Squidward
Well-known member
True maar dit zijn er 20 op 1 jaar tijd en ze wil er 105.Kan je evengoed de kinderen van al die beroemdheden en van het koningshuis afpakken die zien er uiteindelijk ook niet naar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True maar dit zijn er 20 op 1 jaar tijd en ze wil er 105.Kan je evengoed de kinderen van al die beroemdheden en van het koningshuis afpakken die zien er uiteindelijk ook niet naar.

www.instagram.com

Dat is ongeveer hoe ik het doe als ik "maar" 1m voor en 1m achter heb 

Zit de @kay-gell in Amerika?![]()
Nieuwsblad op Instagram : "Parkeren in New York, het is niet evident! Toen deze man terug bij zijn auto kwam, zat die helemaal vast tussen twee andere wagens, maar dat liet de bestuurder niet aan zijn hart komen. 😱 #NewYork #parkeren #geduld #nieuwsb
2,834 likes, 155 comments - nieuwsblad op July 26, 2021: "Parkeren in New York, het is niet evident! Toen deze man terug bij zijn auto kwam, zat die helemaal vast tussen twee andere wagens, maar dat liet de bestuurder niet aan zijn hart komen. 😱 #NewYork #parkeren #geduld #nieuwsblad".www.instagram.com
![]()
Die mens rijdt met nen Subaru outback, ik had Die achter en voor toch nen duw gegeven ze. Zit toch plastiek op de bumpers![]()
Nieuwsblad op Instagram : "Parkeren in New York, het is niet evident! Toen deze man terug bij zijn auto kwam, zat die helemaal vast tussen twee andere wagens, maar dat liet de bestuurder niet aan zijn hart komen. 😱 #NewYork #parkeren #geduld #nieuwsb
2,834 likes, 155 comments - nieuwsblad op July 26, 2021: "Parkeren in New York, het is niet evident! Toen deze man terug bij zijn auto kwam, zat die helemaal vast tussen twee andere wagens, maar dat liet de bestuurder niet aan zijn hart komen. 😱 #NewYork #parkeren #geduld #nieuwsblad".www.instagram.com
![]()
Of... de vrouw is naar de kapper geweest en de zoon was trans?Ik heb zo'n 5 jaar geleden enkele maanden in een buitenlands lab gewerkt. Een van mijn collega's daar heeft me toen wat rondgeleid, en zo ook zijn vrouw en zoontje leren kennen.
Deze week die persoon teruggezien in België, met een andere vrouw en een nieuwe dochter.
Gebeurt nu wel vaker maar was wel even awkward.
De vrouw was dan toch ook van een Russin in een Chinese veranderdOf... de vrouw is naar de kapper geweest en de zoon was trans?

Niet te geloven wat een nieuw kapsel zoal kan doen he...De vrouw was dan toch ook van een Russin in een Chinese veranderd![]()
AlieExpress is ook wel een goeikopere optie…De vrouw was dan toch ook van een Russin in een Chinese veranderd![]()
De spermaspons
K vind dat nu toch ook maar een raar koosnaampjeIk heb ooit zo een ex gehad.

Een meter voor en achter is de wettelijke afstand, als je daar al moeite mee hebt...![]()
![]()

K vind dat nu toch ook maar een raar koosnaampje![]()
Ik heb geen dieptezichtEen meter voor en achter is de wettelijke afstand, als je daar al moeite mee hebt...![]()

Waarom heb je dan een rijbewijs?Ik heb geen dieptezicht![]()

Omdat ik dat eerlijk behaald heb zoals elke andere leeftijdsgenoot?Waarom heb je dan een rijbewijs?![]()