Mr.Anderson
Well-known member
Kwa just tzelfste ant pijzn!elleve is elve, 2x korte e. Wij zijn efficiënt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwa just tzelfste ant pijzn!elleve is elve, 2x korte e. Wij zijn efficiënt.

Zegt dat dan iets over uw zus of over haar beroep? Of beide?Mijn zus, samen met een werkloze niksnut, en zelf al jaren in het onderwijs die mij vandaag droog zegt dat ze een zware dag heeft gehad want ze moest in de oppas staan van 13 tot 16 uur![]()
Lees: €2,99 verzending en €0,25 aan een of andere tax waar ze niet onderuit kunnen. De aankoopkost van de dvd is al lang als verlies afgeschreven, maar op deze manier geraken ze toch van hun stock af zonder nog eens te moeten betalen voor recyclagewas op zoek naar dvd "red corner" wou die film nog es zien. nergens meer te vinden op het "web ", maar via streamingdiensten aan minstens 5 euro per film.
tot mn verbazing had FNAC die in 2dehands stock liggen, die versturen die zomaar eventjes voor 3,24 euro naar mij op, gratis verzending.
toch mooi en straf tegelijk dat die dit kunnen.

Alé, uw dvd collectie voor in uwen doomsday bunker onder White House Jabbeke is hiermee compleet zeker ?was op zoek naar dvd "red corner" wou die film nog es zien. nergens meer te vinden op het "web ", maar via streamingdiensten aan minstens 5 euro per film.
tot mn verbazing had FNAC die in 2dehands stock liggen, die versturen die zomaar eventjes voor 3,24 euro naar mij op, gratis verzending.
toch mooi en straf tegelijk dat die dit kunnen.
Nog steeds plaats vrij. Al moet ik nog een muur slopen voor mijn BallRoomAlé, uw dvd collectie voor in uwen doomsday bunker onder White House Jabbeke is hiermee compleet zeker ?

Beetje combinatie van beide denk ik.Zegt dat dan iets over uw zus of over haar beroep? Of beide?
Een nog betere lifehack: gewoon uw gedacht zeggen?Doet me denken aan die lifehack: doe een jas aan als iemand aanbelt. Als het iemand is die je niet wil zien, zeg je dat je net op het punt stond om door te gaan omdat je een afspraak hebt. Als het iemand is, die je wel wil zien, zeg je dat je net thuis bent. (dat laatste werkt wel niet als het regent, want dan zien ze dat uw frak droog is). Bij een zus die haar kind dropt, zou ik al gewoon de deur niet meer opendoen. Werkt een 'neen, ik kan vandaag niet' dan niet?
Zalige lifehack! Enige probleem is dat de voordeur hier uit glas is en de kast met de jassen ook in de gang is. Dus dan gaan ze me wel de jas zien aantrekken (helpt wel om te tonen hoe dringend je weg moet natuurlijk).Doet me denken aan die lifehack: doe een jas aan als iemand aanbelt. Als het iemand is die je niet wil zien, zeg je dat je net op het punt stond om door te gaan omdat je een afspraak hebt. Als het iemand is, die je wel wil zien, zeg je dat je net thuis bent. (dat laatste werkt wel niet als het regent, want dan zien ze dat uw frak droog is). Bij een zus die haar kind dropt, zou ik al gewoon de deur niet meer opendoen. Werkt een 'neen, ik kan vandaag niet' dan niet?
Dat is wel al iets anders natuurlijk, jouw moeder past als grootouder op dat kind, dat is nu wel redelijk gangbaar in ons land. Je kan toch moeilijk verwachten dat ze dat niet doet omdat jij ook thuis woont en een rustdag hebt?Zalige lifehack! Enige probleem is dat de voordeur hier uit glas is en de kast met de jassen ook in de gang is. Dus dan gaan ze me wel de jas zien aantrekken (helpt wel om te tonen hoe dringend je weg moet natuurlijk).
En ik woon momenteel in het ouderlijke huis, waarbij mijn moeder dus soms oppas speelt en de kleine vaak wordt afgezet nog voordat mijn moeder klaar is met werken en zo de taak op mijn schouders terecht komt. Allee, ik heb totaal geen (of toch weinig) last van dat kind, maar ik stoor me mateloos aan het feit dat mijn zus niet inziet dat ze, door zelf rust te willen, de rust van iemand anders verstoort die wel gewoon moet gaan werken en druk bezig is, dus ook nood heeft aan rust.
Maar zelfreflectie is nooit echt de sterkste eigenschap geweest bij mijn zus/familie.
Voila.Een nog betere lifehack: gewoon uw gedacht zeggen?
Ik zou graag mijn gedacht zeggen, ik ben meer dan assertief genoeg. Maar ik besef idd dat zoals Sylver zegt dat de situatie wel iets anders is.Dat is wel al iets anders natuurlijk, jouw moeder past als grootouder op dat kind, dat is nu wel redelijk gangbaar in ons land. Je kan toch moeilijk verwachten dat ze dat niet doet omdat jij ook thuis woont en een rustdag hebt?
Ik snap de ergernis als die zelf thuis zijn hé, dat zou ik ook nooit doen, maar je hebt mensen genoeg die voor de zorg van hun kinderen serieus op hun ouders rekenen, dat is een andere discussie.
Voila.
Het is niet iedereen gegeven natuurlijk. Als ik onze wijk onlangs binnen reed zag ik een of andere jeugdbeweging door de straten lopen met flessen wijn. Ik was meteen in paniek en gaf wat gas bij om thuis te geraken, want mijn vrouw was thuis. Ik spurt naar binnen, roep tegen mijn vrouw dat ze de deur NIET mag openen.
En dan zag ik het. 2 flessen rode wijn die op tafel stonden te blinken. Ze waren blijkbaar in onze straat begonnen.
Ze zou ook 15 minuten staan praten met mensen van 't nieuw geloof omdat ze geen neen durft te zeggen. Heb die ook al mogen wegjagen.

Iedereen heeft rechten en dus ook recht op verdediging.![]()
“Jonge daders moeten zowel begeleid worden als verantwoordelijkheid dragen”: hoe moet het nu verder met verdachten na groepsverkrachting van meisje (14) in Kortrijk?
“Het wordt een beproeving maar allicht ook dé stap om het dossier af te sluiten.” Tijdens een monsterzitting van een hele dag op 17 april zal het minderjarige slachtoffer worden geconfronteerd met 9 jongeren die betrokken waren bij de <a...www.hln.be
Dan mag voor mij de eventuele vader van dat meisje bij wraak op de jongeren ook niet prioritair gestraft worden.... jeezes
Haha.Kleine tip voor die laatste situatie: dit clipje op zetten vanaf 0:25:
Dark Funeral - Secrets Of The Black Arts (Summer Breeze 2022)
Ik denk niet dat ze nog een kwartier zullen blijven, hoogstens 15 seconden![]()
Jij kan ook gewoon zeggen: "eet je mee? Ik heb net gekookt." als het iemand is dat je niet wil zien, of als het iemand is dat je wel wil zien "Ik ben net klaar met eten."Doet me denken aan die lifehack: doe een jas aan als iemand aanbelt. Als het iemand is die je niet wil zien, zeg je dat je net op het punt stond om door te gaan omdat je een afspraak hebt. Als het iemand is, die je wel wil zien, zeg je dat je net thuis bent. (dat laatste werkt wel niet als het regent, want dan zien ze dat uw frak droog is). Bij een zus die haar kind dropt, zou ik al gewoon de deur niet meer opendoen. Werkt een 'neen, ik kan vandaag niet' dan niet?