willydrama
Well-known member
Wist niet dat daar zoveel aan was gewerkt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want die rechtse foto ziet er voornamelijk puur natuur uit?Wist niet dat daar zoveel aan was gewerkt
![]()

Mensen in de pizza hut
Die een buffer formule all you can eat nemen.
Om dan vervolgens al hun korsten er af snijden en die naast hun bord stapelen als een jengablokkentoren.
Ik zou dat toch niet durven hoor.
niet zo goed in jenga misschien?Mensen in de pizza hut
Om dan vervolgens al hun korsten er af snijden en die naast hun bord stapelen als een jengablokkentoren.
Plottwist: het waren pizza's met cheesy crust.Mensen in de pizza hut
Ik vind dat absurd. Reken daar verblijf en vliegtickets bij en je hebt een serieus budget. Anderzijds, ik heb niets met voetbal, ik kan me inbeelden dat voor de werkelijke fans dat zo'n event is waar ze desnoods wel een niet-cruciaal orgaan voor afstaan.![]()
"Duurder dan mijn trouw": de torenhoge kostprijs om straks WK van de Duivels te volgen, die golf van woede uitlokt na "verraad" | VRT NWS Nieuws
Staat het WK van de Rode Duivels ter plaatse volgen op jouw bucketlist voor 2026? Zet dan maar een centje opzij. Sinds gisteren zijn de ticketprijzen van de belangrijkste verkoopronde bekend en het verschil met vorige WK's is gigantisch. De FIFA kreeg een internationale golf van woede over zich...www.vrt.be
Die prijzen voor een ticket op het wk. Holy shait.
Zijn dezelfde mensen die pizza bestellen om mee te nemen, en dan toch aan een tafeltje gaan zitten. Echt erg.Mensen in de pizza hut
De vertoningen van de FIFA baas Infantino zijn ook enorm 'cringy'. Die Trump slijmerij![]()
"Duurder dan mijn trouw": de torenhoge kostprijs om straks WK van de Duivels te volgen, die golf van woede uitlokt na "verraad" | VRT NWS Nieuws
Staat het WK van de Rode Duivels ter plaatse volgen op jouw bucketlist voor 2026? Zet dan maar een centje opzij. Sinds gisteren zijn de ticketprijzen van de belangrijkste verkoopronde bekend en het verschil met vorige WK's is gigantisch. De FIFA kreeg een internationale golf van woede over zich...www.vrt.be

Als we al tot de 1/8e finale geraken, zal het mooi zijn. In dat opzicht vallen de prijzen nog wel mee. Nog steeds veel geld, maar niet mijn zorg.![]()
Is dit nu op mij dat je het hebt, op dit voorval van jaren terug die ik eens heb gepost?Zijn dezelfde mensen die pizza bestellen om mee te nemen, en dan toch aan een tafeltje gaan zitten. Echt erg.
Of tijdens die éénmalige heel kortstondige actie die ze gedaan hebben een paar jaar geleden 'all you can take'.Zijn dezelfde mensen die pizza bestellen om mee te nemen, en dan toch aan een tafeltje gaan zitten. Echt erg.

7K neertellen voor een ticketje voor de finale en dan het land niet inmogen omdat je op Facebook eens gelachen hebt met de president.![]()

En dan ? Als je in Thailand de spot drijft met het koningshuis, vlieg je voor 50+ jaar in de cel.7K neertellen voor een ticketje voor de finale en dan het land niet inmogen omdat je op Facebook eens gelachen hebt met de president![]()
Beide hebben fragiele ego's.En dan ? Als je in Thailand de spot drijft met het koningshuis, vlieg je voor 50+ jaar in de cel.
en in Noord-Korea krijg je kogel als je jezelf als Trump identificeeert op het internet?En dan ? Als je in Thailand de spot drijft met het koningshuis, vlieg je voor 50+ jaar in de cel.

Je verwart feiten met holle fantasiën vrees ik :')en in Noord-Korea krijg je kogel als je jezelf als Trump identificeeert op het internet?![]()