Met zo een belbusje rond cruisen lijkt me wel nog chill.
Dan zijn de schoolritten net echt iets voor u, als ge van dat gebel houdt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zo een belbusje rond cruisen lijkt me wel nog chill.
Fair enough, heb ondertussen antwoord gekregen van De Lijn op mijn 3 klachten , en 3x een uiterst correct antwoord van hen met verontschuldigingen voor het gedrag van hun chauffeurs.
Case closed voor mij.
Wat me wel verbaasde -> ze hebben zelf de GPS gegevens van de laatste busrit opgevraagd om na te gaan of die bus effectief zo traag reed ... ja dus![]()
Instant 3 dagen op de pot.
Geef me een week en dat is op.
Toen ik nog bij een chocolatier werkte, hadden die een ‘bûche’ voor het eindejaar. Dat was in feite gewoon een rol gianduja met chocolade rond. Super lekker maar na twee beten had je een chocolade quota van een maand binnen. En ze verkochten dat dan als ‘voor 6 personen’ ofte 175g praliné per persoon.
Een GargandujaToen ik nog bij een chocolatier werkte, hadden die een ‘bûche’ voor het eindejaar. Dat was in feite gewoon een rol gianduja met chocolade rond. Super lekker maar na twee beten had je een chocolade quota van een maand binnen. En ze verkochten dat dan als ‘voor 6 personen’ ofte 175g praliné per persoon.
Je hebt toch al 2 verschillende dingen gemaakt met je man?Lees vaak artikels waar een vrouw (actrices etc) een jongere vriend hebben en dan is dat een ‘toy boy’ of (nog erger) ‘boy toy’. Hatelijke term. Iedereen die al eens Amazon bekeken heeft weet dat er op vlak van ‘toys’ ongeveer zevenduizend dingen leuker zijn om mee te spelen dan een ‘boy’. Met sommige Lego dozen kan je 3 verschillende dingen maken. Geen enkele vent waar je dat mee kan.

Hmm, verkeerde venten in het leven tegengekomen precies?Lees vaak artikels waar een vrouw (actrices etc) een jongere vriend hebben en dan is dat een ‘toy boy’ of (nog erger) ‘boy toy’. Hatelijke term. Iedereen die al eens Amazon bekeken heeft weet dat er op vlak van ‘toys’ ongeveer zevenduizend dingen leuker zijn om mee te spelen dan een ‘boy’. Met sommige Lego dozen kan je 3 verschillende dingen maken. Geen enkele vent waar je dat mee kan.

Moest bijvoorbeeld Sharon Stone, 63, me uitnodigen voor een avond rampetampen dan zou ik: a) niet weigeren en b) mag ze noemen zoals ze wiltLees vaak artikels waar een vrouw (actrices etc) een jongere vriend hebben en dan is dat een ‘toy boy’ of (nog erger) ‘boy toy’. Hatelijke term. Iedereen die al eens Amazon bekeken heeft weet dat er op vlak van ‘toys’ ongeveer zevenduizend dingen leuker zijn om mee te spelen dan een ‘boy’. Met sommige Lego dozen kan je 3 verschillende dingen maken. Geen enkele vent waar je dat mee kan.

Ff update ,Ik maak hier zonet de brievenbus leeg.
Steekt een brief van Bpost in.
Ik maak em open en zie dat het een (vertaalde) brief van Nivi Italy is.
Is blijkbaar de firma die de tolbetaling vd snelwegen in Italië regelt.
Ik zou volgens de brief een tolstation gepasseerd zijn zonder te betalen in (hou je vast) augustus 2016.
Wij zijn in 2016 in augustus inderdaad op gezinsvakantie geweest in Italië.
Maar dat ik een tolstation kan voorbijrijden zonder te betalen lijkt me toch zeer vreemd.:
Verder staat er niet al te veel info in.
De datum dus , de verschuldigde som van 103.45€ , en betaalgegevens.
Wat moet ik hier nu weer mee ?
Ik kan toch niet gewoon betalen en hopen dat ik inderdaad deze inbreuk heb gepleegd , zonder bewijs van foto of iets dergelijks.
Dan kunnen ze gewoon iedere buitenlander zo'n brief sturen die ze zien rondrijden.
Maar dan nog , das gvd 5 jaar geleden.
Nee, maar genoeg boys die veel meer dan 3 dingen kunnen maken.Lees vaak artikels waar een vrouw (actrices etc) een jongere vriend hebben en dan is dat een ‘toy boy’ of (nog erger) ‘boy toy’. Hatelijke term. Iedereen die al eens Amazon bekeken heeft weet dat er op vlak van ‘toys’ ongeveer zevenduizend dingen leuker zijn om mee te spelen dan een ‘boy’. Met sommige Lego dozen kan je 3 verschillende dingen maken. Geen enkele vent waar je dat mee kan.
Oldskooler?
Dikke second. Dat kan maar hem zijn.Oldskooler?