Coolguy
Well-known member
Lijkt mij een opvolger te zijn van de Jupiler Tauro

/EDIT: even verward met die platte 0,0% of blue van X jaren geleden
Ik herinner mij precies niet meer hoe die Tauro smaakte
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij een opvolger te zijn van de Jupiler Tauro

gevaarlijk biertje dan. Die Tauro ging binnen als een gewoon pintje maar met het alcoholpercentage van een degustatiebier.Lijkt mij een opvolger te zijn van de Jupiler Tauro
Tauro smaakte (bijna) exact als gewone Jupiler, maar - zoals @Landtlord ook zei - aan een gevoelig hoger percentage. Was redelijk nutteloos dus, behalve om zo snel mogelijk zat te worden.
/EDIT: even verward met die platte 0,0% of blue van X jaren geleden
Ik herinner mij precies niet meer hoe die Tauro smaakte
Tijdens de inbraken maakte de vrouw niet alleen bijna 23.000 dollar buit, ze trok ook 13 tanden bij een onwetende patiënt.

Het begrip 'tooth fairy' misbegrepen.![]()
Vrouw breekt in bij tandartspraktijk en trekt 13 tanden bij onwetende patiënt
Een Amerikaanse vrouw is gearresteerd nadat ze tweemaal heeft ingebroken bij een tandartspraktijk. Tijdens de inbraken maakte de vrouw niet alleen bijna 23.000 dollar buit, ze trok ook 13 tanden bij een onwetende patiënt.www.nieuwsblad.be
![]()
De corona regels in Vietnam... holy fuck die zijn streng.
Zonet gehoord van vietnamese collega.
Zijn moeder ligt in het ziekenhuis en hij bezoekt zijn haar. Na een week blijkt de arts van die vleugel in het ziekenhuis besmet.
Gevolg: Die collega moet samen met al zijn gezinsleden, samen met alle andere bezoekers, die hun gezindsleden, in een kamp gaan resideren voor twee a drie weken. Hij mag nog net zijn computer meenemen om daar te werken met crappy internet en crappy eten.
If there's grass on the field you can play ball
Maar veel vol gewassen vrouwen maaien tegenwoordig hun gras.If there's grass on the field you can play ball
Als het gras te lang is blijft da bal steken natuurlijk.Maar veel vol gewassen vrouwen maaien tegenwoordig hun gras.
Dan hebt ge toch maar klein ballekes lijkt mijAls het gras te lang is blijft da bal steken natuurlijk.

Als het gras 1 meter hoog staat dan mag je nog met een strandbal proberen te voetballen.Dan hebt ge toch maar klein ballekes lijkt mij![]()
Haar eerste (niet met hem) dochter toen was zij 17. De eerste lading babies met hem is sinds 2020. Compleet onverantwoord en van de pot gerukt.Kristina (23) en Galip (57) krijgen twintig baby’s in nog geen jaar tijd: “Elke draagmoeder ontving 8.000 euro”
![]()
Kristina (23) en Galip (57) krijgen twintig baby’s in nog geen jaar tijd: “Elke draagmoeder ontving 8.000 euro”
Twintig baby’s in nog geen jaar tijd? U leest het goed. Kristina Öztürk (23) regelde deze forse gezinsuitbreiding door in een korte periode een heleboel draagmoeders in te schakelen. Het financiële aspect nam haar echtgenoot Galip (57) voor zijn rekening. De miljonair betaalde per kind 8.000...www.hln.be
Die heeft zijn auto klaar gezet om vlug te kunnen vertrekken maar ik voorspel dat het gaat tegenvallen.
Kan je evengoed de kinderen van al die beroemdheden en van het koningshuis afpakken die zien er uiteindelijk ook niet naar.Haar eerste (niet met hem) dochter toen was zij 17. De eerste lading babies met hem is sinds 2020. Compleet onverantwoord en van de pot gerukt.
Ze heeft ook de meest bizarre eisen terwijl ze eigenlijk niks van ‘mothering’ doet. Hier zou een sociale dienst of zo moeten binnenvallen maar ja, het valt niet onder klassieke mistoestanden.