Avondland
Well-known member
Hij ziet er wel gelukkig uit.Hier slaat men cringe-meter toch ook even tilt van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij ziet er wel gelukkig uit.Hier slaat men cringe-meter toch ook even tilt van.
Ontlast zelfsHij ziet er wel gelukkig uit.

Ik vrees van niet: "Joey zal kwam niet klaar tijdens zijn allereerste keer" (wat een zin trouwensOntlast zelfs![]()
)Hij ging voor het goeie gesprek?Ik vrees van niet: "Joey zal kwam niet klaar tijdens zijn allereerste keer" (wat een zin trouwens)
Die heeft gefaked, de snoodaard.Ik vrees van niet: "Joey zal kwam niet klaar tijdens zijn allereerste keer" (wat een zin trouwens)
Ik denk - heel het debacle indachtig zijnde - dat hij niet van plan is het nog een tweede keer te doen (ooit) anders volg je toch dit stappenplan niet? Betaal dat meisje dubbel om op camera te staan trillen op haar benen en zuchten dat zij eigenlijk *jou* zou moeten betalen.Ik vrees van niet: "Joey zal kwam niet klaar tijdens zijn allereerste keer" (wat een zin trouwens)
"ik ben niet klaar gekomen"Hier slaat men cringe-meter toch ook even tilt van.
Brengen ze die hoer nie in beeld, wat een teleurstellingHier slaat men cringe-meter toch ook even tilt van.

Je komt beter altijd wat te vroeg op een solicitatieKrijg Joey ook maar eens op visite als sollicitant.
"Aha Joey, ben je dan toch gekomen?".

Die heeft thuis zelf mayonaise staan en koopt een extra curryworst, hoop ik.Een volwassen kerel in de frituur die een groot pak friet bestelt zonder saus en drie (!) frikandellen/curryworsten.
Hoe saai en zielloos kan je zijn in een land met een rijke en diverse vlezekestraditie als de onze, ik was er oprecht van aangedaan.
Nu wil ik geen spelbreker zijn, maar kan effectief iemand zijn die zijn/haar gezin "trakteert op frietjes" terwijl dat financieel eigenlijk nauwelijks lukt. Dan is 1 groot pak + 3Een volwassen kerel in de frituur die een groot pak friet bestelt zonder saus en drie (!) frikandellen/curryworsten.
Hoe saai en zielloos kan je zijn in een land met een rijke en diverse vlezekestraditie als de onze, ik was er oprecht van aangedaan.
een gezinsmaaltijd voor 3 of 4, maar dan voor 10 euro.. 
Ik ben gisteren in fritkot geweest en heb 2 grote pakken zonder saus besteld.Een volwassen kerel in de frituur die een groot pak friet bestelt zonder saus en drie (!) frikandellen/curryworsten.
Daar gaat het niet over!Ik ben gisteren in fritkot geweest en heb 2 grote pakken zonder saus besteld.
Hebben dat thuis opgegeten met zelfgemaakt stoofvlees.
Terwijl de sauzen toch de essentie zijn. Ik heb er gekend die choco aten met hun fritten of mayonaise in hun durum...ze mogen mijn huis niet meer binnenVriend van lang geleden at gewoonweg geen saus, luste dit niet.
Geen saus op frieten, hamburger of zelfs niet bij een steak.
Ander bevriend koppel koopt effectief voor hun 2, 1 middel frit en 1 hamburger. Ze hebben ermee gegeten zeggen ze.
Mayonaise in durum is nu toch niet zo raarTerwijl de sauzen toch de essentie zijn. Ik heb er gekend die choco aten met hun fritten of mayonaise in hun durum...ze mogen mijn huis niet meer binnen