Ik ben het daar wel mee eens.Maar hoe in godsnaam kunnen ze dat nu controleren??
Ik heb bijvoorbeeld zo'n grote GFT container -> als daar middenin want hondenpoep, mosselschelpen of een plastieken zakje zit... hoe ga je daar streng op controleren? Really, ben benieuwd.
Je zou die verboden zaken al gans vanboven moeten leggen om betrapt te worden
Ik ben zeker: Een groot deel van BG'ers dropt ter goeder trouw van die compostzakjes in de GFT container en leest nu pas dat het eigenlijk niet mag. (in hun gemeente)Vele jaren geleden hebben ze zelfs hier vanuit de gemeente zo'n compostzakjes nog "gepromoot". Wat men er dan niet bij zei was: Ja maar alleen die "speciale" die je kan aankopen bij ... juist ja ... de gemeente
(of dat sijpelt dan niet door). Want ah ja: wie gaat nu naar de website van de afvalverwerker de regels er op na lezen als men daar geen reden voor heeft? (niet dus).En hoe ze dit kunnen controleren? Dat is het nu juist: Iemand die ter goeder trouw alleen maar groene zakjes in de container dropt hé. Die mens dekt dat niet toe en dan zien ze dit open en bloot. De mensen die kwaadwillig die zakjes er in dumpen? Aha! Die ontsnappen.

). De 980 eruit. De 990 series dus in slot 2, de nieuwe 9100 in slot 1.
. Hij is er misschien 60.
.