Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik ging daarjuist mijn zoontje ophalen bij de oppas toen ik een dame op leeftijd tegenkwam. Ken haar verder niet maar opeens begon ze tegen mijn zoontje te praten en te lachen, vroeg ze aan mij of hij mijn zoontje was en toen ik ja zei riep ze opeens heel luid 'uw man heeft goed zaad'.
🥴🥴
Wist niet wat ik hoorde, stond daar zo van wtf en daarna liep ze doodleuk verder.
Was in shock!🥴

Ik ging daarjuist mijn zoontje ophalen bij de oppas toen ik een dame op leeftijd tegenkwam. Ken haar verder niet maar opeens begon ze tegen mijn zoontje te praten en te lachen, vroeg ze aan mij of hij mijn zoontje was en toen ik ja zei riep ze opeens heel luid 'uw man heeft goed zaad'.
🥴🥴
Wist niet wat ik hoorde, stond daar zo van wtf en daarna liep ze doodleuk verder.
Was in shock!🥴
Trek het u niet aan, ik ben er zeker van dat uw eitjes ook fijn zijn.

🥴🥴
Was in shock!🥴
Mss bedoelde ze dat ze ook al 5 kinderen heeft van hem.

Mss bedoelde ze dat ze ook al 5 kinderen heeft van hem.

Het was maar dat ik in shock was anders had ik aan haar gevraagd of ze er ook van had geproefd en het ook zo lekker vond maar ja ik had het niet zien aankomen dus eindstand was ik stond erbij en keek ernaar. :unsure:
Het overkomt me niet vaak dat ik niets weet terug te zeggen maar net was ik er wel even stilletjes van.

:laugh: dat is echt wel een wtf moment @Myllana.
Maar het lijkt mij dat ze dat bedoelde als een enorme diss naar u. Als in "amaai komt die van u? Uwe vent moet dan wel echt goed zaad hebben!".

De volgende keer dat ge ze ziet zou ik er toch op slaan zuh :angry:.

:laugh: dat is echt wel een wtf moment @Myllana.
Maar het lijkt mij dat ze dat bedoelde als een enorme diss naar u. Als in "amaai komt die van u? Uwe vent moet dan wel echt goed zaad hebben!".

De volgende keer dat ge ze ziet zou ik er toch op slaan zuh :angry:.
Dat was eigenlijk ook mijn reactie. echt een wtf moment idd

🥴🥴
Was in shock!🥴
Toen mijn vrouw zwanger was van de tweede, was ze echt heel de zwangerschap heel misselijk.

Ik ging naar haar werk op iets te regelen, zegt haar collega doodleuk, oei is ze zo ziek, dat zal slecht zaad zijn. Om dan heel snel sorry grapje te zeggen toen hij mijn reactie zag.

Dan krijg ik toch liever te horen dat het zaad goed is.

Onze Jack die plots het uitschreeuwde van de pijn! Ik ga snel kijken!
Steekt er een tandje rechtop (!) in zijn snoepje. :unsure: en een gat in zijn mond waar er normaal een tand zat

Dat krijg je dan met een 17 jarige hondje. Terugtrekkend tandvlees ..

Kunt ge iets doen met nen hondenbal? :unsure:
Nope hij is 17 jaar, zijn tandvlees is zo hard teruggetrokken dat zijn tandjes beginnen uit te vallen.
Een hondenbal krijgt hij niet meer of amper opgepakt met zijn tandjes.

Snoepjes vindt ie lekker en normaal eet hij dit op mijn zijn achterste tandjes (die staan nog iets minder los), maar nu was hij dus een voorste tand kwijt.

Nope hij is 17 jaar, zijn tandvlees is zo hard teruggetrokken dat zijn tandjes beginnen uit te vallen.
Een hondenbal krijgt hij niet meer of amper opgepakt met zijn tandjes.

Snoepjes vindt ie lekker en normaal eet hij dit op mijn zijn achterste tandjes (die staan nog iets minder los), maar nu was hij dus een voorste tand kwijt.
Is dat beestje van u niet beter af met te laten inslapen? :unsure:

(serieuze vraag, ik probeer niet onnozel te doen)

Is dat beestje van u niet beter af met te laten inslapen? :unsure:

(serieuze vraag, ik probeer niet onnozel te doen)
Een terechte vraag maar hij is daarvoor fysiek nog te goed en nog altijd heel vrolijk en alert. Hij is ook niet ziek. Gewoon oud he.

