Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

gevaa
Lijkt mij een opvolger te zijn van de Jupiler Tauro
gevaarlijk biertje dan. Die Tauro ging binnen als een gewoon pintje maar met het alcoholpercentage van een degustatiebier.

De eerste keer dat ik dat gedronken heb was met de Lokerse Feesten. Hoe ik daar vertrokken ben weet ik niet meer, maar 2u later heb ik terug herinneringen gekregen. Toen was ik ongeveer halfweg naar huis, rondjes aan het fietsen in een industriepark waar ik totaal niet moest zijn.

:puke::puke::puke:

/EDIT: even verward met die platte 0,0% of blue van X jaren geleden

Ik herinner mij precies niet meer hoe die Tauro smaakte
Tauro smaakte (bijna) exact als gewone Jupiler, maar - zoals @Landtlord ook zei - aan een gevoelig hoger percentage. Was redelijk nutteloos dus, behalve om zo snel mogelijk zat te worden.

De corona regels in Vietnam... holy fuck die zijn streng.
Zonet gehoord van vietnamese collega.
Zijn moeder ligt in het ziekenhuis en hij bezoekt zijn haar. Na een week blijkt de arts van die vleugel in het ziekenhuis besmet.
Gevolg: Die collega moet samen met al zijn gezinsleden, samen met alle andere bezoekers, die hun gezindsleden, in een kamp gaan resideren voor twee a drie weken. Hij mag nog net zijn computer meenemen om daar te werken met crappy internet en crappy eten.

De corona regels in Vietnam... holy fuck die zijn streng.
Zonet gehoord van vietnamese collega.
Zijn moeder ligt in het ziekenhuis en hij bezoekt zijn haar. Na een week blijkt de arts van die vleugel in het ziekenhuis besmet.
Gevolg: Die collega moet samen met al zijn gezinsleden, samen met alle andere bezoekers, die hun gezindsleden, in een kamp gaan resideren voor twee a drie weken. Hij mag nog net zijn computer meenemen om daar te werken met crappy internet en crappy eten.

Je zou voor minder ten alle koste corona testen vermijden.

Kristina (23) en Galip (57) krijgen twintig baby’s in nog geen jaar tijd: “Elke draagmoeder ontving 8.000 euro”

Strandballen hebben lijkt mij ook niet gezond hoor:
1627047297378.png

:eek2: Toch eens naar de dokter gaan @straight_six.

Kristina (23) en Galip (57) krijgen twintig baby’s in nog geen jaar tijd: “Elke draagmoeder ontving 8.000 euro”

Haar eerste (niet met hem) dochter toen was zij 17. De eerste lading babies met hem is sinds 2020. Compleet onverantwoord en van de pot gerukt.
Ze heeft ook de meest bizarre eisen terwijl ze eigenlijk niks van ‘mothering’ doet. Hier zou een sociale dienst of zo moeten binnenvallen maar ja, het valt niet onder klassieke mistoestanden.

Haar eerste (niet met hem) dochter toen was zij 17. De eerste lading babies met hem is sinds 2020. Compleet onverantwoord en van de pot gerukt.
Ze heeft ook de meest bizarre eisen terwijl ze eigenlijk niks van ‘mothering’ doet. Hier zou een sociale dienst of zo moeten binnenvallen maar ja, het valt niet onder klassieke mistoestanden.
Kan je evengoed de kinderen van al die beroemdheden en van het koningshuis afpakken die zien er uiteindelijk ook niet naar.

Terug
Bovenaan