Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Inderdaad en ik moet naar zakepartner, had e plezant zicht geweest. Nu nog zien of broek gemaakt kan wordennog een geluk dat het bij u thuis was gebeurd en niet op het werk zelf.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad en ik moet naar zakepartner, had e plezant zicht geweest. Nu nog zien of broek gemaakt kan wordennog een geluk dat het bij u thuis was gebeurd en niet op het werk zelf.
Lukt dat vermageren zo op een twee drie?Inderdaad en ik moet naar zakepartner, had e plezant zicht geweest. Nu nog zien of broek gemaakt kan worden
Kostuum gekocht in een iets andere medische toestand die hield mij wel magerLukt dat vermageren zo op een twee drie?
Zou nogal een zaak geweest zijn.Inderdaad en ik moet naar zakepartner, had e plezant zicht geweest. Nu nog zien of broek gemaakt kan worden
Je mag de titel als den 'Geert Hoste van Beyond-Gaming' overnemen.Zou nogal een zaak geweest zijn.
De broek eraan gescheurd.

Bedankt. Maar, je mag uw titel houden.Je mag de titel als den 'Geert Hoste van Beyond-Gaming' overnemen.![]()
Vandaag naar werk in kostuum, buk mij om schoenen te nemen, broek scheurt
Nog een slag erger dan het tonen van die borsten door die vrouw.Mijn buurman heeft onlangs een haag kapot gespoten. 1 probleem: Het was wél mijn haag.
Maar hij is zo een "manusje van alles" dus ik dacht: ...
Weet je het nog niet?Dat ik op het inschrijvingsformulier voor volgend jaar van de basisschool voor mijn zoon (gaat volgend jaar naar 1ste leerjaar) bij geslacht moet invullen of hij een jongen, een meisje of X is. Dat vind ik toch nog wat te vroeg![]()

Heb hier dat ooit eens ene weten doen met zijn vrachtwagen met oplegger omdat hij waarschijnlijk de volgende moest hebben. Terug achteruit die bocht uitOp de E40 aan het knooppunt om naar de E403 te rijden ene zien achteruit rijden op de pechstrook.
Had waarschijnlijk de afrit gemist.
Want even rond rijden langs afrit Loppem is te veel moeite![]()
.
Vanochtend op weg naar het werk fietste ik een klein stukje door het park. Een kleine driehonderd meter, verharde weg, een route die veelvuldig gebruikt wordt. Mijn oog viel op een persoon die zich een beetje verder, in hurkzit tegen met zijn broek op zijn enkels, tegen de bosjes stond. Zijn bloot gat gericht naar de weg. Net toen ik dacht dat dat een rare houding was om te plassen zag ik daar een bruine stroom uit vliegen.![]()
Ook een Siemens? Ik had ook zoiets van.... Okaaay.Gisteren een succesvolle software-update gedaan…. van de vaatwasser.
Bosch.Ook een Siemens? Ik had ook zoiets van.... Okaaay.
Een pot nat. Zelfde app uiteindelijk. Benieuwd of mijn afwas er nu plots mooier gaat uitkomen of de vaatwas een liedje zingt eens ze klaar isBosch.