Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Een trein later nemen in Wallonië. Trauma's voor het leven.
Het was al laat, ge zou uw vrouw, laat staan uw dochter, daar echt niet alleen willen achterlaten zenne. Met al die verhaaltjes over onveiligheid in en rond stations en zelfs in treinen met kansenparels die de boel op stelten zetten of mensen beroven...

Gelukkig had ze bier van een lokale brouwerij mee, kon ze die flessen gebruiken in geval van nood... 😂

Het was al laat, ge zou uw vrouw, laat staan uw dochter, daar echt niet alleen willen achterlaten zenne. Met al die verhaaltjes over onveiligheid in en rond stations en zelfs in treinen met kansenparels die de boel op stelten zetten of mensen beroven...

Gelukkig had ze bier van een lokale brouwerij mee, kon ze die flessen gebruiken in geval van nood... 😂
"Een godvergeten Waals Stationneke" klinkt niet echt als Charlerloi hoor. Dat ze dan gewoon op de trein stapt zoals iedereen in plaats van het uilskuiken uit te hangen en dan nog wat op de conducteur te staan roepen, als het daar zo gevaarlijk was.

Welke brouwerij?

Zeg nu niet dat het 6-packs Jupiler waren :p

Welke brouwerij?

Zeg nu niet dat het 6-packs Jupiler waren :p
Ze zegt dat uw Jupiler grapje smaakloos is.

Dat was gewoon nog de vorige trein, die serieus te laat was :tongue:
Zou goed kunnen!

Eind goed al goed, ze zit hier nu naast me, elk ons pintje die ze me zopas fris heeft geserveerd.
Met zo'n mooi weer mag dat wel!

Smaakt goed, deftig biertje!

Ze zegt dat uw Jupiler grapje smaakloos is.

Zou goed kunnen!

Eind goed al goed, ze zit hier nu naast me, elk ons pintje die ze me zopas fris heeft geserveerd.
Met zo'n mooi weer mag dat wel!

Smaakt goed, deftig biertje!

Smaakloos, net als Jupiler? :biglaugh:

Nee, Elfique is wel een toffe brouwerij, wel lang geleden dat ik er nog iets van gedronken heb. Bobeline heb ik zelfs nog nooit van gehoord, klinkt wel goed!

IMG_2458.jpeg

https://www.zalando.be/moschino-borsa-handtas-variante-unica-6mo51h0gl-t11.html

zoals ik al zei:

wat ik geleerd heb, is dat dingen die duur zijn en dingen die mooi zijn, zelden dezelfde dingen zijn. ik denk dat de rijken vooral naar het prijskaartje kijken, en niks anders. en als ze dan een schilderij kunnen kopen van een bekende artiest, moeten ze er vooral veel geld tegen smijten.

Vriendin belde me vanavond plots. Als ze belt is er meestal wel iets mis...

Ze heeft haar trein gemist, terwijl haar 2 vriendinnen instapten in de 'stille' wagon wou ze nog snel kijken of er geen andere wagon was waar ze een gezelschapspel of iets konden spelen, en loopt ze dus snel door op het perron richting de andere wagon, terwijl vliegen de deuren overal dicht en kan ze niet meer instappen, fluit de conducteur, stapt in en de trein vertrekt... Roepen en tieren naar die conducteur hielp niet. Wat een asshole om m'n vriendin zo op het perron in een godvergeten Waals stationneke achter te laten...

Haar trauma wordt alsom groter net als haar afkeer voor dit land. :censored::thinking:
Maandag had den trein vertraging. Volgens mijn sporthorloge (100% accuraat qua tijd) hadden we nog 1 minuut over voor de trein next door. (aansluiting)

De deuren van onze trein gaan open. Een man of 20 waaronder ikzelf trekken een sprintje richting de nog openstaande deuren vd trein op het andere spoor. Net op dat moment floot de conducteur en bam asap gaan de deuren ook meteen toe. We sprinten richting haar nog openstaande deur terwijl er ene luidop brult: Hey we moeten nog mee! Bam deurke toe. :rofl: Stonden we daar met z'n allen te zeiken.

Na wat twijfelen opent ze alsnog haar deur en laat ze ons nog op de trein met als gevolg een 3-tal minuten vertraging lol. Maar dit was toch erg bizar lol. Het was niet dat het over 1 persoon ging én ze deed de deuren effectief een minuutje te vroeg dicht. Dus eigenlijk nét geen WTF :)

Laatst bewerkt:
Ik woon langs de baan naar Veurne. Pakt op een kleine 30 km van de zee. Je had ze hier moeten zien staan aanschuiven tot 16u en allemaal pissed off. Mooi tijdverdrijf op je vrije dag in een warme auto zitten te koekeloeren voor de Instagram foto.

Ze waren wss jaloers als ze mij zagen in mijn ligstoel met mijn frisse pint.

Terug
Bovenaan