Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik rij een snelwegparking in de Walen op die volledig leeg is op 1 BMW i5 na. Staat die gast daar in maatpak en das op zo een betonnen picknicktafel recht terwijl hij rondom op de banken aan het zeiken is. Zonder schaamte of iets. Deed ook niet om te stoppen toen ik passeerde. 🤷‍♂️

Ik rij een snelwegparking in de Walen op die volledig leeg is op 1 BMW i5 na. Staat die gast daar in maatpak en das op zo een betonnen picknicktafel recht terwijl hij rondom op de banken aan het zeiken is. Zonder schaamte of iets. Deed ook niet om te stoppen toen ik passeerde. 🤷‍♂️

Da's zo iemand die niet zittend kan plassen.

Was Theo weer zat ja?

Dat gaat toch niet 🤷‍♂️

www.reddit.com/r/djeyzus

Had net zo goed bij het glimlach- (want lachwekkend) of ergernissentopic (want wie noemt zijn kind nu zo), maar toch maar gekozen voor hier. Je zal maar *pakt willekeurige naam uit willekeurige post* Djarmani, Royston-Djemaldo, Djaylaysa of Oereggynal als naam bij de geboorte krijgen. Tegen de tijd dat je je naam kan schrijven zit je al in het zesde leerjaar.

Of je zal maar voor de rechtbank komen waarbij de zitting geleid wordt door de edelachtbare Jahfayno Peeters of verdedigd worden door advocaat Jayda Moon. (al acht ik de kans bijzonder klein dat personen met zo'n naam zich aan die zijde van de beklaagdenbank bevinden.).

Niks tegen ons Jayda he

Laatst bewerkt:
Gisteren via via te horen gekregen dat iemand die ik vroeger vaak in de gym zag vorige week zware hoofdpijn kreeg gecombineerd met braakneigingen. Naar het ziekenhuis gegaan. Aneurysma in de hersenen, geopereerd maar nog bloedingen gekregen. Tweede operatie, in coma gebleven, en gisteren dan een zwaar herseninfarct gekregen waardoor alle hoop verloren is.

39 jaar, zijn vrouw blijft achter met twee jonge kinderen.

Look Mum No Computer gaat naar het Eurosongfestival voor de UK. Wie een beetje geïnteresseerd is in synths, kent hem zeker. Is zo een beetje een crazy professor die vanalles prutst en bricoleert met synths (typisch analog/modular). Geen idee of die überhaupt kan zingen en toont eens te meer dat het gewoon veeleer een Eurofreakfestival is :p.
NB: ben anders wel fan van hem.

Zijn inzending is net gereleased. Love it, actually :D.

Wat voor raar verhaal is dit. Als zaakvoerder van een gigantisch bedrijf zulke stoten uitsteken. Ik weet in ieder geval dat ik nooit nog een voertuig huur bij Dockx

Ongelooflijk inderdaad, we zullen wel niet de hele historiek horen maar die mankeert toch een vijs om om zo’n reden zo’n reputatieschade op te lopen.

Wat voor raar verhaal is dit. Als zaakvoerder stichter van een gigantisch bedrijf zulke stoten uitsteken. Ik weet in ieder geval dat ik nooit nog een voertuig huur bij Dockx
Stichter = de vader van de huidige zaakvoerder, niet de zaakvoerder zelf. De vader heeft jaren geleden zijn zaak uit handen gegeven ...

Er zijn sterke bewijzen dat vaderlief de dader is aan de hand van camerabeelden, track-and-tracegegevens van voertuigen en zendmastverkeer. (zo staat in het artikel)

Hij heeft dat zelf ook toegegeven ..

Wel geen flauw benul waarom je zoiets doet.

Laatst bewerkt:
Nog eens, het is niet omdat je veel geld vergaard hebt dat je daarom slim of weet ik veel zou zijn.
donald-trump-what-is-wrong.gif

Bijna gecrasht op de E17 vandaag omg. Drie auto's tegen mekaar op het linkervak en ik was de vierde. Gelukkig had ik genoeg afstand gehouden dat ik op tijd kon remmen en heeft die achter mij ook niet op mij ingereden. Maar het scheelde niet veel. Jezus

Ik ben geen voetballer. Ik volg het ook niet. Jaren delegee geweest van een bedrijfsvoetbalploegske, wat plezant was. Daardoor weet ik ook welk volk er soms komt kijken. Sporadisch pik ik een match mee van KV Kortrijk, waar ik soms de ogen uitkijk wat betreft de 'kern'. Mijn zoon van 6 jaar speelt ook voetbal en start met matchkes te spelen. Daardoor ben ik wekelijks weer wat meer te vinden rondom een voetbalveld.

Ouders die roepen langs de zijlijn op de kinderen of wat dan ook wordt niet getolereerd en men is daar heel streng op. Het coachen is aan de coaches. Verwijten is al helemaal uit den boze.

Uitspraken van enkele ouders van de tegenstand wanneer men achter komt te staan is te zot voor woorden. Gaande van aanmoedigen om hun man om te schoppen tot de middelvinger opsteken naar andere ouders. Een spelertje maakte een doelpunt en was iets te uitbundig aan het vieren waarop een vader van de tegenstand riep 'loser! hopelijk ga je dood aan kanker' waarop ze de match stil gelegd hebben en de scheidsrechter (een manneke van 14 jaar) de match ging stil leggen. Ze hebben dan maar die vader van het terrein gesmeten.

Ouders die kop aan kop gaan staan is blijkbaar ook niet abnormaal, al heb ik het zelf nog niet gezien.

Is dat overal zo? Of hebben wij gewoon enkele héél marginale ploegen in onze reeks?

Hoe kan je nu als volwassene een kind van 7-8 jaar de dood toewensen of gaan uitmaken? En dan nog voor een spelletje? Hoe functioneert diene mens in het dagelijks leven? Hoe leef je met jezelf?

Terug
Bovenaan