Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De cijfers lijken nochtans anders te zeggen:

vias.png

De grootste groep zijn de jonge papa's en mama's.

En veel van de zatte boomers kunnen sowieso al niet meer deftig per auto rijden :evil:
De boomers doen dat dan ook tijdens week op de middag en niet in het weekend wanneer alle controles zijn :) .

Of bovenstaande waar is of niet weet ik niet , maar wat ik mij direct afvroeg bij bovenstaande cijfers:
Er wordt in het weekend veel meer gecontroleerd. Wanneer vooral de jonge garde op pad is en niet zozeer 'de boomers'. Ik denk dat als je zo tussen 13-14u aan het gemiddelde bedrijf gaat staan je toch heel andere cijfers te zien zal krijgen.

De boomers doen dat dan ook tijdens week op de middag en niet in het weekend wanneer alle controles zijn :) .

Of bovenstaande waar is of niet weet ik niet , maar wat ik mij direct afvroeg bij bovenstaande cijfers:
Er wordt in het weekend veel meer gecontroleerd. Wanneer vooral de jonge garde op pad is en niet zozeer 'de boomers'. Ik denk dat als je zo tussen 13-14u aan het gemiddelde bedrijf gaat staan je toch heel andere cijfers te zien zal krijgen.
Cijfers komen van VIAS uit het officiële verkeersveiligheidrapport 2020.
Het volledig rapport is online raadpleegbaar.

Er waren afzonderlijke tabellen waar men ook de uren en dagen van controle in beeld bracht en daar staat nog steeds de hierboven aangehaalde groep op kop.

Dat het enkel 'boomers' zijn die zat rondrijden is een fabeltje dat 'wij' als de aangesproken groep ons willen voorhouden.

Cijfers komen van VIAS uit het officiële verkeersveiligheidrapport 2020.
Het volledig rapport is online raadpleegbaar.

Er waren afzonderlijke tabellen waar men ook de uren en dagen van controle in beeld bracht en daar staat nog steeds de hierboven aangehaalde groep op kop.

Dat het enkel 'boomers' zijn die zat rondrijden is een fabeltje dat 'wij' als de aangesproken groep ons willen voorhouden.
I don't drink & drive :) . Maar merci voor de toelichting!

On topic:
Al enkele keren men postbode zien rondlopen met wat brieven in zijn mond terwijl hij de brievenbussen van post voorziet. Ik vind het behoorlijk WTF.

Met de verhuis van oma naar WZC bezig. Ik kan een groothandel is religieuze bedeltjes beginnen, als er geen honderd zijn mag ik groen uitslaan. Nee, serieus, ze zitten allemaal in 1 doosje en ze krijgt het later vandaag mee maar echt hoeveel jong…
Wees blij als men pa ooit zoiets voor heeft kan ik een antiekzaak beginnen. Man, man, man, miserie, miserie, miserie. Gelukkig heeft hem geen zeven zieke kindjes.

Ne kleinen van 12 die een agent met een mes in de rug steekt :wtf:
Voor verdere discussie verwijs ik jullie graag door naar pol en actua. :) Daar wordt hetzelfde item ook al besproken:

Gisteren ontdekt dat Het Journaal en/of Het Nieuws niet altijd 100% live zijn aangezien De Croo gisterenavond zowel bij VTM als bij VRT op hetzelfde moment "live" in de studio zat (en het ging niet om fragmenten van een gesprek uit de middaguitzending, want dat doet men uiteraard wel vaker). Als er één programma was waarvan ik dacht dat het van begin tot einde live was, dan was het toch wel het nieuws.

Gisteren ontdekt dat Het Journaal en/of Het Nieuws niet altijd 100% live zijn aangezien De Croo gisterenavond zowel bij VTM als bij VRT op hetzelfde moment "live" in de studio zat (en het ging niet om fragmenten van een gesprek uit de middaguitzending, want dat doet men uiteraard wel vaker). Als er één programma was waarvan ik dacht dat het van begin tot einde live was, dan was het toch wel het nieuws.
Zat hij echt fysiek in de studio of was het een interview met een reporter?
Fysiek in de studio lijkt mij namelijk onmogelijk aangezien VRT in Brussel zit en VTM in Antwerpen.

Wat ze ook wel geregeld doen is zeggen: we hadden een interview met premier de Croo deze namiddag, deze vooravond, enige tijd voor het journaal, enkele uren geleden, ...
En dan knippen ze dat interview er gewoon tussen zoals een reportage maar met de nieuwslezer en de Croo gewoon in de studio alsof het live is. Ook al enkel keren tegen gekomen, dan heeft hij de tijd om van de ene studio naar de andere te rijden. Maar ze zeggen het er wel nadrukkelijk bij (in het journaal toch)

Zat hij echt fysiek in de studio of was het een interview met een reporter?
Fysiek in de studio lijkt mij namelijk onmogelijk aangezien VRT in Brussel zit en VTM in Antwerpen.
Wat ze ook wel geregeld doen is zeggen: we hadden een interview met premier de Croo deze namiddag, deze vooravond, enige tijd voor het journaal, enkele uren geleden, ...
En dan knippen ze dat interview er gewoon tussen zoals een reportage maar met de nieuwslezer en de Croo gewoon in de studio alsof het live is. Ook al enkel keren tegen gekomen, dan heeft hij de tijd om van de ene studio naar de andere te rijden. Maar ze zeggen het er wel nadrukkelijk bij (in het journaal toch)

Zowel bij VRT als VTM was hij "live" te gast in de studio (of zo deed men toch uitschijnen) en werd er dus niet verteld dat het om een voorafopgenomen interview ging ofzo.
In het Journaal op VRT was hij zelfs al meteen aan tafel te zien bij de begingeneriek:

Uiteraard is dit geen hocuspocus en valt zoiets technisch gezien zeer makkelijk op te lossen, er gebeuren heus wel vreemdere dingen in de tv-wereld. Het was gewoon de eerste keer dat ik zoiets opmerkte bij het journaal/nieuws, ik ging er altijd van uit dat alles wat ge in de studio zag ook echt wel 100% live was (tenzij men expliciet aangeeft "we hadden deze middag een gesprek...").

Spam mail die mij toch even deed denken van wtf?
Afzender: kill me, bericht: help help please please
:eek: :eek: :eek:

Terug
Bovenaan