Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Kan er iemand een zinnig argument verzinnen waarom advocaten (en ook andere zelfstandigen) subsidies krijgen om een bakfiets te kopen?
rondleveren van de dingen die ze verkopen.
Nu voor advocaten is dat wat minder makkelijk te verklaren.
Misschien dat het met een bakfiets makkelijker is om in de stad documenten rond te leveren ofzo (dunno)

Oh mennekes Coupling is zo goed eh. Die eerste aflevering (en eigenlijk het volledig eerste seizoen) is gewoon een masterclass in situational comedy en dialogen :love:.

Op 21:55:
Susan: Do you have a girlfriend?
Steve:... at the moment
Susan: At the moment?
Steve: Well... you're early
Jane: Steve, are you seeing this woman?
Steve: Well not for another hour

:laugh: en heel die openings discussie over floaters :laugh:

1 van de weinige series waar ik constant hardop ben aan het schaterlachen.
Idd, zalige serie. Kga daar binnenkort nog eens opnieuw naar kijken.

Tot het moment dat Jeff weg gaat. Het laatste seizoen valt wat tegen.

Gisteren een Duvel aant drinken op café, was ongeveer halfleeg tot ik merkte dat er een vlieg in zat. Dus ik roep even de ober erbij om dat te melden. Vraagt die doodleuk of ze dat vliegje er moest uithalen. :wtf: Kon er blijkbaar niet bepaald mee lachen toen ik een nieuwe vroeg. Is toch normaal zeker? Als er nu nog maar een kletske in was zou ik het laten.

Toen ze uiteindelijk een verse kwam brengen zei ze meteen: "Leg er nu maar een bierkaartje op hè, dan kan er niets in vliegen" :laugh:

Gisteren een Duvel aant drinken op café, was ongeveer halfleeg tot ik merkte dat er een vlieg in zat. Dus ik roep even de ober erbij om dat te melden. Vraagt die doodleuk of ze dat vliegje er moest uithalen. :wtf: Kon er blijkbaar niet bepaald mee lachen toen ik een nieuwe vroeg. Is toch normaal zeker? Als er nu nog maar een kletske in was zou ik het laten.

Toen ze uiteindelijk een verse kwam brengen zei ze meteen: "Leg er nu maar een bierkaartje op hè, dan kan er niets in vliegen" :laugh:
Wie vraagt er daar nu ne nieuwe voor? Haal die er uit en drink voort, waarschijnlijk er in gevlogen toen hij al halfleeg was zelfs. Je komt dat thuis toch ook tegen? :p

Dit is toch mijn wtf moment van de dag, wie gaat daar nu over melken? Haalt da uit.

Wie vraagt er daar nu ne nieuwe voor? Haal die er uit en drink voort, waarschijnlijk er in gevlogen toen hij al halfleeg was zelfs. Je komt dat thuis toch ook tegen? :p

Dit is toch mijn wtf moment van de dag, wie gaat daar nu over melken? Haalt da uit.

3 of 4 jaar geleden eens gedaan tijdens een BBQ toen er ook opeens een vlieg tussen men eten zat. Eruit gevist en verder gegeten. Dag erna serieuze diarree en een week lang rondgelopen met een acute maagontsteking. Liever niet dus.

3 of 4 jaar geleden eens gedaan tijdens een BBQ toen er ook opeens een vlieg tussen men eten zat. Eruit gevist en verder gegeten. Dag erna serieuze diarree en een week lang rondgelopen met een acute maagontsteking. Liever niet dus.
Puur toeval. Een vlieg kan op die tijd je eten niet met maden infecteren.

De kans is bijna onbestaande dat die vlieg daar iets mee te maken had, je hebt gewoon slecht vlees gekregen.

Je wordt na een zomerse fietstocht dan ook telkens ziek als er een vlieg in uw mond vliegt? Of spuw je die uit en ga je een nieuwe fiets vragen bij de velomaker?

De kans is bijna onbestaande dat die vlieg daar iets mee te maken had, je hebt gewoon slecht vlees gekregen.

Je wordt na een zomerse fietstocht dan ook telkens ziek als er een vlieg in uw mond vliegt? Of spuw je die uit en ga je een nieuwe fiets vragen bij de velomaker?

Ik heb daarvoor nog nooit zo'n last gehad van mijn maag als toen, dus het lijkt me erg sterk dat dat 'puur toeval' is. Je kan niet weten hoelang die vlieg er al tussen zat aangezien alles buiten het vlees op voorhand was bereid. Mijn dokter zei toen zelf nog dat het wellicht door die vlieg kwam.

En al zou het puur toeval zijn, je snapt toch dat je daarna wel het zekere voor het onzekere neemt.

Ik heb daarvoor nog nooit zo'n last gehad van mijn maag als toen, dus het lijkt me erg sterk dat dat 'puur toeval' is. Je kan niet weten hoelang die vlieg er al tussen zat aangezien alles buiten het vlees op voorhand was bereid. Mijn dokter zei toen zelf nog dat het wellicht door die vlieg kwam.

En al zou het puur toeval zijn, je snapt toch dat je daarna wel het zekere voor het onzekere neemt.
Na een ongeval moet je zo snel mogelijk weer rijden. Je moet dus dringend eens een duvel met vlieg uitdrinken.

Ik haal die er altijd uit en mompel ondertussen 'hela, das mijn bier he' (tot ooggerol bij het vrouwtje)

Tenzij ze die zo naar jouw tafel hebben gebracht vind ik het wel vreemd om daarvoor een nieuwe te eisen, het is toch hun fout niet? Zo kan je in principe gewoon altijd gratis drinken na je eerste consumptie.
Als je ziek wordt komt dat door de bacteriën die op de poten van zo'n vlieg zitten hé, niet door maden. Of het waarschijnlijk is weet ik niet, lijkt me nu ook wel dat veel mensen ziek worden van een barbecue omdat ze gewoon niet goed omgaan met hun vlees (ongebakken en gebakken met zelfde spullen aanraken, alles in de zon laten liggen, ...).

Gisteren pruimen gekregen van een kennis omdat ze deze niet allemaal zelf meer kunnen eten.
Daarnet had ik het idee om 4 pruimen te nemen en op te eten terwijl ik een berichtje typ in het topic over Afghanistan. Mijn 3de pruim was iets zachter dan normaal maar nog steeds lekker. Na een beet zag ik kleine zwarte puntjes op de pit. no problemo dacht ik... Na nog een beet kijk ik nog eens en zie potver een wormpje kruipen :oink:
Heel den boel hier uitgespuwd en ik krijg nog rillingen wanneer ik eraan denk.

Ik verbaas me hier wel over de verdraagzaamheid tov vreemde objecten in uw drinken/eten in de horeca. Dus als er bv een haar tussen uw frieten zit dan trekken jullie die eruit en bikkelen rustig verder? Ook als het een schaamhaar is? Mag de kok op een drol op uw bord leggen (per ongeluk erop gevallen tijdens het dresseren). Ben echt wel benieuwd waar jullie dan de lijn trekken en eens reclameren.

Terug
Bovenaan