Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok ja dat veranderd de zaak wel wat, excuseerOk fair enough, maar je mist nog wel wat context.
Het ging hier over een treinramp waarbij giftige stoffen vrijkwamen waarbij zelfs één iemand effectief gestorven is door deze in te ademen.
Trein- en giframp bij Wetteren
Ik begrijp bij deze grote ramp wel dat hij het risico genomen heeft om een rechtzaak aan te spannen, dit was niet zomaar een 'gewone' treinramp hé. Maar zoals ik al zei: Soms win je soms verlies je. Jammer maar pindakaas.

Ik ben geen voetballer. Ik volg het ook niet. Jaren delegee geweest van een bedrijfsvoetbalploegske, wat plezant was. Daardoor weet ik ook welk volk er soms komt kijken. Sporadisch pik ik een match mee van KV Kortrijk, waar ik soms de ogen uitkijk wat betreft de 'kern'. Mijn zoon van 6 jaar speelt ook voetbal en start met matchkes te spelen. Daardoor ben ik wekelijks weer wat meer te vinden rondom een voetbalveld.
Ouders die roepen langs de zijlijn op de kinderen of wat dan ook wordt niet getolereerd en men is daar heel streng op. Het coachen is aan de coaches. Verwijten is al helemaal uit den boze.
Uitspraken van enkele ouders van de tegenstand wanneer men achter komt te staan is te zot voor woorden. Gaande van aanmoedigen om hun man om te schoppen tot de middelvinger opsteken naar andere ouders. Een spelertje maakte een doelpunt en was iets te uitbundig aan het vieren waarop een vader van de tegenstand riep 'loser! hopelijk ga je dood aan kanker' waarop ze de match stil gelegd hebben en de scheidsrechter (een manneke van 14 jaar) de match ging stil leggen. Ze hebben dan maar die vader van het terrein gesmeten.
Ouders die kop aan kop gaan staan is blijkbaar ook niet abnormaal, al heb ik het zelf nog niet gezien.
Is dat overal zo? Of hebben wij gewoon enkele héél marginale ploegen in onze reeks?
Hoe kan je nu als volwassene een kind van 7-8 jaar de dood toewensen of gaan uitmaken? En dan nog voor een spelletje? Hoe functioneert diene mens in het dagelijks leven? Hoe leef je met jezelf?
Ok fair enough, maar je mist nog wel wat context.
Het ging hier over een treinramp waarbij giftige stoffen vrijkwamen waarbij zelfs één iemand effectief gestorven is door deze in te ademen.
Trein- en giframp bij Wetteren
Ik begrijp bij deze grote ramp wel dat hij het risico genomen heeft om een rechtzaak aan te spannen, dit was niet zomaar een 'gewone' treinramp hé. Maar zoals ik al zei: Soms win je soms verlies je. Jammer maar pindakaas.
Voor die prijs had hij gemakkelijk naar Luxemburg kunnen rijden...Net ene voor +- 5000 euro tabak en sigaretten zien kopen in de Colruyt. Type nachtwinkel en had allemaal flappen van 50 euro bij.
Zwart is het nieuwe wit!
Net ervoor ene met een kar vol stella zien passeren aan de kassa, zeker een bak of 20.
Onlangs een manneke zijne man zien tackelen, maar nogal los op 't been i.p.v. den bal. Dat ventje springt recht en had zelf geschrokken van z'n actie en keek meteen naar zijn vader.Gewoon redelijk wat marginaliteit in dat circuit meen ik. Als kind zo eens gaan kijken naar een klasgenootje die met de lokale voetbalploeg speelde en dat was ook gewoon een giga vijandig en marginaal spel tussen ouders.
Bvb op een bepaald moment overdribbelde er daar een spelertje iemand zijn zoon, waarop die ouder riep (excuse my west-vloams): SKIPT ZN POTEN AF (vrij vertaald naar: schop zijn benen af). Speciaal

"That's what she said" is hier wel op zijn plek.Onlangs een manneke zijne man zien tackelen, maar nogal los op 't been i.p.v. den bal. Dat ventje springt recht en had zelf geschrokken van z'n actie en keek meteen naar zijn vader.
Waarop die vader aan de zijlijn: 'T BESAN NIE DATR DOA EEN BITJE VLJIS AN ANGT, GEWEUN DEURE DOEN!'
Echt![]()

't Is erg. In Nederland 2.46 gezien zelfs, België ook boven de 2 euro ondertussen.Diesel kost hier meer dan 27kr/l.
Oftewel 2,42 eur/l.
![]()

Duidelijk moeder van het jaar.Krantenwinkel:
De vrouw welke aan de beurt is, is aan het uitvliegen tegen de verkoper.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat haar zoontje eerder geen vape-gerief mee kreeg, het was immers voor haar.
Nu moet zij speciaal naar hier komen.
Mevrouw, wij mogen niet verkopen aan minderjarigen.
-Ja, maar het is voor mij hé, niet voor hem.
Mevrouw, dat zeggen alle minderjarigen hoor.
Duidelijk moeder van het jaar.
de wondere wereld van informaticaDe dood heeft ooit een bijna-Chuck Norris ervaring gehad.
“Op een dag gooide ik een granaat en doodde ik 50 mensen…De dood heeft ooit een bijna-Chuck Norris ervaring gehad.