Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wist niet dat daar zoveel aan was gewerkt

kylie.jpg

Mensen in de pizza hut
Die een buffer formule all you can eat nemen.
Om dan vervolgens al hun korsten er af snijden en die naast hun bord stapelen als een jengablokkentoren.

Ik zou dat toch niet durven hoor.

Mensen in de pizza hut
Om dan vervolgens al hun korsten er af snijden en die naast hun bord stapelen als een jengablokkentoren.

Deden wij in onze studententijd ook wekelijks, tot we er niet meer welkom waren.

Die prijzen voor een ticket op het wk. Holy shait.

Ik vind dat absurd. Reken daar verblijf en vliegtickets bij en je hebt een serieus budget. Anderzijds, ik heb niets met voetbal, ik kan me inbeelden dat voor de werkelijke fans dat zo'n event is waar ze desnoods wel een niet-cruciaal orgaan voor afstaan.

Mensen in de pizza hut

Zijn dezelfde mensen die pizza bestellen om mee te nemen, en dan toch aan een tafeltje gaan zitten. Echt erg.

De vertoningen van de FIFA baas Infantino zijn ook enorm 'cringy'. Die Trump slijmerij :puke:
Ik dacht dat we met Blatter niet erger konden, maar hey, what do I know?

De FIFA is meer een commercieel bedrijf geworden dan een sport organisatie.
Ik weet dat het altijd al wel om geld ging maar nu is het toch op een ander niveau gekomen.

Als we al tot de 1/8e finale geraken, zal het mooi zijn. In dat opzicht vallen de prijzen nog wel mee. Nog steeds veel geld, maar niet mijn zorg.

Zijn dezelfde mensen die pizza bestellen om mee te nemen, en dan toch aan een tafeltje gaan zitten. Echt erg.
Is dit nu op mij dat je het hebt, op dit voorval van jaren terug die ik eens heb gepost?
Op wat slaat deze vergelijking eigenlijk?

Lijkt me zuiver op de man spelen, en off topic, maar ja, dat mag weer niet gezegd worden zeker? Flauw hoor, dat je je zo triestig opstelt.

Of tijdens die éénmalige heel kortstondige actie die ze gedaan hebben een paar jaar geleden 'all you can take'.
Je kan al raden wat er toen gebeurd is want er is bij zo'n domme acties natuurlijk altijd ne snuggere die daar misbruik van maakt hé :D

7K neertellen voor een ticketje voor de finale en dan het land niet inmogen omdat je op Facebook eens gelachen hebt met de president. 😅

Laatst bewerkt door een moderator:
7K neertellen voor een ticketje voor de finale en dan het land niet inmogen omdat je op Facebook eens gelachen hebt met de president 😅
En dan ? Als je in Thailand de spot drijft met het koningshuis, vlieg je voor 50+ jaar in de cel.

Laatst bewerkt door een moderator:
en in Noord-Korea krijg je kogel als je jezelf als Trump identificeeert op het internet? :S
Je verwart feiten met holle fantasiën vrees ik :')

on topic: in de serie tulsa king, een WTF momentje:
Daar kwamen agenten in een bar langs, en die werden buiten gezwierd door de eigenaar omdat deze bar op "cherokee property" bevond.
Klopt dit? Hebben locale agenten niets te zeggen in een staat, als er iets op "cherokee property", indianengebied of wat is dat? , zich bevind?

Terug
Bovenaan