Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zie, er is geen hoop meer voor de mensheid:

200 EUR voor zoiets...

En vanaf 1/8, 18 EUR om je nrplaat in te leveren via bpost... Terwijl een standaard pakket 6-7 EUR kost...
Gelukkig de verpakking bijgehouden, kan ik die meteen goedkoper dan dat uit het buitenland terugsturen als we verhuisd zijn.

Het was toch best wel makkelijk om de oude plaat in te leveren via bpost, kreeg je meteen ook het bewijs... Er zal misbruik van gemaakt zijn zeker?

Op zo’n momenten verlang je naar een zware economische crisis inclusief soepbedeling, zodat de mensheid weer hoofdzaak van bijzaak kan onderscheiden.

Op zo’n momenten verlang je naar een zware economische crisis inclusief soepbedeling, zodat de mensheid weer hoofdzaak van bijzaak kan onderscheiden.
Nah, ik heb liever dat mensen hun geld aan onnozelheid kunnen uitgeven dan dat kinderen met honger in bed moeten kruipen, als ze al een bed hebben dan.

Jup, als ik zo afgrijselijke beelden als in Oekraïne of Gaza zie, dan vraag ik me wel eens af hoe het daar met hun pronoun voorkeuren zit.

200 EUR voor zoiets...

Dat is nu wel een uitzondering. Degene waar de hype vooral om draait zijn de Labubu's die in een blind box zitten en je aan je handtas hangt. Deze kosten officieel €20 per stuk.
Uiteraard, altijd uitverkocht en een rage, dus betalen mensen er vaak graag een hogere prijs voor. Maar da's met elke rage zo.

Ach , zulke hype’s komen toch wel elk jaar voor denk ik .
vroeger die monchichikes (die aapjes die je ergens op kon klemmen ) , vorig jaar pokemon , en nu die beertjes ….volgend jaar ??? (Gokje , dolfijntjes ….)

Een tijdje geleden belde een kennis van me naar de politie om te zeggen dat er een verhuislift de hele straat blokkeerde.
Reactie politie: "Ja mevrouw, u moet wat toleranter zijn" :confused:

Eén rijbaan waardoor je nog kan langsrijden, akkoord. Maar de hele straat?
Wat als er hulpdiensten in de straat moeten zijn?

Ik neem bus, metro, trein om naar t werk gegaan, dit heb ik nog ni veel meegemaakt, ik kom net toe en alles vertrekt. Weinig tot geen tijdverlies... 👌

Terug
Bovenaan