Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik heb vandaag een oude mens, die amper nog op zijn benen kon staan, ruwe schatting 80 - 90 jaar, zien meedoen aan euromillions. Had toch efkes zo van 'wtf, why?'. Op die leeftijd (en zeker in zijn staat) is meedoen met de lotto waarschijnlijk toch eerder nog gewoon uit gewoonte?
Nu ja, misschien heeft hij het niet breed en stapelen de rekeningen zich op en is extra geld welkom. Of speelt hij mee in de hoop dat hij wat kan nalaten aan kinderen en kleinkinderen. Dus ergens begrijp ik wel (en hij doet maar he), maar op zich was het even een absurd zicht.
Ik woon rechtover een krantenwinkel en elke dag staat daar wel een trein 70 plussers, allemaal om mee te spelen met de lotto.

Wist tot op vandaag niet dat je een olietanker aan een ketting kon leggen...

Another day another surpise :baard:

Zou toch graag es zien hoe dat in de praktijk gebeurt dan..

Laatst bewerkt:
Grijze haren die ontstaan op de gekste plekken eerst.

Ene in mn neus. Ene op mn balzak.. zal kwestie van tijd zeker of er komt ene op mn kop ook piepen :(

Drukke dag in Amsterdam. Parkeren aan leidse plein parking byzanthium. Niet goedkoop. Laatste keer paar jaar geleden 50 euro betaald voor een dag. Nu 5 uur er gestaan…. 60 fucking euro.

Morgen parkeer ik me er weer 🤪

Drukke dag in Amsterdam. Parkeren aan leidse plein parking byzanthium. Niet goedkoop. Laatste keer paar jaar geleden 50 euro betaald voor een dag. Nu 5 uur er gestaan…. 60 fucking euro.

Morgen parkeer ik me er weer 🤪
P+R in Amsterdam is een betere optie. Zo in het centrum en spotgoedkoop.

08/02/2025 tiramisu test in Het Nieuwsblad door Peppe Giacomaza:
- Cucina Nobile (Aldi): 8,5/10 (beste uit de test)
- Boni (Colruyt): 7,5/10

20/12/2025 tiramisu test in HLN door Dominique Persoone:
- Cucina Nobile (Aldi): 1/10 (slechtste uit de test)
- beste uit de test is Extra Tiramisu met koffie (Carrefour, 9/10, niet door Peppe getest)
- Boni (Colruyt): 5/10

P+R in Amsterdam is een betere optie. Zo in het centrum en spotgoedkoop.
P+R aan Johan Cruijff Arena en dan met de metro richting centrum.

Na 10u00 betaal je €6 om te parkeren en €6 voor een OV P+R kaart (2 personen). Die laatste koop je aan een blauw automaat in de parking.

08/02/2025 tiramisu test in Het Nieuwsblad door Peppe Giacomaza:
- Cucina Nobile (Aldi): 8,5/10 (beste uit de test)
- Boni (Colruyt): 7,5/10

20/12/2025 tiramisu test in HLN door Dominique Persoone:
- Cucina Nobile (Aldi): 1/10 (slechtste uit de test)
- beste uit de test is Extra Tiramisu met koffie (Carrefour, 9/10, niet door Peppe getest)
- Boni (Colruyt): 5/10
Het recept is veranderd?

Is ook natuurlijk subjectief.

Ik zou toch ook eerder gokken op de receptuur die veranderd is, die scores liggen me te ver uit elkaar.

OT: gisteren op de tram van P+R Linkeroever naar de Lotto Arena. Er is iets te doen dus ja, het is druk. Ik zat op zo een klapstoeleke maar ben gaan staan omdat dat minder plek inneemt (die naast mij waren te tam al waren ze zeker 10 jaar jonger).
Die die voor mij staat begint ineens tegen die naast haar te neuten dat ze haar duwen. Ja jong, heel die tram is een half sardienenblik dat dooreen wordt geschud. Nogal logisch dat we tegen elkaar botsen af en toe.

Ah, en wat voor een voze buurt is dat daar eigenlijk? We wilden de meute niet meemaken dus we zijn iets gaan drinken in de 1e café die we zagen. Een troosteloos, vies en marginaal kot met van die slots machines in een hoek geduwd. Bijna elk menu item met een schrijffout in (en inconsistentie tussen lijnen), een vloer die je niet meer proper krijg, ... triestig eigenlijk.
En er rond 1 of andere louche uitziende garage, een grill die failliet was, om 1 of andere reden een beddenwinkel die er langs binnen bijna té proper uit zag.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan