Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk wel voor beide edities. Waar ga je in volle festivalseizoen nog alle materiaal vinden om dit te vervangen.Da's op z'n minst geen mainstage meer komend weekend.
ik hoop wel dat dat niet zijn getaway-car is.
Ik vind die toch erg chill lopen als je het beeld achter hem ziet.ik hoop wel dat dat niet zijn getaway-car is.
Daders kijken meestal ook graag nog eventjes naar hun werk...Ik vind die toch erg chill lopen als je het beeld achter hem ziet.
Een spijtig ongeval. Maar heb het maar eens voor als ouder.Tragedie op neonatale afdeling: babymeisje sterft nadat jongetje (6) haar voor pop aanziet en laat vallen
![]()
Tragedie op neonatale afdeling: babymeisje sterft nadat jongetje (6) haar voor pop aanziet en laat vallen
Amper vijf dagen oud was ze, de kleine Zayneb-Cassandra. Ze lag in haar bedje van het kinderziekenhuis in het Noord-Franse Rijsel te wachten tot ze naar huis mocht, terwijl haar moeder in een andere kamer de ontslagpapieren ondertekende. Maar dan loopt een zesjarig jongetje zonder toezicht de...www.hln.be
Ligt ook gewoon aan de opvoeding en de ouders.Een spijtig ongeval
Och hier, de Witte ridder met het kind der engelen.Ligt ook gewoon aan de opvoeding en de ouders.
1) Mijn dochter van 4 jaar kent het verschil tussen een pop en een echte baby. Dat kind van 6 jaar niet?
2) Waarom loopt dat kind zonder toezicht?
alleen was het in dit geval niet echt een gevalletje van 'even uit het zicht', maar een herhaling van rondlopen in de gang en ongevraagd overal binnenkomen?Och hier, de Witte ridder met het kind der engelen.
Altijd datzelfde riedeltje 'tis de opvoeding'. Denkte dat zoiets gebeurd in de Ardennen op een lang weekend? En daarna luistert een kind altijd perfect?
1) Een kind van 6j kan perfect denken dat een baby lijkt op een pop als het niet zijn volle aandacht heeft. Dat begrijpen noemt inlevingsvermogen, noodzakelijk voor ouders, imo. Noch kind, noch ouders kan je iets verwijten. Hoe vreselijk erg zoiets ook is.
2) Kinderen zijn vreselijk snel, het is zeer aannemelijk dat je een kind van 6 enkele seconden uit zicht verliest.
Volgens haar grootouders was dit niet de eerste keer dat de jongen zonder begeleiding in de gangen rondliep. “Hij kwam elke ochtend om 7 uur en rende de hele dag door de afdelingen”, zeggen ze. “Alle moeders klaagden. Hij liep kamers binnen alsof het niets was.” Ook de kamer van Zayneb bezocht hij al eerder. “Hij zei dat ze op een pop leek”, herinnert haar grootvader zich. “Ik was erbij en heb hem toen weggestuurd.”
Dan blijft mijn punt hetzelfde.alleen was het in dit geval niet echt een gevalletje van 'even uit het zicht', maar een herhaling van rondlopen in de gang en ongevraagd overal binnenkomen?
Mijn dochter zou in een ziekenhuis nooit alleen rondlopen nee. Dus 100% schuld van de ouders. Zeker nu ik lees wat Tonerider schreef.Och hier, de Witte ridder met het kind der engelen.
Altijd datzelfde riedeltje 'tis de opvoeding'. Denkte dat zoiets gebeurd in de Ardennen op een lang weekend? En daarna luistert een kind altijd perfect?
1) Een kind van 6j kan perfect denken dat een baby lijkt op een pop als het niet zijn volle aandacht heeft. Dat begrijpen noemt inlevingsvermogen, noodzakelijk voor ouders, imo. Noch kind, noch ouders kan je iets verwijten. Hoe vreselijk erg zoiets ook is.
2) Kinderen zijn vreselijk snel, het is zeer aannemelijk dat je een kind van 6 enkele seconden uit zicht verliest.
Da uw kind mak is en aan uw been blijft plakken is goed voor u, er zijn echter meer kinderen en afgaan op enkel uwe kleine haar gedrag is ook krom. Dat is met de vinger wijzen omdat ge vindt dat er gewezen moet worden.Mijn dochter zou in een ziekenhuis nooit alleen rondlopen nee. Dus 100% schuld van de ouders. Zeker nu ik lees wat Tonerider schreef.
Uw redenering is het enige wat hier krom is.Da uw kind mak is en aan uw been blijft plakken is goed voor u, er zijn echter meer kinderen en afgaan op enkel uwe kleine haar gedrag is ook krom. Dat is met de vinger wijzen omdat ge vindt dat er gewezen moet worden.
Ligt ook gewoon aan de opvoeding en de ouders.
1) Mijn dochter van 4 jaar kent het verschil tussen een pop en een echte baby. Dat kind van 6 jaar niet?
2) Waarom loopt dat kind zonder toezicht?
Uw redenering is het enige wat hier krom is.
Als je weet dat uw kind om gelijk welke reden niet kan stilzitten, dan is dat net een extra reden om ze in de gaten te houden, zeker in een omgeving zoals een ziekenhuis.
Ik schrijf dit dan ook 100% toe aan de ouders.