Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mulan

Well-known member
Soms denk je wel eens: "what dafuck heb ik nu net gezien/gehoord?!?"
Deel het gerust!

Speciaal om te openen!

Nooit meer plakkerig gedoe na de seks. De spermaspons is het nieuwste hebbeding voor tussen de lakens


😳
 
Iemand die klaagt dat het gras op een veld te hoog staat om haar hond er nog op uit te laten.

Alleen dat is geen veld maar de bouwgrond van iemand en dus privé-terrein!
 
In de winkel vandaag, jonge vrouw die een soort neglige-topje aanhad. Waarin echt alles zichtbaar was.

Niet dat ik er veel op tegen heb maar ik vond het een nogal gewaagde kledingkeuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
In de winkel vandaag, jonge vrouw die een soort neglige-topje aanhad. Waarin echt alles zichtbaar was.

Niet dat ik er veel op tegen heb maar ik vond het een nogal gewaagde kledingkeuze.
Je glimlach van vandaag is een ander topic eh :unsure:
 
Dat er op 7km van hier gisteren een kleine tornado met gewonden was. En eergisteren zaten we letterlijk in Beauraing centrum te eten (en vanavond terug :unsure:).



 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Een client in een tuinmeubelwinkel die leunde op een lagere balie en die had een bouwvakkersreet XXXL ,
Allez je zag zo goed als zijn volledig behaarde poep en hij bleef ook zo enkele minuten staan voor hij zen broek op trok.

En oh jah de balie was goed zichtbaar over de volledige winkel dus iedereen kon het zien.
 
Een client in een tuinmeubelwinkel die leunde op een lagere balie en die had een bouwvakkersreet XXXL ,
Allez je zag zo goed als zijn volledig behaarde poep en hij bleef ook zo enkele minuten staan voor hij zen broek op trok.

En oh jah de balie was goed zichtbaar over de volledige winkel dus iedereen kon het zien.
Tja dan vond ik de mijne toch leuker. :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Een client in een tuinmeubelwinkel die leunde op een lagere balie en die had een bouwvakkersreet XXXL ,
Allez je zag zo goed als zijn volledig behaarde poep en hij bleef ook zo enkele minuten staan voor hij zen broek op trok.

En oh jah de balie was goed zichtbaar over de volledige winkel dus iedereen kon het zien.
Na de match Belgie-Denemarken ging het vanuit de verslaggeving terug naar de sporza studio.
Ze nemen dan altijd zo een beeld van buiten de studio voor ze het shot van binnen nemen. Op dat buitenshot zat er ook iemand met een XL bouwvakkersreet. Zowel mijn vriendin als ik gingen strike :scream:
 
Terug
Bovenaan