Hij heeft wat infecties gehad dit jaar maar die zijn allemaal permanent genezen .. buiten artrose, glaucoom en verlies van tandjes heeft hij geen chronische gebreken.

Een terechte vraag maar hij is daarvoor fysiek nog te goed en nog altijd heel vrolijk en alert. Hij is ook niet ziek. Gewoon oud he.

Hij heeft wat infecties gehad dit jaar maar die zijn allemaal permanent genezen .. buiten artrose, glaucoom en verlies van tandjes heeft hij geen chronische gebreken.
Waarom de unsure face?

Trouwens mijn tante is door terugtrekkend tandvlees al haar tanden kwijt. Ze is amper 57. Haar dan maar laten inslapen om die reden? :unsure:

“Buiten 3 chronische gebreken heeft hij geen gebreken” :biglaugh: Nee als hij nog content is en niet constant afziet, is het goed eh(y)
Je wil niet weten hoeveel 70 plussers minstens 3 chronische gebreken hebben. Ik denk dat je zou schrikken :)

Nu bon, als je even naar het hondentopic gaat spieken, ik heb een paar recente foto's getrokken, en daarop zie je dat hij over het algemeen nog goed in zijn vel zit. :tongue:

- Glaucoom is vervelend maar dat doet geen pijn als je dit laat behandelen. (oogdruppels)
- Losse tandjes zijn vervelend en daar heeft hij wat pijn/last van tijdens het eten, maar op andere momenten niet. (tenzij er een infectie zou zijn hé)
- Ivm zijn artrose. Long story short: Hij is zwaar mishandeld geweest door de vorige eigenaar (Hij is sinds hij 9 maanden was, bij ons) en zijn rug is eigenlijk al sinds zijn 0 jaar 'pijnlijk'. Hij heeft al geconstateerde artrose sinds zijn +-7 jaar maar ook daarvoor had hij dus al rugproblemen.

Hij heeft dus eerlijkheidshalve nooit anders geweten dan dat zijn rugje pijn deed. :headshake: Hij krijgt daar een spuitje voor elke 5 weken om de pijn te verzachten en dat lukt al 16+ jaar vrij aardig. Dus zolang het gaat voor hem (niet TE veel afzien hé) ga ik hem aldus echt géén "finaal" spuitje geven voor die pijnlijke rug .. dat had ik 16 jaar geleden dan ook al kunnen doen.

Laatst bewerkt:

Altijd beangstigend dat elk moment hier op aarde gewoon uw laatste kan zijn. Lekker genieten van een boottochtje: baf, een hele rotswand op u en gedaan. In een paar seconden tijd van deze aarde weggevaagd.
Eenders waar he. Uwe buur die zijn gas laat opstaan, ene die met zijn zattekloten in de auto stapt en u van de baan maait, ... wrong place, wrong time... fuck zeg, elke dag dat ge leeft is eigenlijk een overwinning.

Altijd beangstigend dat elk moment hier op aarde gewoon uw laatste kan zijn. Lekker genieten van een boottochtje: baf, een hele rotswand op u en gedaan. In een paar seconden tijd van deze aarde weggevaagd.
Eenders waar he. Uwe buur die zijn gas laat opstaan, ene die met zijn zattekloten in de auto stapt en u van de baan maait, ... wrong place, wrong time... fuck zeg, elke dag dat ge leeft is eigenlijk een overwinning.
Op 22 jarige leeftijd heb ik een bijna-doodservaring beleefd. We waren met de studentenvereniging een stelling aan 't afbreken, en iemand had op een verkeerde plek koppelingen losgemaakt. Er is toen een stuk stelling naar beneden gedonderd van 4 m hoog (> 50kg), op een moment dat ik voorovergebogen stond te werken. Een stuk van die stelling is net langs mijn hoofd gevallen, ik voelde die buis dus tegen mijn haren aan. Indien ik 5 of 10 cm verder had gestaan, had ik ofwel de rest van mijn leven in een rolstoel gezeten, ofwel onder de grond.
Nu 30 jaar later krijg ik nog altijd rillingen van er aan terug te denken.

