Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

"Gerda" strikes again:
Op het menu van de grootkeuken stond Bami Goreng. Kennelijk wist niemand hoe dat te maken waarna mijn vrouw zei dat zij dat wel zou doen (als je van opleiding kok bent is dat nu ook niet moeilijk).

"Ahja, maar gij kookt dat waarschijnlijk thuis ook regelmatig héé?"
Ja Gerda, er zijn maar twee keukens in de wereld: de Belgische en de wereldkeuken.
Ach, Gerda is Amerikaans

...
“I was with my boys one time, and I was telling them I was gonna go to Waffle House and get Waffle House. And I ended up at a Waffle House – this was in Georgia, and I end up at a Waffle House like 50 miles away from where I was,” Phillips said on the podcast Onward, co-hosted by rightwing activist Catherine Engelbrecht.
...

...
“Teleporting is no fun,” he said “You know it’s happening, but you can’t do anything about it, and so you just go, you just go with the ride. And wow, what just an incredible adventure it all was.”
...
tenor.gif

Ik zag het op een andere site deze week dus dacht eerst dat het een aprilvis was maar blijkbaar is dat verhaal dus al ouder.
Alt-right nut job conspiracy theorists: the gift that keeps on giving.

De opkomst van "godfluencers", want dat hadden we (weer) nodig in onze maatschappij.
Leest ook als een collectie mentaal kwetsbaren die "het licht" hebben gezien.

De opkomst van "godfluencers", want dat hadden we (weer) nodig in onze maatschappij.
Leest ook als een collectie mentaal kwetsbaren die "het licht" hebben gezien.
Uw geloof beleven en al. Niks mis mee. Maar als ik onderstaande lees, wordt het imo wel problematisch.
...
2 maanden na zijn overlijden, in de zomer van 2022, kreeg Latoya zelf zwaar nieuws te verwerken. "Plots bleek dat ik 2 tumoren in mijn hoofd had, waarvan 1 met agressieve kankercellen. Opereren was geen optie, omdat die op mijn hersenstam zat." Een lang behandeltraject volgde. "2 jaar later toonde een nieuwe scan een zorgwekkende hoeveelheid witte massa. De kankercellen waren heel agressief geworden."

"Ik heb toen Gregory gebeld, en hij is in actie geschoten. Hij heeft iedereen gevraagd om te bidden: in onze kerk, maar ook in kerken in Nederland waarmee we in contact stonden."

Wat daarna gebeurde, kan ze nog steeds moeilijk vatten. "2 dagen later kreeg ik telefoon voor nieuwe testen. Een week daarna belde de arts: 'Latoya, we hebben met verschillende professoren samengezeten. We kunnen het niet begrijpen, maar alles is weg. Er is niets meer te zien op de scan. We kunnen niet verklaren hoe dat zo snel is kunnen veranderen.' Ik wel."
...

Uw geloof beleven en al. Niks mis mee. Maar als ik onderstaande lees, wordt het imo wel problematisch.
Iets wat ik nooit aan zo'n dingen begrepen heb, zoals bv al die topsporters die beweren dat het dankzij god/allah/... Is dat ze zo succesvol zijn.

Al die armoede en slechte dingen in de wereld komen ook door uwe god/allah/... Waarom, als die zo allemachtig is, fixt dit dat ni efkes ineens?

Of "verdienen" die mensen dat?
En zoja, hoe kunt ge nu iemand "geloven/aanbidden" die zoveel mensen "schade" aanbrengt?

Dus latoya gelooft dat omdat er andere mensen voor haar bidden, haar issue weg is.
Maar dat er gebedden zijn voor al die mensen in oorlog/orkanen/... Dat hoort dien almachtige niet?
Is latoya mss gewoon Uber speciaal?
Zou men durven denken dat latoya dus meer waard is dan al die andere mensen waar continu voor gebeden wordt?

Zoals van die topvoetballers op de africa cup die hun god bedanken omdat ze dit allemaal mogen bereiken, en dat allemaal omdat ze in hun hutje hebben gebeden toen ze klein waren!
Dat de rest van datzelfde dorp nog in hun hutje bezet met geitenstront zit vergeten ze dan wel.
Top kerel die "god"

Iets wat ik nooit aan zo'n dingen begrepen heb, zoals bv al die topsporters die beweren dat het dankzij god/allah/... Is dat ze zo succesvol zijn.

Al die armoede en slechte dingen in de wereld komen ook door uwe god/allah/... Waarom, als die zo allemachtig is, fixt dit dat ni efkes ineens?

Of "verdienen" die mensen dat?
En zoja, hoe kunt ge nu iemand "geloven/aanbidden" die zoveel mensen "schade" aanbrengt?

Dus latoya gelooft dat omdat er andere mensen voor haar bidden, haar issue weg is.
Maar dat er gebedden zijn voor al die mensen in oorlog/orkanen/... Dat hoort dien almachtige niet?
Is latoya mss gewoon Uber speciaal?
Zou men durven denken dat latoya dus meer waard is dan al die andere mensen waar continu voor gebeden wordt?

Zoals van die topvoetballers op de africa cup die hun god bedanken omdat ze dit allemaal mogen bereiken, en dat allemaal omdat ze in hun hutje hebben gebeden toen ze klein waren!
Dat de rest van datzelfde dorp nog in hun hutje bezet met geitenstront zit vergeten ze dan wel.
Top kerel die "god"
Een chirurg is uw leven aan het redden op de operatietafel en God gaat met de eer lopen. Sympathieke mens die God!

Waar? Enkele maanden geleden in Veurne ook zo een gezien. Zullen gewoon toeristen zijn die hun velo meedoen zeker?
Steenweg tussen Sint-Truiden en Hasselt.

Dat is goed mogelijk.

Maar er zitten hier heel wat Roemenen, Bulgaren, Polen,.... die hier zo goed als vast wonen en toch met nummerplaten uit hun land blijven rondrijden.

Ik stond bij de apotheek in de rij. Gesprek van die voor mij die aan de beurt was kort samengevat want er kwamen nogal wat 5'en en 6'en aan te pas:

- ik ben op zoek naar een medicijn voor de maag.
- apotheker: wat mag dat zijn?
- awel ik was goed met iets. Dat noemde Eno.
- apotheker tikt dat in, vind dat niet in het systeem, probeert wat andere combinaties en letters (Enno, ino,...)
Ik kan het niet vinden.
- ale zeg, en ik was daar zo goed mee. Zouden ze dat niet meer maken?
- ik ken dat medicijn Eno niet. Ik zou het niet kunnen zeggen, is dat al lang geleden?
- ja toch wel van de jaren '60 🤣🤣🤣

Ik stond bij de apotheek in de rij. Gesprek van die voor mij die aan de beurt was kort samengevat want er kwamen nogal wat 5'en en 6'en aan te pas:

- ik ben op zoek naar een medicijn voor de maag.
- apotheker: wat mag dat zijn?
- awel ik was goed met iets. Dat noemde Eno.
- apotheker tikt dat in, vind dat niet in het systeem, probeert wat andere combinaties en letters (Enno, ino,...)
Ik kan het niet vinden.
- ale zeg, en ik was daar zo goed mee. Zouden ze dat niet meer maken?
- ik ken dat medicijn Eno niet. Ik zou het niet kunnen zeggen, is dat al lang geleden?
- ja toch wel van de jaren '60 🤣🤣🤣
Ze is niet verkeerd :rofl:

Terug
Bovenaan