Ik heb dat ooit als vakantiejob gedaan, en toen ook weel een paar wtf-momentjes meegemaakt hoor.
Het ergste vond ik een huis dat ergens in het midden van een bos staat. Maar, ze kregen ook nooit post dus je mist dat dan en er is geen enkele reden waarom ge een bos in zou rijden als ge niet weet dat daar een huis staat... . Op een doordeweekse dag plots iemand woest achter mij lopend "héééélaaa manneke! Ge hebt het reclameke van Aldi niet in ons bus gestoken deze week. Ik heb al geklaagd bij de Post ze!"
Kom ik dus terug op het verdeelpunt, en inderdaad, "baas" komt even langs en zegt dat er een klacht gekomen is dat ik een huis vergeten ben. Ik leg de situatie uit, blijkt dat ze online klacht hebben ingediend (lees dan de Aldi-folder online he...).
Baas zegt dat ik even moet bellen als ik daar de dag nadien ben. Dus goed, ik bel hem, hij komt af.
Hij beoordeelt de situatie, haalt briefje uit zijn auto "uw brievenbus staat niet regelementair, gelieve uw brievenbus aan te passen ..." (de standaardbriefjes.
Om maar aan te geven dat het als postbode ook niet altijd makkelijk is...
Ging trouwens om een huis ergens in dit bos:
https://goo.gl/maps/vAST6nd8zQ8NmHcy8