Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

En stalkers, me al meermaals uitgeschreven voor hun nieuwsbrief, maar ik heb die mail ook gekregen...
Ook nooit klant geweest bij Comfort Energy, maar wel bij een zusterfirma waar ze zogezegd helemaal niets mee te maken hebben. :angry:

Mijn WTF-moment: 25% van de schoolfacturen is onbetaald.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220917_92633338
Het moet nog crisis/recessie worden... :unsure:
Het zou te eenvoudig zijn om rechtstreeks die facturen af te houden van het kindergeld, net hetzelfde als een paar boterhammen voor de kinderen zonder brooddoos...

Het zou te eenvoudig zijn om rechtstreeks die facturen af te houden van het kindergeld, net hetzelfde als een paar boterhammen voor de kinderen zonder brooddoos...
Op algemeen niveau: gratis naar school gaan + gratis schoolmaaltijden: moet perfect kunnen, "iedereen gelijk voor de wet" bij wijze van spreken.

Op individueel niveau is dit dan weer belachelijk complex want niet elke schoolfactuur is "terecht", dan zou er enorme administratie moeten opgezet worden om alle facturen na te gaan + er zijn veel complexe gezinsvormen waarbij vader bvb schulden maakt door rekeningen te negeren, maar moeder het kindergeld krijg en zij dus rechtstreeks afgestraft zou worden voor een ander zijn schulden.
Of moeder beslist dat kind én warme maaltijden moet krijgen én elk mogelijk abonnement op zonnekind etc + opvang,.. want *gniffel gniffel* dan moet de pa meebetalen, willen of niet! Mwoeha!

vanmorgen komt buurvrouw koppelstukje lenen van tuinslang op hogedrukreiniger..
ik zeg breng het vanmiddag maar terug, als ge gedaan hebt.

sta ik in mijn tuin te pissen in het gras, komt ze toch wel langs het poortje langs achteren zeker.

note to self: lock the gate.

sta ik in mijn tuin te pissen in het gras, komt ze toch wel langs het poortje langs achteren zeker.

Ben ik de enige die nog nooit in zijn tuin gestaan heeft om te pissen?

Nogal een chance dat je niet zat te kakken😁

wie pist er nu in zijnen hof?? als je graag hebt dat het daar ruikt naar een openbaar toilet, be my guest, maar ik vind het degoutant
Zo'n klein hofke? Ik heb hier ruimte genoeg ze en tis ni door is 1 keer in den hof te pissen dat da naar een openbaar toilet gaat rieken.

Het is zeer uitzonderlijk maar als ik buiten aan het werk ben en ik moet pissen dan doe ik dat ook wel eens.

wie pist er nu in zijnen hof?? als je graag hebt dat het daar ruikt naar een openbaar toilet, be my guest, maar ik vind het degoutant
Wie pist er nu NIET in zijnen hof? Da's toch het beste wat er is? Fluit laten hangen en gaan. Insecten van mijn omheining pissen, mos en onkruid dood pissen. Geweldig. En dat stinkt totaal niet he. Niet dat ik zó vaak in de hof pis maar toch. Op mijn werk pis ik wel (bijna) altijd buiten :lol:

Terug
Bovenaan