Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Holy shit.
Quiz op stubru daarnet.
Stickers met stripfiguren te koop voor goede doel => blauwe kruis of rode kruis?
Acteur Chris Cauwenberghs overleden, gekend als de altijd futloze kabouter => kabouter snooze of kabouter lui?

Beiden fout :oink:
Ik hoop dat dat er om gedaan is maar vrees ervoor.

Holy shit.
Quiz op stubru daarnet.
Stickers met stripfiguren te koop voor goede doel => blauwe kruis of rode kruis?
Acteur Chris Cauwenberghs overleden, gekend als de altijd futloze kabouter => kabouter snooze of kabouter lui?

Beiden fout :oink:
Ik hoop dat dat er om gedaan is maar vrees ervoor.
Ik geloof dat ik een tijdje geleden ook eens zo'n quiz op Stubru had gehoord. De vragen zelf herinner ik mij niet meer maar wel dat het ook héél simpele vragen waren waarop men fout had geantwoord.

De schilderijen van Rothko bekeken...
Zo iemand moet toch ergens invloed hebben gehad of diens ouders?
Laat iemand schijten op een doek en er gaat altijd iemand zijn, die het beschouwt als een meesterwerk.
Sommige kunstliefhebbers zijn vreemde vogels.

De schilderijen van Rothko bekeken...
Zo iemand moet toch ergens invloed hebben gehad of diens ouders?
Laat iemand schijten op een doek en er gaat altijd iemand zijn, die het beschouwt als een meesterwerk.
Sommige kunstliefhebbers zijn vreemde vogels.
Doet me denken aan de cloaca van Wim Delvoye.

Doet me denken aan de cloaca van Wim Delvoye.
Effe bekeken en de moeite om zoiets te bouwen vind ik bewonderenswaardig. Dat versta ik nog onder kunst.
Dat heb je niet met een paar uitgesmeerde kleuren op een doek.
Partikels fecaliën even ver uit elkaar in een cirkel of andere vorm is dat ook, omdat je daar serieus voor moet oefenen en niet iedereen gegeven is.
Die geplakte banaan bv. Dat is gewoon een banaan + ducttape.
Dan is evengoed alles kunst.

40 miljoen voor iets dat ik ook kan maken :unsure:

Ik ga sommige soorten kunst nooit snappen vrees ik
wat ik geleerd heb, is dat dingen die duur zijn en dingen die mooi zijn, zelden dezelfde dingen zijn. ik denk dat de rijken vooral naar het prijskaartje kijken, en niks anders. en als ze dan een schilderij kunnen kopen van een bekende artiest, moeten ze er vooral veel geld tegen smijten.

Dodelijk incident aan de kassa van de Lidl.
Man wordt in de grond geduwd en overlijdt wat later. Politie verspreidt een opsporingsbericht van de verdachte die gefilmd werd.
Hebben ze op Hln die verdachte onherkenbaar gemaakt. Veel tips zullen zo niet binnen komen.

Vriendin belde me vanavond plots. Als ze belt is er meestal wel iets mis...

Ze heeft haar trein gemist, terwijl haar 2 vriendinnen instapten in de 'stille' wagon wou ze nog snel kijken of er geen andere wagon was waar ze een gezelschapspel of iets konden spelen, en loopt ze dus snel door op het perron richting de andere wagon, terwijl vliegen de deuren overal dicht en kan ze niet meer instappen, fluit de conducteur, stapt in en de trein vertrekt... Roepen en tieren naar die conducteur hielp niet. Wat een asshole om m'n vriendin zo op het perron in een godvergeten Waals stationneke achter te laten...

Haar trauma wordt alsom groter net als haar afkeer voor dit land. :censored::thinking:
Ooit een trein genomen? Je kan in de trein ook naar een andere wagon stappen....
En de deuren sluiten pas nadat de conducteur fluit.

sorry, maar waarom stapt ze niet gewoon in? de treinen hebben al genoeg vertraging zonder dat de conducteurs wachten op iedereen die niet kan kiezen welke wagon ze nu precies willen.

Ooit een trein genomen? Je kan in de trein ook naar een andere wagon stappen....
En de deuren sluiten pas nadat de conducteur fluit.
Eerst worden de deuren gesloten, behalve die ene deur waarvan de conducteur fluit voor het vetrek.
De deuren worden dus gesloten voor de conducteur fluit!

Terug
Bovenaan