D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn open-minded, er zitten nogal wat gradaties in dat swingerswereldje.Die swingen denk ik, dus daar kunde misschien nog touche hebben zelfs. Dat de Thomas dan wilt aanpappen met uw madam en/of in uwe nek ligt te hijgen moet ge er maar bij pakken.
Die winkels kunnen Carrefour, Aldi, Delhaize, Gamma en weet ik veel wat zijn in het PajottenlandTging over de winkel van madam van Thomasmore dacht ik?

Ik moet toegeven dat ik hetIk zal 's een foto posten van een WTF outfit van mijn vriendin... In elk geval baseert ze haar outfits tegenwoordig op de catwalk looks van YSL... het ziet er dus ongeveer zo uit: https://www.ysl.com/en-be/women-summer-21-images-collections-ws21-image
vind, maar stiekem ook
en
.Die winkels kunnen Carrefour, Aldi, Delhaize, Gamma en weet ik veel wat zijn in het Pajottenland
Ik zal 's een foto posten van een WTF outfit van mijn vriendin... In elk geval baseert ze haar outfits tegenwoordig op de catwalk looks van YSL... het ziet er dus ongeveer zo uit: https://www.ysl.com/en-be/women-summer-21-images-collections-ws21-image
Baseren op he, niet kopen van YSL... anders had ik een WTF in het kwadraat moment![]()
Bank vooruit en kus van de juffrouw!Algemeen totaalresultaat: 45.6%……. A attest! What the Actual F?
Uit curieuziteit; welke richting en jaar?Algemeen totaalresultaat: 45.6%……. A attest! What the Actual F?
Haha, nee gelukkig loopt ze er niet als een stripper bijDe meeste van die items vind ik op zich wel stijlvol / smaakvol en esthetisch mooi. De slipjesbroeken en de doorschijnende top waar je de tepels in kan zien zijn gewaagd, maar het zou me niet storen als ik iemand daarin op straat zag rondlopen. Het hangt er ook van af met wat het gecombineerd wordt: zo een doorschijnende top op een lange, afgeklede broek of kokerrok geeft een heel andere indruk dan als je het met een hotpants en gigahoge naaldhakken combineert. In dat laatste geval zou ik ook al sneller een stripper-gevoel krijgen.
).1e jaar Algemeen (dus geen Latijn en basisopties) Dit was al zijn overzit-jaar dus hij gaat op leeftijd sowieso over mogen maar ik vind dat A attest een verkeerd signaalUit curieuziteit; welke richting en jaar?
Daar is toch niemand mee vooruit geholpen. Als die overgaat is het volgend jaar 99% nog erger.
hier is het morgen rapport... mogelijk ook een WTF moment.Ned 40.3% Fra 28.6% Beeld (!) 22% Gesch 18% wisk 24% Aard 41.1% Natuurwet 42,5%
Bloedbad.
Als hij al was blijven zitten had hier toch echt een B gemoeten om naar STW door te schuiven.1e jaar Algemeen (dus geen Latijn en basisopties) Dit was al zijn overzit-jaar dus hij gaat op leeftijd sowieso over mogen maar ik vind dat A attest een verkeerd signaal
Welk vak is beeld?Ned 40.3% Fra 28.6% Beeld (!) 22% Gesch 18% wisk 24% Aard 41.1% Natuurwet 42,5%
Bloedbad.
Tekenen en alles kunstWelk vak is beeld?
Wat moet je doen om daar 22% op te halen, maar 1/5 van de taken indienen?Tekenen en alles kunst
Jij als leerkracht hebt geen inzicht in waarom zo iemand een A-attest krijgt? Lijkt me toch gewoon uitstel van executie als dit niet door een eenmalig voorval veroorzaakt werd.1e jaar Algemeen (dus geen Latijn en basisopties) Dit was al zijn overzit-jaar dus hij gaat op leeftijd sowieso over mogen maar ik vind dat A attest een verkeerd signaal
Ik als leerkracht godsdienst tel sowieso al niet mee, mijn vak zou hij in principe 0 mogen hebben en ze kijken er niet echt naar. Hij komt van een andere school, daar had hij in totaal met Kerst nog 55% (eerste jaar dubbel daar begonnen) en nu dus trimester 2 en 3 zwaar onder de helft voor bijna alles. Probleem is die leeftijd. Hij heeft een verjaardag vóór december 2021 dus hij kan gewoon op leeftijd overgaan. Ouders hoor of zie je niet, het is een jongen die gewoon op een stoel komt zitten tot hij 16 of 18. Dan gaat hij in een kruidenier/nachtwinkel werken. De familie business.Jij als leerkracht hebt geen inzicht in waarom zo iemand een A-attest krijgt? Lijkt me toch gewoon uitstel van executie als dit niet door een eenmalig voorval veroorzaakt werd.