Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Kennis gemaakt met een buurvrouw. Oh boy... 'k ga de aanleiding niet meegeven, maar ze kwam vorige week aan de deur kloppen (de bel doet het niet). Begint die ultra marginaal tegen mij te roepen, nadat ze al minachtend deed tegen mij op Messenger. Ik zeg haar dat haar toon er voor zorgt dat ze van mijn part nog wat langer kan wachten, maar dat was natuurlijk olie op het vuur. Mijn vrouw komt er bij om haar te kalmeren, en dat lukt ook. Zegt die buurvrouw ineens tussen haar krokodillentranen door 'amai en gij moet daar mee samen leven'.

Eeeh wat? Gij begon met marginaal te doen tegen mij he, ik gaf u een koekje van eigen deeg terug.

Is ze dat?

subscribed (with popcorn)
Ben precies wel curieus naar de aanleiding..

Gelukkig is dat ze niet nee. Ze ging wel eerst haar broer sturen :lol:

Aanleiding was een kat die er doodziek uit zag die hier in de tuin zat ineens. Da's de kat van 1 buur die ze achtergelaten had bij verhuizen, en de margi buur heeft die dan geadopteerd. Een jaar geleden zag da beestje er super goed uit, nu dus niet. We hebben da beest naar de dierenarts gedaan en dan naar het asiel om aan te sterken, maar de margi buurvrouw begon op Messenger te zagen tegen mij, tot op het punt dat ik gewoon gezegd heb dat ze haar kat maar niet moet verwaarlozen. Dan heeft ze eerst bijna 10 keer op mijn telefoon gebeld en dan aan ons deur komen kloppen :lol:
Ze zei dat ik dat beestje psychisch lijden aandeed door het in het asiel te steken. Wij gingen het eerst adopteren maar uiteindelijk niet gedaan. door omstandigheden. Beestje is daar ook nog niet klaar voor omdat het zwak is. Het strafste van al is dat de margi buurvrouw dus WIST dat het beestje ziek is.
Ter referentie: onze kat was te mager bij 3.3 kg en weegt er nu 3.9. De gevonden kat woog toen wij ze naar de dierenarts deden 2 kg, en is ca even groot als onze kat.

Had vandaag afgesproken met een vriendin die ik al even niet meer gezien had. Gisterennacht belde die me plots midden in de nacht wakker om te zeggen dat ze te zat was om te rijden en ze haar auto ging laten staan, en of ik wou rijden. Ik was eerst niet mee en dacht dat ze vroeg of ik haar wou komen ophalen, bleek dat ze vandaag gewoon niet tot bij mij ging geraken omdat ze haar auto ging laten staan nu, en of ik haar in de morgen wou komen oppikken en dan s' avonds aan haar auto afzetten. Tegen dat ze dat duidelijk verwoord had, had ik het ook door dat ik niet in mijn gsm aan het praten was maar tegen men horloge :unsure: Gsm dan maar op speaker gezet en toen communiceerde het precies wat beter, jammer dat ze dan haar gsm had doorgegeven aan een of andere zatte kerel die begon te zeveren over Taliban & een wielrenner die toevallig dezelfde voornaam deelt met mij.

Deze morgen gezien dat ze enkele uren later nog een sms gezonden heeft, ik zal de inhoud hier niet delen uit respect voor haar maar euuuh, ik denk dat ze terug single is:help:

Had vandaag afgesproken met een vriendin die ik al even niet meer gezien had. Gisterennacht belde die me plots midden in de nacht wakker om te zeggen dat ze te zat was om te rijden en ze haar auto ging laten staan, en of ik wou rijden. Ik was eerst niet mee en dacht dat ze vroeg of ik haar wou komen ophalen, bleek dat ze vandaag gewoon niet tot bij mij ging geraken omdat ze haar auto ging laten staan nu, en of ik haar in de morgen wou komen oppikken en dan s' avonds aan haar auto afzetten. Tegen dat ze dat duidelijk verwoord had, had ik het ook door dat ik niet in mijn gsm aan het praten was maar tegen men horloge :unsure: Gsm dan maar op speaker gezet en toen communiceerde het precies wat beter, jammer dat ze dan haar gsm had doorgegeven aan een of andere zatte kerel die begon te zeveren over Taliban & een wielrenner die toevallig dezelfde voornaam deelt met mij.

