Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vandaag naar werk in kostuum, buk mij om schoenen te nemen, broek scheurt

Als het een magere troost kan zijn: op mijn vorig werk had ik de mouw van mijn hemd tijdens de werkdag gescheurd (ergens aan een armleuning), geen pullover mee en dus zo in meeting met de CFO gaan zitten :biglaugh:
Of een aantal jaar terug een ex-collega die een tas koffie over zijn hemd kreeg, geen reservehemd mee en geen tijd om naar huis te rijden voor een wardrobe change. Niet zijn aangenaamste dag om zo in vergaderingen te zitten...

Dat ik op het inschrijvingsformulier voor volgend jaar van de basisschool voor mijn zoon (gaat volgend jaar naar 1ste leerjaar) bij geslacht moet invullen of hij een jongen, een meisje of X is. Dat vind ik toch nog wat te vroeg 🤨

Gisteren gehoord dat mijn achterneef afgelopen weekend (vermoedelijk) zelfmoord heeft gepleegd.
Ze hebben hem gevonden, verdronken in zijn jacuzzi. Vermoedelijk zwaar gedronken en wss ook andere middelen genomen.

Hij zat al een tijdje in een zware vechtscheiding, en het zal hem te veel geworden zijn.

Op de E40 aan het knooppunt om naar de E403 te rijden ene zien achteruit rijden op de pechstrook.
Had waarschijnlijk de afrit gemist.
Want even rond rijden langs afrit Loppem is te veel moeite :wallbash:

Vanochtend op weg naar het werk fietste ik een klein stukje door het park. Een kleine driehonderd meter, verharde weg, een route die veelvuldig gebruikt wordt. Mijn oog viel op een persoon die zich een beetje verder, in hurkzit tegen met zijn broek op zijn enkels, tegen de bosjes stond. Zijn bloot gat gericht naar de weg. Net toen ik dacht dat dat een rare houding was om te plassen zag ik daar een bruine stroom uit vliegen. :puke:

Vanochtend op weg naar het werk fietste ik een klein stukje door het park. Een kleine driehonderd meter, verharde weg, een route die veelvuldig gebruikt wordt. Mijn oog viel op een persoon die zich een beetje verder, in hurkzit tegen met zijn broek op zijn enkels, tegen de bosjes stond. Zijn bloot gat gericht naar de weg. Net toen ik dacht dat dat een rare houding was om te plassen zag ik daar een bruine stroom uit vliegen. :puke:

Terug
Bovenaan