mja, bij mij is het ook een wonder dat ik nog leef hoor.
als kind:
- een helling af koersen met de fiets en m'n rem niet vinden (juist overgeschakeld van gewone remmen naar torpedo rem, of omgekeerd, dat weet ik niet meer) en zo vollebak een kruispunt overgegaan, bijna recht een fabriek binnen. Gelukkig geen drukke straat en geen auto's in de buurt.
- een keer met de fiets willen oversteken, gelukkig hield m'n moeder me op het laatste moment tegen want er was een auto die ik niet gezien had.
- met fiets onderuit in een bocht op een ijzelplek op een drukke baan

als jonge chauffeur:
- frontale botsing gedaan (ik die weer een auto niet had gezien)
- in autoaccident gezeten waarbij mijn auto, bestuurd door m'n vriendin, rond een boom is geplooid. De boom stond op de plaats van de passagierszetel. Ik was gelukkiglijk op de achterbank aan het maffen. (ik heb de foto's van mijn peugeotje nog altijd.)

als dertiger:
- bij het oversteken van de baan opgeschept geweest door een auto (tegen achterwiel van mijn fiets) en enkele meters ver gekatapulteerd, waarbij ik vlak naast het water (Gent haven) ben beland. Even KO geweest. Diepveneuze trombose gehad van de pedaal die in mijn kuit was geslagen. En op een bepaald moment was mijn liesstreek ook beginnen ontsteken. De blauwe plek in mijn lies werd groter en groter, tot op mijn ballen toe. Ik terug naar spoed en blijkbaar net op tijd, want mijn lichaam was zichzelf aan het vergiftigen.

Dus op zich is het ook wel een half mirakel dat ik toch nog leef. Misschien daarmee ook wel dat ik redelijk geobsedeerd ben door doodgaan en er zo'n schrik van heb. I don't know.

mja, bij mij is het ook een wonder dat ik nog leef hoor.
als kind:
- een helling af koersen met de fiets en m'n rem niet vinden (juist overgeschakeld van gewone remmen naar torpedo rem, of omgekeerd, dat weet ik niet meer) en zo vollebak een kruispunt overgegaan, bijna recht een fabriek binnen. Gelukkig geen drukke straat en geen auto's in de buurt.
- een keer met de fiets willen oversteken, gelukkig hield m'n moeder me op het laatste moment tegen want er was een auto die ik niet gezien had.
- met fiets onderuit in een bocht op een ijzelplek op een drukke baan

als jonge chauffeur:
- frontale botsing gedaan (ik die weer een auto niet had gezien)
- in autoaccident gezeten waarbij mijn auto, bestuurd door m'n vriendin, rond een boom is geplooid. De boom stond op de plaats van de passagierszetel. Ik was gelukkiglijk op de achterbank aan het maffen. (ik heb de foto's van mijn peugeotje nog altijd.)

als dertiger:
- bij het oversteken van de baan opgeschept geweest door een auto (tegen achterwiel van mijn fiets) en enkele meters ver gekatapulteerd, waarbij ik vlak naast het water (Gent haven) ben beland. Even KO geweest. Diepveneuze trombose gehad van de pedaal die in mijn kuit was geslagen. En op een bepaald moment was mijn liesstreek ook beginnen ontsteken. De blauwe plek in mijn lies werd groter en groter, tot op mijn ballen toe. Ik terug naar spoed en blijkbaar net op tijd, want mijn lichaam was zichzelf aan het vergiftigen.

Dus op zich is het ook wel een half mirakel dat ik toch nog leef. Misschien daarmee ook wel dat ik redelijk geobsedeerd ben door doodgaan en er zo'n schrik van heb. I don't know.
In 't verkeer heb je er wel enkele natuurlijk (behalve dan die ongevallen, zelf nog van bespaard gebleven).
Ik heb wel - toen ik mijn snelheidrecord op de fiets haalde (95 km/h ) - een wagen gehad die uit een zijstraat doodleuk de weg overstak. Dat was echt wel spannend toen. Ik heb me toen ook voorgenomen nooit nog zo snel te rijden. Het jaar erna heb in dezelfde afdaling (aan een lagere snelheid) een noodrem moeten maken voor drie overstekende edelherten. Dat was ook wel even spannend, maar ik was toen vooral blij dat ik toen geen 20 km/h sneller reed. Die stomme beesten stopten dus ook gewoon op 't midden van de weg.

fuck zeg, elke dag dat ge leeft in goede gezondheid zonder te véél pijn is eigenlijk een overwinning.
Even een correctie. Als ik bedlederig ben en enorme ondraaglijke pijnen lijdt die nooit meer voorbij gaan, dan weet ik niet of ik persoonlijk nog zou willen leven.

Terug
Bovenaan