Deze morgen gezien dat ze enkele uren later nog een sms gezonden heeft, ik zal de inhoud hier niet delen uit respect voor haar maar euuuh, ik denk dat ze terug single is:help:
Toch heel erg benieuwd naar de inhoud van die sms.

:oink::oink::oink:

Moment van gisteren nog vergeten neer te schrijven.
5 jonge gastjes die een zesde hardhandig een lesje aan het leren waren.
Wollah wollah en veel verwensingen vlogen dor de lucht.
Ik heb de politie proberen te bellen, maar die waren afwezig.

Laatst bewerkt door een moderator:

:oink::oink::oink:
TURiTxk.jpg

14850062_01_001_01.jpg

Update over de kat. Ik ben er gisteren bij geweest. Het ziet er naar uit dat ze door leverfalen aan haar laatste maanden bezig is. De uitbaatster van het kattenhotel heeft ook gezegd dat de buurvrouw sowieso de kat niet meer mee krijgt :) Beestje zal haar laatste maanden wel in comfort slijten.

Update over de kat. Ik ben er gisteren bij geweest. Het ziet er naar uit dat ze door leverfalen aan haar laatste maanden bezig is. De uitbaatster van het kattenhotel heeft ook gezegd dat de buurvrouw sowieso de kat niet meer mee krijgt :) Beestje zal haar laatste maanden wel in comfort slijten.
Laat dat op papier zetten. Als mvr flodder van haar oren komt maken, hebt ge iets om te bewijzen.

Tis WTF maar alleen omdat ik niet meer zo ‘bij’ ben met nieuwigheden dan vroeger. Maar ik hoor de geruchten over geen charger port meer voor nieuwe iPhones. Op zich snap ik dat nog wel maar aangezien je de ‘wireless’ charger toch ook nog steeds in een stopcontact moet doen… snap ik dan niet waarom ik dan gewoon geen charger port kan houden? Maar ik zeg het, tzal de leeftijd zijn.

Tis WTF maar alleen omdat ik niet meer zo ‘bij’ ben met nieuwigheden dan vroeger. Maar ik hoor de geruchten over geen charger port meer voor nieuwe iPhones. Op zich snap ik dat nog wel maar aangezien je de ‘wireless’ charger toch ook nog steeds in een stopcontact moet doen… snap ik dan niet waarom ik dan gewoon geen charger port kan houden? Maar ik zeg het, tzal de leeftijd zijn.

Omdat dat wellicht weer ruimte bespaart in het toestel die benut kan worden voor andere verbeteringen?

Bij de eerste iPhone konden mensen ook amper begrijpen waarom Apple een toestel uitbracht zonder fysiek toetsenbord, tegenwoordig kunnen mensen zich amper nog een toestel voorstellen mét fysiek toetsenbord.

Vandaag bijna een step over mijn capeau nadat hij een voorrang van rechts negeerde.

Daarna kon ik het ding niet meer inhalen, terwijl ik 50 en later 79 reed. Het reed verder van mij weg

Dus 50+ rijden, voorrang van rechts negeren en zonder helm op zo een step. I also like you live dangeourously...

Mocht het nu Brussel zijn, zou ik het nog snappen. Maar het was op de brug van fucking Wichelen...

Daarstraks was ik rustig de dagelijkse ochtendwandeling met de hond aan het doen. Plots kwam er out of the blue een kind vanuit de achtergrond vlak naast mijn hond fietsen. Ik denk dat er nog geen meter ruimte was tussen kind en hond. Gelukkig reageerde mijn hond er niet meteen op, maar dat was wel even schrikken. Paar tellen later hoor ik de moeder achter mij wat roepen naar dat kind, ze liep enkele tientallen meters achter ons.

Heb die vrouw wel even vriendelijk gezegd dat ze haar kind moet bijhouden om ongelukken te vermijden. Nu is er niets gebeurd, maar een andere hond had misschien wel gereageerd van 't verschieten of zo en dan zit je met de miserie...

Terug
Bovenaan