna niemand van die mensen durfden dus te gaan kijken vanwaar die rook kwam of zo. Die bleven allemaal ook braaf zitten.![]()
Nee. Ben eens gaan kijken hoe het ging en als hij nog ademde en zo. Ben er bij gebleven tot de hulpverlening er was.Zijt gij ook blijven zitten?
Deze bedoel je dan?Ik heb jaaaaren geleden eens op één of zo een programma gezien waar ze zo dingen uittestte.
Ze lieten dan iemand in een wachterszaal zitten met andere mensen en ze bliezen dan rook vanonder een deur.
De andere mensen zaten in het complot en moesten gewoon hun boekjes lezen en doen alsof ze niets merkten.
Bijna niemand van die mensen durfden dus te gaan kijken vanwaar die rook kwam of zo. Die bleven allemaal ook braaf zitten.![]()
In mijn herinnering was het in het Nederlands.Deze bedoel je dan?

Okay.In mijn herinnering was het in het Nederlands.![]()