ugar
Well-known member
Ik denk dan toch : Beter een vlieg in uwen Duvel dan uwen Duvel in een vlieg.Mss heeft die vlieg de helft van de duvel opgedronken.. Dan is het terecht dat je een nieuwe vraagt imo..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dan toch : Beter een vlieg in uwen Duvel dan uwen Duvel in een vlieg.Mss heeft die vlieg de helft van de duvel opgedronken.. Dan is het terecht dat je een nieuwe vraagt imo..
dat moet t och allemaal niet moeilijk gemaakt worden?- een vlieg die landt in uw pintje (op het terras) => accidentje
- een vlieg die landt in uw pintje (binnen) => hygiënische overtreding
- een vlieg die landt in uw spaghetti (in de keuken) => hygiënische overtreding
zo dan?
Zelfs als er in de keuken al een vlieg in in het eten belandt, zou ik dat ook eerder als een accidentje beschouwen aangezien zoiets nu eenmaal kan gebeuren. Het wordt pas een hygiënisch probleem en overtreding als zou blijken dat dit iets is dat frequent voorvalt bij die zaak en men dus effectief een vliegenprobleem heeft in de keuken waar men te weinig aan doet.- een vlieg die landt in uw pintje (op het terras) => accidentje
- een vlieg die landt in uw pintje (binnen) => hygiënische overtreding
- een vlieg die landt in uw spaghetti (in de keuken) => hygiënische overtreding
zo dan?
Nee dat is niet waar. Ik probeer gewoon uit te vissen wat de mening van de gemiddelde mens hierover is. Blijkbaar denkt toch niet iedereen hierover hetzelfde.

Die dingen worden dan ook al jaren piskoekskes genoemd hier in de buurt.Kreeg je ook nootjes bij die Duvel? Dan zou ik mij niet zo veel zorgen maken over een vliegske.
https://www.standaard.be/cnt/ub3p1gh6

Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt. Colruyt heeft toch een simpel kassa systeem?Madam voor mij aan de kassa Colruyt had een korting van 20 cent gemist op cakejes (Pommelines, niet die van tv) en wou haar korting alsnog, na het afrekenen.
Ik ga niemand zijn 20 cent ontzeggen en ik had tijd dus dat op zich gaf niet. Maar zo 7 van die blaadjes zien uitkomen en dan was men nog niet aan die korting begonnen…
Ik heb af en toe al eens gedacht dat ik het concept Colruyt we begrijp maar dat hun kassa systeem toch vaak ingaat tegen hoe simpel het daar zou moeten zijn.
Ja maar nee. Ik stond zes minuten in de rij terwijl ze bezig was voor die korting. Ze was al bezig toen ik aan kwam schuiven en er is een collega mij komen afrekenen terwijl ze nog bezig was. Het was dus zéker meer dan 10 minuten en een kassierster die ik daar al jaren zie dus ook niet eentje die nog moest leren.Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt. Colruyt heeft toch een simpel kassa systeem?
Ik heb vorige week eens online een broodje (boulet, samoeraisaus en ajuintjes) besteld en had de optie 'extra augurk' aangevinkt. Tot mijn teleurstelling bleek dat ze het nogal letterlijk namen. Er lag effectief 1 schijfje augurk op het hele broodje.Hier zou je bijna al bij gaan bidden dat er nog een vlieg op landt om wat meer vlees te hebben
![]()

Als een Eland het kan, moet het Gerda ook nog wel lukken hoorJe maakt mij niet wijs dat iemand die Gerda heet wel vindt hoe je een review kan plaatsen als het mij niet lukt.
Maar het lukte Eland nietAls een Eland het kan, moet het Gerda ook nog wel lukken hoor

Moet je minstens een gerda voor zijn.Maar het lukte Eland niet![]()
een gerbra?Moet je minstens een gerda voor zijn.
Ja maar nee. Ik stond zes minuten in de rij terwijl ze bezig was voor die korting. Ze was al bezig toen ik aan kwam schuiven en er is een collega mij komen afrekenen terwijl ze nog bezig was. Het was dus zéker meer dan 10 minuten en een kassierster die ik daar al jaren zie dus ook niet eentje die nog moest leren.
Ik vond dat wachten niet erg (deze keer, ik had tijd) maar stond mij echt af te vragen hoe ingewikkeld het was. De klant in kwestie begon zich na even ook te excuseren want die had ook niet gedacht dat het zo een bedoening was.
1 pakje. Het was 1 pakje. Het lag mooi moederziel alleen tussen beide partijen.Maar heb ik het nu goed begrepen dat het om een korting van 20 cent ging? Of ging het om 20 cent korting op koeken die ze dan X "ontzettend veel keer, want er is korting op!!!!!!" gekocht had?
1 pakje. Het was 1 pakje. Het lag mooi moederziel alleen tussen beide partijen.