Str8_6
Well-known member
Dus ze doen geen belleke trek smorgens en hij zegt als het savonds weer zo is (dat belleke trek doen) dat hij dan niet meer ging stoppen?Volgens meerdere kinderen is er helemaal niet belleke trek gedaan tijdens die ochtendrit ... Ik keur het gedrag van die kleine minderheid pestkoppen absoluut niet goed, maar als professionele chauffeur moet je je kunnen beheersen, als je dat niet kan ben je niet geschikt voor de job.
Heb ook officieel klacht ingediend tegen De Lijn, ben eens benieuwd of ik daar ooit reactie op ga krijgen?
Klinkt toch totaal niet logisch?
Professionele chauffeur al goed en wel, maar het zijn nog altijd mensen ook en geen robots. Wie weet wat is er nog die dag geweest, of wat ze nog allemaal uitgestoken hebben.
Net zoals ze er bij de oproerpolitie ook regelmatig eens 1 hebben dat de knop om gaat nadat het 10de krapuul zijn helm open gedaan heeft om in zijn gezicht te spuwen.
En net zoals ze jouw en iedereen anders ook wel zo ver kunnen krijgen dat je zulke zaken gaat doen.
Als ouder van een kind die niks gedaan heeft kan ik ook wel begrijpen dat je daar totaal niet mee kan lachen, maar ik kan ook gerust begrijpen dat ze een mens zo ver kunnen krijgen.
Als ik soms zag wat er allemaal gebeurde op de trein vroeger, of op de bus die varkens die dan boterhammen en koeken en vanalles begonnen rond gooien. Dat mag je dan als chauffeur opkuisen na je dienst, leuk is ook anders.

, hoe een deel daar oprecht ligt te freaken, een deel niet, en de filmer maar monotoon "oh my gad" blijft zeggen gelijk ne metronoom
.